האקר הואשם בפריצה לרשת מחשבים של חברת משחקי וידאו

קריאה של 3 דקות

כתב אישום הוגש בסן פרנסיסקו נגד האקר שפרץ לרשת מחשבים של חברת משחקי וידאו והשיג מטבעות דיגיטליים של המשחק.

כתב אישום הוגש בסן פרנסיסקו נגד מרטין מרסיץ׳, הקושר אותו בפשע חדירה בלתי חוקית לרשת המחשבים של חברת משחקי וידאו באזור המפרץ בסן פרנסיסקו, כך מסר עו״ד אלכס גי והסוכן האחראי ג׳ון פ. בנט מהלשכה הפדרלית לחקירות מיוחדות.

ההאשמות נגד מרסיץ׳, אשר מקום מגוריו האחרון הידוע היה באיטליה, ואשר ידוע כי החזיק בדרכון איטלקי ודרכון סרבי, מפורטות בתצהיר שהוגש מטעם סוכן הלשכה הפדרלית לחקירות. על פי התצהיר, ב-25 במרץ 2018 גילתה חברת משחקי הוידאו כי האקר פרץ לרשת המחשבים הפנימית שלה ובכך השיג גישה לחלקים ממערכות החברה.

האקר, שזוהה מאוחר יותר כמרטין מרסיץ׳, השיג גישה ל- 25,000 חשבונות המאפשרים ללקוחות לרכוש פריטים לשימוש במשחקי הוידאו של החברה.

האקר הואשם בפריצה לרשת מחשבים של חברת משחקי וידאו - Bits of Gold - Blog

בנוסף, חלק מהמידע שהשיג מרסיץ׳ שימש אותו להשגת המטבע הדיגיטלי של המשחק, המאפשר לקנות ולמכור פריטים במשחק עצמו. בתלונה אף נטען כי מרסי׳ץ מכר את הגישה למשחק הוידאו באתרים המשמשים את השוק השחור. לאחר שנתגלתה הפריצה, סגרה החברה את כל החשבונות הגנובים, מה שהסב לה נזק כלכלי בשווי 324,000 דולר.

בתלונה מואשם מרסיץ׳ בפריצה למחשב מוגן ללא הרשאה ושימוש במידע ליתרון מסחרי ורווח כספי תוך הפרה של 18 U.S.C. § 1030 (a) (2) (C) ו- (c) (1) (B) (i), ופריצה למחשב מוגן ומעשי הונאה במטרה להשיג כל דבר בעל ערך תוך הפרה של 18 U.S.C. § 1030 (א) (4).

מרסיץ׳ נעצר בשדה התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו והופיע כבר למחרת בבית המשפט הפדרלי. השופט קורלי שחרר את הנאשם למאסר בית בתנאי שיפקיד ערבות בשווי 750,000 דולר במטבע דיגיטלי. השופט קבע כי על מרסי׳ץ להופיע שוב מול בית המשפט  בכדי לוודא את הפקדת הערבות הדיגיטלית ובכדי לקבוע תאריכים נוספים בתיק. אם יורשע, צפוי הנאשם לקבל עונש של עד חמש שנות מאסר וקנס בסך 250,000 דולר אליו יתווספו פיצויים.

לכתבה המלאה לחץ כאן

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

האקר הואשם בפריצה לרשת מחשבים של חברת משחקי וידאו - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

האקר הואשם בפריצה לרשת מחשבים של חברת משחקי וידאו - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן