לקנות בבלאק פריידי ולשלם בביטקוין

קריאה של 4 דקות

חודש נובמבר הוא חודש הקניות הבינלאומי באינטרנט, עם "חגים בינלאומיים" כגון יום הרווקים הסיני, סייבר מאנדיי ובלאק פריידי. צרכנים רבים שומרים את הקניות המתוכננות שלהם לימים אלו של לפני הכריסמס, שבהם עסקים ומותגים מציעים מבצעים מכל הסוגים. 

לא בטוח שכולם יודעים זאת, אבל בעידן הקניות הנוכחי, אתם לא חייבים לעשות את הקניות שלכם בכרטיס אשראי. ישנם לא מעט אתרים המאפשרים רכישה במטבעות דיגיטליים כגון ביטקוין או איתריום וכן מטבעות מובילים נוספים, בין אם ישירות ובין אם באמצעות צדדים שלישיים. וגם הטבה מיוחדת מאיתנו ליום החגיגי עם קוד קופון בהמשך הכתבה. אז שנתחיל?

אמזון

אמזון היא ענקית הקניות באינטרנט, שם ניתן לקנות כמעט כל דבר שתוכלו לחשוב עליו. אם יש בידכם למשל שובר מתנה לקניות באמזון, אפשר "להתפנק" באמצעותו עם פחות או יותר עם כל מוצר שתרצו. וכיצד ניתן לקנות שובר מתנה באמזון לעצמכם או לחברים שלכם? בביטקוין, איתריום ואלטים נוספים. כלומר אתם רוכשים שובר במטבע דיגיטלי, ומקבלים את ערכו בשווי דולרי לפי יחס ההמרה הקיים באותו הרגע. במילים אחרות, האפשרות הזאת פותחת למעשה את כל אמזון עבורכם לרכישה באמצעות קריפטו. חשוב לציין שלא ניתן לקנות את השובר ישירות דרך אמזון, אלא דרך אתרים לרכישה בקריפטו כדוגמת coingate המאפשרים זאת, ובבלאק פריידי ניתן יהיה לעשות זאת ב-2% פחות. 

לקנות בבלאק פריידי ולשלם בביטקוין

Cheap Air

חברת התעופה Cheap Air המאפשרת הזמנת טיסות, מלונות, רכבים להשכרה ואטרקציות מכל מקום ולכל מקום, היא אחת החברות המובילות בעולם להזמנת טיסות. בנוסף לכך, היא גם מקבלת תשלום בקריפטו, והיא כנראה אתר הטיסות היחיד שעושה זאת נכון להיום מבין האתרים המובילים. החברה טוענת שיהיו מבצעים בבלאק פריידי, ואלו יתפרסמו רק באותו היום. שווה לעקוב למי שמתכנן לקנות כרטיסי טיסה בקרוב, ורוצה לעשות זאת באמצעות קריפטו. 

נייקי

ענקית האופנה האמריקאית שעושה משלוחים לישראל ומציעה את דגמי הנעליים הנחשקים ביותר, כגון הג'ורדן One, היא אפשרות נוספת עבורכם לקניות בבלאק פריידי ולשלם בקריפטו. אם תרצו, אפשר לעשות זאת באמצעות שובר לרכישה הניתן לקנייה בביטקוין דרך אתר Coingate. 

NameCheap

האופציה הזאת רלוונטית בעיקר למי שנמצא בתחום האינטרנט והשיווק בדיגיטל, אבל למי מאיתנו שאכן בתחום, מדובר בהזדמנות מעניינת. האתר NameCheap הוא אתר לרכישת דומיינים וכן לאחסון אתרים פרטיים. מדובר במתחרה של GoDaddy הענקית אך זולה ממנה לרוב, ועם האפשרות לשלם בביטקוין. ב-NameCheap גם יוצאים במבצעי בלאק פריידי, ולאנשים העוסקים בבניית אתרים שווה לעקוב אחר ההצעות. 

PlayStation Store

מי מכם שאוהב לשחק בפלייסטיישן יודע שהיום כבר לא קונים דיסקים לקונסולה, אלא מורידים את המשחקים ישירות מהחנות המקוונת, ובבלאק פריידי הקרוב יציעו בחנות של פלייסטיישן הנחות מיוחדות. נכון שאין אפשרות לרכוש משחקים ישירות מהחנות בקריפטו, אבל אפשר לקנות שובר לשימוש בחנות באמצעות קריפטו באתר Bitrefill (אותו ניתן לממש לאחר מכן בחנות המקוונת של סוני).

לקנות בבלאק פריידי ולשלם בביטקוין - Bits of Gold - Blog

האפשרויות שיש עבורך

מעוניינים ברכישת מטבעות דיגיטליים? 

בבלאק פריידי הקרוב, ניתן לרכוש ביטקוין ואיתריום באתר ביטס אוף גולד ולקבל 24 ש״ח יותר בשווי קריפטו על הרכישה הראשונה שלכם באתר. החל מחצות, פשוט מעתיקים את קוד הקופון BOGBESTFRIDAY ונהנים מ-24 ש״ח יותר במטבעות קריפטו. אז לא משנה איזה מטבעות החלטתם לרכוש, חשוב שתעשו זאת כמו כל החלטת קניה, בצורה שקולה, אחראית ובטוחה.

אנחנו כאן לכל שאלה ועזרה, גם בווצאפ

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

לקנות בבלאק פריידי ולשלם בביטקוין - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

לקנות בבלאק פריידי ולשלם בביטקוין - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן