אית׳ריום פורץ לראשונה את ה- 3,000 דולר

קריאה של 3 דקות

רק לפני שנה הוא היה שווה $210 דולר, היום הוא נסחר מעל $3,000 - אית׳ריום מראה לנו שלא כדאי להתעלם ממנו.

הרתיחה בשוק הקריפטו נמשכת: בשבוע האחרון עלה מחיר האית׳ר (ETH) באופן משמעותי עת שחצה את ה- $3,000 דולר לראשונה, ואף הספיק לנגוע ב- $3,500. מתחילת השנה הנוכחית עלה ערך המטבע בלמעלה מ- 370% והוא מזכיר לנו שוב, שאסור להתעלם ממנו.

אית׳ר, המטבע של פלטפורמת האית׳ריום הוא המטבע הדיגיטלי בעל הדומיננטיות הגדולה ביותר לאחר הביטקוין (BTC), כאשר העלייה החדה במחיר המטבע בחודש האחרון עומדת בניגוד לשינוים במחיר הביטקוין על פני אותה התקופה.

שווי השוק של אית׳ריום כבר שווה יותר מ- 400 מיליארד דולר ומתקרב למחצית משווי השוק של הביטקוין, שירד מעט ונסחר נכון לכתיבת מילים אלו סביב מחיר של 56 אלף דולר.

אית׳ריום פורץ לראשונה את ה- 3,000 דולר
זינוק בשער האית׳ריום במהלך אפריל 2021. מקור: https://coinmarketcap.com

במהלך החודש מחיר המטבע המשיך לעלות ואף פרץ את ה- $4,000.

מה הוביל לעלייה החדה?

העלייה האחרונה במחיר האית׳ר מתרחשת על רקע התקדמות בתהליך לקראת אית׳ריום 2.0. ביום שישי האחרון של חודש אפריל, השיקו לראשונה מפתחי הפלטפורמה טסט מרובה לקוחות המדמה את הבלוקצ׳יין של אית׳ריום על גבי אית׳ריום 2.0 כחלק מהתהליך. מדובר במעבר ממנגנון מבוסס הוכחת עבודה (Proof of Work) המזכיר את מנגנון הכרייה של ביטקוין, למנגנון הוכחת החזקה (Proof of Stake). 

גורם נוסף לעלייה במחיר המטבע מגיע לצד התפתחותו המתחדשת של שוק ה- NFT והביקוש הגובר לארנקי אית׳ריום המשמשים בין היתר לרכישות אמנות דיגיטלית המופעלות באמצעות האית׳ריום. ולא מדובר רק בנחלתם של אמנים מפורסמים - באמצעות הרשת, גם אנשים פרטיים מתחילים לייצר למכור ולהרוויח מ- NFT's בעצמם

מעבר לכך, עוד ועוד אפליקציות המאפשרות מסחר מחוץ למערכת הבנקאית המבוססות על טכנולוגיית האית׳ריום מצטרפות לשוק. מה שמוביל להתעניינות של משקיעים בטכנולוגיה ולסיבה אפשרית נוספת לזינוק בערך של אית'ריום.

באתר של ביטס אוף גולד ניתן למצוא גרפיים עדכניים של ביטקוין ואית׳ריום.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

אית׳ריום פורץ לראשונה את ה- 3,000 דולר - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

אית׳ריום פורץ לראשונה את ה- 3,000 דולר - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן