ארנק קר מנוהל

שמירת מטבעות קריפטו באופן מאובטח, מבוטח ומפוקח.

הדרך החדשה לשמירת מטבעות דיגיטליים

ארנק קר מנוהל הוא שירות מתקדם להחזקה ושמירה על 100% ממטבעות הקריפטו שלך באופן פשוט ובטוח. השירות משלב את הטכנולוגיות הבטוחות ביותר לשמירת נכסי קריפטו, ביטוח על הנכסים הנשמרים, תמיכה מקצועית של מומחי קריפטו בעברית ושירותי ניהול של המפתחות הפרטיים. משמורת המטבעות (Custodian) נעשה בשיתוף חברת הענק האמריקאית BitGo Trust

טכנולוגיית ארנק קר

בטכנולוגיה זו המפתח הפרטי שלך לעולם אינו מחובר לרשת האינטרנט, ובכך לא ניתן להגיע אליו ולשכפל אותו.

שירות אחזקה ושליטה

באמצעות אימות דו ותלת שלבי ניתן לאמת את זהות מבצע הפעולה ואת ביצוע הפעולה באופן בטוח.

ביטוח ופיקוח

הנכסים שנשמרים בארנק הקר המנוהל נהנים מכיסוי ביטוחי ופיקוח של רשות שוק ההון בישראל על חברת ביטס אוף גולד, והרשויות האמריקאיות על חברת BitGo Trust.

איך זה
עובד

פותחים חשבון

1

שומרים את המטבעות

2

נהנים ממשמורת למטבעות שלכם

3

יש לך
שאלה?

ריכזנו את השאלות הנפוצות ביותר. אנחנו זמינים עבורכם לשאלות נוספות.

עם פתיחת חשבון בביטס אוף גולד נפתח לך אוטומטית ארנק, אליו ניתן לגשת בקלות ובבטחה מכל מכשיר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך. כדי להפקיד מטבעות לארנק / למכור מטבעות שמוחזקים בו, עלייך לבחור ב״ארנק קר Bits of Gold" בזמן תהליך הקניה / מכירה באתר. כדי למשוך מטבעות שמוחזקים באתר יש להכנס לארנק וללחוץ על פעולה ״משיכה״, ולמלא את פרטי בקשת המשיכה.

כן, ניתן למשוך לארנק חיצוני מטבעות שנמצאים בארנק ביטס אוף גולד (מלבד חשבונות שמוגדרים מראש כחשבונות ב״מעגל סגור״). היות וזהו ארנק קר מנוהל, פעולת משיכת מטבעות מצריכה שיחת זיהוי לפני שנוכל לאשר את בקשת המשיכה, בסופה המטבעות ישלחו בתוך 48 שעות.

תחת לשונית ארנק קר Bits of Gold באזור האישי ניתן לצפות ביתרה הקיימת בארנק, בחשבונות הפעילים שלך בתוך הארנק, ובכל הפעולות שבצעת.

לא, בשלב זה החברה לא גובה תשלום נוסף על השימוש בארנק והחזקת המטבעות.

כן, אנחנו מבצעים ניכוי מס במקור מלא ודיווח לכל מכירה שנעשית מארנק ביטס אוף גולד, ובלבד שלא בוצעה תנועה במטבעות (הפקדה) מארנקים שאינם בשליטת ביטס אוף גולד. 

לחברה רישיון מרשות שוק ההון לעיסוק בנכס פיננסי - מורחב (מ.ר 56716). השירות בהתאם לתנאי השימוש של החברה.

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

Bits of Gold - Blog-ארנק קר מנוהל

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

Bits of Gold - Blog-ארנק קר מנוהל
דילוג לתוכן