חשמל בשוק הקריפטו

קריאה של 2 דקות

טסלה השקיעה 1.5 מיליארד דולר בביטקוין וצפויה להתחיל לקבל תשלומים במטבע, זאת על רקע דיווח שמסרה החברה לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) שהקפיץ את שוק הקריפטו.

חשמל בשוק הקריפטו

 

ענקית הרכב החשמלי טסלה בבעלותו של אילון מאסק, האיש הכנראה עשיר ביותר בעולם, השקיעה סכום מצטבר של 1.5 מיליארד דולר בביטקוין בחודש ינואר והיא צפויה לקבל תשלומים במטבע הדיגיטלי עבור מוצריה כבר בעתיד הקרוב. על רקע דיווח זה שנמסר לרשות ניירות ערך האמריקאית מטעם החברה, מחיר הביטקוין זינק לשיא חדש כשהוא חוצה את ה- $44,00 תוך זמן קצר מפרסום ההודעה והמשיך לעלות.

מטסלה נמסר כי בתחילת ינואר 2021 החברה עדכנה את מדיניות ההשקעות שלה באופן שיאפשר לה לגוון את התשואות על המזומנים של החברה שאינם משמשים לנזילות התפעולית שלה, ובכך למעשה למקסם את אותן תשואות. החברה שביצעה השקעה מצטברת של 1.5 מיליארד דולר בביטקוין עשויה לרכוש מטבעות נוספים בהתאם למדיניות המעודכנת שלה.

אילון מאסק, מנכ״ל טסלה כבר מוכר בהתבטאויותיו בעולם הביטקוין והמטבעות הדיגיטליים והפך לדמות בולטת ומשפיעה ברשתות החברתיות. מספר ימים בודדים לפני ההודעה הרשמית שהוציאה החברה, מאסק עדכן את התיאור (ביו) בטוויטר שלו ל- bitcoin# והקפיץ את מחיר המטבע תוך מספר דקות.

כשחברה בסדר גודל ושווי כמו של טסלה מביעה אמון אדיר שכזה במטבע ואף תאפשר קבלת תשלום בביטקוין, מדובר באחת החדשות המרעישות ביותר בעולם הביטקוין שמקדמת את הלגיטימציה שלו שלב אחד נוסף. חברות מוכרות ומשפיעות רבות כבר הביעו אמון במגוון צורות במטבע הדיגיטלי ובעתידו ביניהן מיקרוסטרטג'י, סקוור, פייפאל, ויזה ועוד. הערכות הן כי בעקבות ההודעה הדרמטית של טסלה, חברות גדולות נוספות ילכו בדרכה ויאפשרו גם הן תשלומים במטבע.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

חשמל בשוק הקריפטו - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

חשמל בשוק הקריפטו - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן