פעם שלישית גלידה? - מיקרוסטרטג׳י וסקוור חוזרות לסיבוב נוסף

  • ראשי
  • פוסטים
  • פעם שלישית גלידה? - מיקרוסטרטג׳י וסקוור חוזרות לסיבוב נוסף
קריאה של 2 דקות

לאחר רכישות משמעותיות של מטבעות ביטקוין בחודשים האחרונים, מיקרוסטרטג׳י וסקוור חוזרות לסיבוב נוסף.

ענקית הבינה העסקית מיקרוסטרטג'י האמריקאית עושה זאת שוב ורוכשת 19,452 מטבעות ביטקוין בשווי של למעלה ממילארד דולר בעת הרכישה. רכישה זו מצטרפת לרכישה קודמת שביצעה החברה לאחרונה ומגדילה את אחזקותיה להיקף מצטבר של כ- 90,531 מטבעות ביטקוין.

פעם שלישית גלידה?

לטובת הרכישה האחרונה גייסה החברה הון נוסף כאשר בהנפקה שהושלמה בשבוע הרכישה גויסו כ- 1.03 מיליארד דולר כנגד אגרות חוב בעלות ריבית 0%. מהחברה נמסר כי היא תמשיך באסטרטגיה זו ויתכן ונראה אותה רוכשת מטבעות נוספים בהתאם לתנאי השוק ומדיניות החברה.

סקוור לא נשארת מאחור

יום לפני הודעה זו הוציאה גם חברת הפינטק האמריקאית סקוור הודעה דומה. סקוור בניהולו של ג'ק דורסי מנכ״ל טוויטר בכובעו הנוסף, הצהירה על רכישת מטבעות ביטקוין נוספים בשווי של 170 מיליון דולר, למעלה מפי 3 מהשקעתה בביטקוין בספטמבר בשנה הקודמת.

ברכישה זו הגדילה החברת את המטבעות שברשותה ב- 3,318 נוספים, וכעת רכישותיה מסתכמות ל- 8,027 מטבעות. גם מסקוור נמסר כי החברה תמשיך לבחון את ההשקעות שלה במטבע על בסיס קבוע.

שתי ההודעות הללו מצטרפות להודעתה של חברת טסלה, ענקית הרכב החשמלי בניהולו של אילון מאסק על רכישת ביטקוין בשווי 1.5 מיליארד דולר ועל האפשרות שכנראה תינתן בעתיד לרכישת מוצרי החברה במטבע.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

פעם שלישית גלידה? - מיקרוסטרטג׳י וסקוור חוזרות לסיבוב נוסף - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

פעם שלישית גלידה? - מיקרוסטרטג׳י וסקוור חוזרות לסיבוב נוסף - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן