סאטושי נאקמוטו בספר השיאים של גינס

קריאה של 2 דקות

הביטקוין נוסף לספר השיאים של גינס בתור "המטבע הקריפטוגרפי המבוזר הראשון"

מאז 1955 שיאי גינס (GWR) מפרסמת מדי שנה ספר המכסה שיאי עולם מאירועי טבע קיצוניים ועד להישגים אנושיים. השנה, הביטקוין נכנס לספר השיאים של גינס ״כרשת מטבעות הקריפטו הראשונה והיקרה ביותר בעולם״.

מקום 1 למטבע המבוזר הראשון

רשת המטבעות והבלוקצ'יין של סאטושי נאקאמוטו, ביטקוין, זכו למספר שבחים במהלך השנים, והוזכרו כמעט באופן יומיומי על ידי מקורות מדיה שונים. לדוגמה, בשנת 2016, המילה "ביטקוין" נוספה למילון Merriam-Webster Unabridged, ושנתיים לאחר מכן היא נכנסה ללקסיקון Scrabble. השנה, שיאי גינס העניקו הכרה להמצאה של סאטושי נקמוטו שכן הביטקוין נחשב ל"מטבע הקריפטו המבוזר הראשון".

סאטושי נאקמוטו בספר השיאים של גינס - Bits of Gold - Blog

שיאי גינס רושמים את השיאים מהישגים אנושיים שונים ומאירועי טבע קיצוניים כבר 67 שנים. השיאים מראים כי המהדורה הראשונה  הייתה הספר העליון ברשימת רבי המכר בדצמבר 1955. הספר עדיין כולל קטלוג משמעותי ואימות של שיאי עולם הקשורים למספר הופעות והישגים שוברי שיאים. אגב, הרעיון ליצור ספר שיאים נגזר במקור מהמנהל של מבשלת גינס, סר יו ביבר.

הקטגוריה שהכניסו בספר השיאים לביטקוין היא "ראשונה", כמו ב"מטבע הקריפטו המבוזר הראשון". התאריך שנרשם ל"ראשון" שובר השיא הוא 3 בינואר 2009, היום בו הביטקוין יצא לשוק.  

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

סאטושי נאקמוטו בספר השיאים של גינס - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

סאטושי נאקמוטו בספר השיאים של גינס - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן