אנחנו עושים את מירב המאמצים שביכולתינו על מנת לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר וקשובים תמיד ללמוד, להשתפר ולשמוע מכם, הלקוחות שלנו. עם קבלת תלונתך, יבוצע תהליך בירור מקיף ע״י הממונה על תלונות הציבור בחברה, רו״ח עומרי דוניו.
ניתן לפנות אלינו במספר דרכים:
יש לצרף לפנייתכם כמה שיתר פרטים על מנת לקצר את זמני הטיפול בה:
- מס׳ ת.ז של הפונה- כתובת המייל איתה נרשמת לאתר- טלפון
*בכל פניה בנושא אודות החשבון, סיוע בביצוע פעולות באתר ונושאי תמיכה אחרים, אנחנו זמינים באמצעות כל דרכי ההתקשורת אלינו.
סרגל נגישות