תקנון פעילות יום הביטקוין פיצה 2023

קריאה של 4 דקות
Getting your Trinity Audio player ready...

עורכת הפעילות:

חברת ביטס אוף גולד בע"מ (ח.פ. 514866607) (להלן: "החברה").

מהות ותנאי הפעילות: 

במועד הפעילות, יום שני ה-22 למאי 2023, כל המעוניינים להשתתף בפעילות "יום הביטקוין פיצה" (להלן: "הפעילות") שעורכת החברה מוזמנים לרכוש פיצה, בכל פיצרייה שיבחרו, ולהעלות תמונה שלהם עם מגש הפיצה לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם האישי שלהם עם תיוג ההאשטג: bits_pitzza_day# (או bits_pizza_day#) או לחילופין להצטלם עם מגש פיצה שרכשתם ולשלוח את התמונה שלכם עם מגש פיצה למספר הוואטסאפ של הפעילות - 052-6550982. 

200 המשתתפים הראשונים שיפרסמו את התמונה שלהם בצירוף ההאשטג או שישלחו את התמונה שלהם עם מגש הפיצה למספר הוואטסאפ של הפעילות (המצוין לעיל), יקבלו ביטקוין בשווי של  50 ש״ח לארנק המטבעות הדיגיטליים האישי שלהם באתר החברה.

הודעה על הזכייה תשלח לזוכים באותה הפלטפורמה בה השתתפו בפעילות (הודעה לפרופיל ממנו הועלתה התמונה בפייסבוק או באינסטגרם או בהודעה חוזרת לאותו המספר וואטסאפ ממנו נשלחה התמונה).

תקופת הפעילות:

הפעילות תקפה בתאריך 22.5.23 בלבד החל מהשעה 09:00 ועד לשעה 23:59 של אותו היום. 

לחברה שמורה הזכות לשנות את תאריכי ו/או שעות הפעילות וכן לסיים את המבצע בכל עת על פי שיקול דעתה הבלעדי ולא תעמוד נגדה כל טענה בעניין זה.

ככל שישתנו המועדים, תפורסם הודעה על כך באתר החברה. 

תנאים, הגבלות ואופן השימוש:

  1. ההטבה חלה על לקוחות חדשים בלבד אשר ירשמו לאתר החברה במועד הפעילות. 
  2. בכדי להשתתף בפעילות, גיל המשתתף/ת חייב להיות מעל 18 שנים.
  3. על מנת שהחברה תוכל להטעין את סכום הזכייה לזוכים יהיה עליהם לפתוח חשבון אישי באתר החברה, זאת בהתאם להוראות פתיחת חשבון המופיעות בתנאי השימוש של החברה שבאתר.
  4. בתקופת הפעילות, מקסימום הזוכים יעמוד על 200 המשתתפים הראשונים שישלחו את תמונתם עם מגש הפיצה למספר הוואטסאפ הייעודי לפעילות ו/או יעלו תמונה שלהם עם מגש הפיצה לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם האישי שלהם עם התיוג שמופיע לעיל.
  5. המבצע מוגבל ללקוח אחד בלבד במועד המבצע. 
  6. על המשתתפים להעלות תמונות אותנטיות ומקוריות בלבד. המשתתפים מצהירים בעצם השתתפותם כי הם בעלי הזכויות היחידים על תמונות אלו. במידת הצורך ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, החברה תוכל לוודא כי אכן מדובר בתמונה אותנטית, ולפסול משתתף שלא יעמוד בתנאים אלו ולא תשמע כל טענה בעניין זה.
  7. המשתתפים בפעילות מסכימים ויודעים כי התמונות שיועלו ו/או ישלחו לחברה במסגרת הפעילות עשויות להיות מפורסמות וגלויות באתר ו/או בבלוג החברה.
  8. בעצם השתתפותו בפעילות מצהיר המשתתף כי קרא תקנון זה והסכים לכל תנאיו וכי ההשתתפות בפעילות הינה באחריותו הבלעדית של המשתתף.
  9. החברה ו/או מי מטעמה לא יישאו באחריות לכל נזק ו/או הפסד ו/או אובדן ו/או הוצאה שייגרמו בכל הקשור להשתתפות או אי השתתפות במבצע ולתקנון זה.
  10. מטעמי נוחות, תקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא פונה לנשים ולגברים כאחד.
  11.     על התקנון, פרשנותו ועל כל הכרוך בו יחולו דיני מדינת ישראל וכל סכסוך או סוגיה משפטית בקשר עם התקנון יובאו להכרעה בפני הערכאה השיפוטית המוסמכת בתל-אביב-יפו בלבד.

כל האמור לעיל הוא בנוסף לסעיפים הקבועים בתנאי השימוש המפורסמים באתר החברה.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

תקנון פעילות יום הביטקוין פיצה 2023 - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

תקנון פעילות יום הביטקוין פיצה 2023 - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן