ביטקוין באפס מאמץ. כרטיס MAXBack CRYPTO צובר לך ביטקוין!

קריאה של 6 דקות
Getting your Trinity Audio player ready...

שמעתם כבר כל כך הרבה על ביטקוין, אבל עדיין לא עשיתם את הצעד הראשון שלכם? אולי אפילו דמיינתם שהייתה איזו דרך לצבור ביטקוין, אבל עוד לא מצאתם את הזמן לפתוח ארנק ולהתעמק בנושא? עכשיו יש דרך כזאת!

כרטיס האשראי של חברת MAX בשיתוף פעולה עם Bits of Gold - כרטיס MAXBack CRYPTO הוא כרטיס האשראי שעובד בשבילכם לקאשבק בקריפטו. מלבד פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה, תוכנית ההטבות המפנקת והמוכרת של חברת MAX, הכוללת המון פינוקים 1+1, כרטיסים לסרטים, אטרקציות, הטבות וכדומה, הכרטיס הזה נותן למחזיקים שלו הטבה ייחודית מעין כמוה: קאשבק חזרה בביטקוין על הקניות החודשיות שלכם בכרטיס.

איך זה עובד?

על כל 160 שקלים שתוציאו בכרטיס MAXBack CRYPTO, תקבלו ביטקוין בשווי של שקל אחד, נכון לשער הביטקוין-שקל ברגע הקנייה. לדוגמא: הוצאה חודשית של 6,000 ₪ בכרטיס תצבור  450 ₪ בשנה. (כשמדובר בהוצאות באתרים ממשלתיים, היחס הוא 1 ₪ לכל 320 שקלים).

ככל שתשתמשו בכרטיס ותנהלו איתו את שגרת חייכם, תמשיכו עם הזמן לצבור חלקיקי ביטקוין באופן אוטומטי וללא מאמץ. הכסף הזה יצטבר בחשבון על שמכם בפלטפורמה של ביטס אוף גולד, שייפתח עבורכם אוטומטית מרגע הנפקת  הכרטיס (גם אם כבר יש לכם חשבון בביטס אוף גולד, עדיין יפתח לכם חשבון נוסף, שישוייך לפעילות הכרטיס). בחשבון זה, תוכלו ליהנות מהטבה של 6% על עמלת הרכישה בקניית מטבעות נוספים דרך ביטס אוף גולד.

הביטקוין שצברתם הוא שלכם

אם ערך הביטקוין יעלה (או יירד), כך גם שווי הביטקוין שצברתם. אם תרצו, תוכלו להשאיר את הביטקוין בחשבון, ולתת לזמן לעשות את שלו; אם תרצו, תוכלו להמיר אותו לשקלים ולמשוך אותו לחשבון הבנק שלכם, בניכוי מיסים (ככל שיהיו) וכן עמלות המרה. בכל מקרה, בכל רגע נתון תוכלו להיכנס לחשבון האישי שלכם, ולעקוב אחר הצבירה שלכם. 

ביטקוין באפס מאמץ. כרטיס MAXBack CRYPTO צובר לך ביטקוין! - Bits of Gold - Blog

בעצם, היתרון הגדול של כרטיס האשראי MAXBack CRYPTO על כרטיסים אחרים, הוא שהוא נותן לכם הזדמנות להיחשף לביטקוין וקריפטו. הרי ממילא אתם משתמשים בכרטיס אשראי, וממילא הכרטיס מציע למחזיקים הטבות מעולות, מהן תיהנו בכל מקרה. אז בנוסף להכל, עם הכרטיס הזה, תוכלו לצבור ביטקוין באופן אוטומטי וללא מאמץ, עם יחס משתלם לרכישות שאתם תבצעו ממילא. 

הכרטיס מאפשר לכם לצבור את ההוצאות בכרטיס לקאש בק המומר לביטקוין באמצעות Bits of Gold. ביטס אוף גולד היא פלטפורמה המאפשרת קנייה, שמירה ומכירה של מטבעות דיגיטליים תחת פיקוח רשות שוק ההון בישראל.

שיתוף פעולה מנצח

לא בכדי בחרה חברת max לשתף פעולה עם ביטס אוף גולד לצורך הפעלת כרטיס MAXBack CRYPTO. כאשר אתם רוכשים ומחזיקים קריפטו באמצעות ביטס אוף גולד, אתם יכולים להמיר את הכסף שלכם בקלות לשקלים, ולמשוך את הכסף לחשבון הבנק שלכם. מעבר לכך, בביטס אוף גולד הקריפטו שלכם נשמר בצורה של משמורת מטבעות מתקדמת ומאובטחת במיוחד (באמצעות שירות "ארנק קר מנוהל"), עם שירות לקוחות זמין ובעברית, גם דרך הווצאפ. כרטיס MAXBack CRYPTO, הוא הזדמנות לעשות את הצעדים הראשונים שלכם בעולם המטבעות הדיגיטליים, ולהתחיל לצבור ביטקוין באפס מאמץ.

כרטיס maxBack CRYPTO הוא פרי שיתוף פעולה בין max לבין ביטס אוף גולד בע"מ ("Bits of Gold"), במסגרתו הלקוח מתקשר עם max לצורך הנפקת כרטיס האשראי ובמקביל מתקשר עם Bits of Gold לצורך פתיחת חשבון אישי, צבירת מטבעות וירטואליים בחשבון האישי וביצוע עסקאות קריפטו בנכסים הדיגיטליים של Bits of Gold בהתאם לתנאי השימוש של Bits of Gold | ההצטרפות לכרטיס maxBack CRYPTO כפופה לתנאיה ולאישורה של max | צבירת והפקדת מטבעות וירטואליים תתבצע כנגד ביצוע "עסקאות" בכרטיס, כהגדרתן בתקנון כרטיס maxBack CRYPTO המצורף כחלק ממסמכי ההצטרפות לכרטיס ויהיה זמין בכל עת באתר max ובכפוף למגבלת זכאות שנתית של 2,000 ₪ | יחס צבירה בעסקאות מול מוסדות המדינה: ביחס המרה של 320 ₪ יומרו 1 ₪ לביטקוין בכפוף למגבלת זכאות שנתית של 2,000 ₪ | הפטור מעמלת דמי הכרטיס יחול למשך 12 חודשים ממועד הנפקת הכרטיס, וכל עוד הכרטיס מוגדר ככרטיס maxBack CRYPTO. לאחר תקופת ההטבה, ייגבו דמי כרטיס חודשיים בסך 19.90 ₪ או בסכום אחר, כפי שישתנה מעת לעת בהתאם לתעריפון העמלות של max | ההנחה בעמלה הנגבית על ידי ביטס תינתן רק למשלמים בכרטיס maxBack CRYPTO | הכרטיס מצורף לתכנית הפינוקים וההטבות של max, בכפוף לתקנון הפינוקים ואתר ההטבות |עסקאות בכרטיס maxBack CRYPTO לא יזכו בצבירת נקודות למועדוני תעופה | אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל| שירותי ההמרה למטבעות וירטואליים, ביצוע עסקאות במטבעות וביטולן, צפייה ביתרת המטבעות, השלכות מיסוי, היבטי אבטחת מידע ועלות השירותים כאמור - הינם באחריותה הבלעדית של Bits of Gold, הפועלת מתוקף אישור עיסוק זמני בהתאם לחוק הפיקוח על שירותים פיננסים מוסדרים (מס' רישיון: 56716) ובהתאם לתנאי השימוש המפורסמים על ידה. שער ההמרה ₪/ביטקויין נקבע ומפורסם על ידי Bits of Gold|

הישארו מעודכנים


התכנים המעניינים ביותר מעולם הקריפטו אצלך במייל

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

ביטקוין באפס מאמץ. כרטיס MAXBack CRYPTO צובר לך ביטקוין! - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

ביטקוין באפס מאמץ. כרטיס MAXBack CRYPTO צובר לך ביטקוין! - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן