שתפו

השירותים הפיננסיים שמאמצים את טכנולוגיית הבלוקצ'יין

Getting your Trinity Audio player ready...

טכנולוגיית הבלוקצ'יין, באמצעותה מונפקים ונסחרים מטבעות דיגיטליים כמו ביטקוין, אתריום ונכסים דיגיטליים אחרים, ממשיכה להוות בסיס לחדשנות בתחום הפיננסים.

בימים אלה, לא מעט חברות סטארט-אפ מפתחות פתרונות ושירותים חדשים אשר צפויים לשפר ולשנות את האופן שבו אנחנו פועלים כלכלית ומנהלים את הכספים וההשקעות שלנו.

ליקטנו עבורכם מספר דוגמאות של מוצרים ושירותים פיננסיים חדשים הנמצאים בשלבי פיתוח שונים, ויכולים לשנות את פני הכלכלה כפי שאנו מכירים אותה כיום.

Figure: הלוואות מהירות ובטוחות יותר

כיום, כאשר אנשים רוצים לקחת הלוואה מהבנק או מחברת האשראי, הם נתקלים בבירוקרטיה מסורבלת ולעתים ממושכת, הכוללת מילוי טפסים, בדיקות אשראי (לפעמים על ידי צד שלישי) ועמלות גבוהות.

חברת Figure Technologies מציעה פלטפורמות טכנולוגיות שמייעלות את שוק האשראי בהלוואות פרטיות והלוואת לדיור.

המערכת של Figure מאפשרת לאנשים לקחת הלוואות בצורה מהירה ובטוחה יותר בעזרת טכנולוגיית הבלוקצ'יין, כך שבמקום לעבור דרך תהליכים מסובכים וממושכים בבנק, המערכת עוזרת לוודא שהמידע נכון ואמין, וכך התהליך כולו מתבצע בצורה מהירה יותר.

לאחרונה החברה השיקה גם את Figure Connect, שוק מבוסס בלוקצ'יין ראשון מסוגו להלוואות פרטיות המחבר בין נותני אשראי למבקשי אשראי.

Moov: פתרונות חדשניים לתשלומים עסקיים

עסקים רבים נאלצים להתמודד עם תהליכי תשלום מורכבים וארוכים, אשר מעורבים בהם מספר ספקי שירות שונים.

לפעמים עסקים נאלצים להמתין זמן רב עד לקבלת תשלום מלקוחות ולשלם מספר סוגי עמלות, כמו עמלות סליקה והמרה, עמלות שימוש במערכות תשלום מקוונות ואחוזים משווי העסקה.

ריבוי העמלות עלול לפגוע ברווחיות העסקים.

חברת Moov פיתחה מערכת חדשנית המאפשרת לעסקים להעביר כספים בצורה מהירה, פשוטה ומאובטחת באמצעות טכנולוגיית הבלוקצ'יין.

המערכת פותרת את הבעיות הנפוצות הקשורות לתהליכי תשלום מסורבלים ומספקת לעסקים מספר יתרונות משמעותיים, ביניהם העברות כספים באופן מיידי ללא צורך בהמתנה ממושכת, עמלות נמוכות משמעותית בהשוואה לעמלות הנהוגות בשירותי תשלום מסורתיים, קלות שימוש שאינה דורשת ידע טכני, מניעת טעויות ואבטחה מתקדמת.

עסקים יכולים להשתמש ב-Moov כדי לקבל תשלומים מלקוחות באופן מיידי וללא עמלות גבוהות, לשלוח חשבוניות ללקוחות ולשלם משכורות לעובדים באופן מיידי, ללא עיכובים.

בשורה התחתונה, אפשרות זו הפועלת על גבי הבלוקצ׳יין מקלה על עסקים להעביר כסף, לשלם לספקים ולקבל תשלומים מלקוחות, בצורה מהירה, פשוטה ומאובטחת.

Anchorage Digital

משקיעים מוסדיים שרוצים להחזיק מטבעות קריפטו נדרשים להתמודד עם אתגר מורכב: איך להחזיק, לאחסן לנהל ולסחור בכמות גדולה של מטבעות דיגיטליים בצורה מאובטחת, תוך עמידה בדרישות הרגולטור והתממשקות עם המערכות הפיננסיות הקיימות שלהם?

Anchorage Digital עשתה היסטוריה כאשר השיקה את Anchorage Digital Bank, בנק הקריפטו הראשון בארה"ב שאושר על ידי המפקח על המטבע (OCC).

כיום Anchorage הוא בנק הקריפטו הפדרלי היחיד המוכר בארה"ב, ומציע שירותי משמורת, החזקה, ניהול והתחשבנות מאובטחים למשקיעים מוסדיים על אותו בסיס רגולטורי כמו בנקים לאומיים אחרים בארה"ב דוגמת בנק אוף אמריקה וסיטיבנק.

החברה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם הרגולטורים הפדרליים כדי לעמוד בדרישות רגולטוריות מחמירות, וסוללת את הדרך לעוד מוסדות וחברות לשאוף לפיקוח פדרלי קפדני על פעולות הנכסים הדיגיטליים.

בין המשקיעים בחברה ניתן למצוא בין היתר את ויזה וגולדמן זקס.

הצטרפו למהפכת הבלוקצ'יין

חברות כמו Figure ,Moov ו-Anchorage Digital מראות לנו את הפוטנציאל העצום של טכנולוגיית הבלוקצ'יין והיכולת לשנות את פני תעשיית הפיננסים.

זו טכנולוגיה המאפשרת לנו ליהנות משירותים יותר מהירים, זולים, מאובטחים ושקופים, ופותחת לנו צוהר לעתיד בו ניהול הכספים שלנו יהיה פשוט, יעיל וזול יותר.

אנחנו מזמינים אתכם לעשות כבר היום את הצעד הראשון בעולם הבלוקצ'יין והקריפטו עם רכישה והחזקה של מטבעות באופן קל, בטוח ונגיש באמצעות הפלטפורמה המפוקחת שלנו.

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך

פודקאסט

Bits&Bytes

סרטוני הדרכה

הפקדת קריפטו מבורסות זרות וארנקים פרטיים

איך לפתוח ארנק דיגיטלי? (Edge)

איך למכור קריפטו מארנק דיגיטלי?

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו בחינם אצלך במייל

להרשמה לניוזלטר שלנו

ניתן להסיר את הדיוור בכל עת​

להרשמה לניוזלטר שלנו