אנחנו עושים את מירב המאמצים שביכולתינו על מנת לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר וקשובים תמיד ללמוד, להשתפר ולשמוע מכם, הלקוחות שלנו.
עם קבלת תלונתך, נבצע תהליך בירור ולהשיב לך בהקדם האפשרי ועם סיום התהלך הממונה על פניות הציבור יחזור אליך.
ניתן לפנות אלינו במספר דרכים:
יש לצרף לפנייתכם כמה שיתר פרטים על מנת לקצר את זמני הטיפול בה:
- מס׳ ת.ז של הפונה- כתובת המייל איתה נרשמת לאתר- טלפון
*בכל פניה בנושא אודות החשבון, סיוע בביצוע פעולות באתר ונושאי תמיכה אחרים, אנחנו זמינים באמצעות כל דרכי ההתקשורת אלינו.
סרגל נגישות