פנייה לממונה על פניות הציבור

איך ניתן לפנות ולהגיש תלונה?

אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר וקשובים תמיד ללמוד, להשתפר ולשמוע מכם. עם קבלת תלונתך, יבוצע תהליך בירור מקיף ע״י הממונה על תלונות הציבור בחברה, רו״ח עומרי דוניו.

ניתן לפנות אלינו באמצעות:

על מנת לקצר את זמני הטיפול בפנייה, יש לצרף אליה את הפרטים הבאים:

  • מס׳ ת.ז של הפונה
  • כתובת המייל איתה נרשמת לאתר
  • מספר טלפון

לידיעתכם, לא ניתן לפנות לתלונות הציבור בבקשה לקבלת מידע אודות החשבון, או לשם ביצוע פעולות בחשבון, או לשירותי תמיכה אחרים - לפנייה בנושאים יש לפנות אלינו דרך מסך יצירת הקשר באתר.

זמן מענה לפניות

החברה תמסור אישור על קבלת התלונה, בהקדם האפשרי, ולא יאוחר מ-14 ימי עסקים מהמועד שבו נתקבלה תלונת הציבור. החברה תיתן החלטה סופית בכתב לתלונות הציבור תוך זמן סביר, ובכל מקרה לא יאוחר מ - 45 ימי עסקים מיום קבלת התלונה. במידה וממונה תלונות הציבור סבור, כי נדרש לו זמן נוסף לביצוע בירורים על מנת לספק ללקוח מענה ראוי לפנייתו, בסמכותו להאריך את המועד האמור ב- 15 ימי עסקים נוספים. הודעה על הארכת המועד וסיבת העיכוב תימסר לפונה לפני תום המועד. על אף האמור לעיל, מקום בו הפונה הוא אזרח ותיק או שנוגעת לאזרח ותיק, הממונה יפעל ככל יכולתו על מנת לצמצם את זמני המענה, ובכל מקרה החלטה בכתב לתלונת ציבור שהוגשה על ידי אזרח ותיק או שנוגעת לאזרח ותיק, תינתן לא יאוחר מ- 21 ימי עסקים ממועד קבלת התלונה.

פנייה לממונה על תלונות הציבור

Bits of Gold - Blog-פנייה לממונה על פניות הציבור

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

Bits of Gold - Blog-פנייה לממונה על פניות הציבור

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

Bits of Gold - Blog-פנייה לממונה על פניות הציבור
דילוג לתוכן