פייפאל תאפשר קנייה, מכירה ותשלומים במטבעות דיגיטליים

  • ראשי
  • פוסטים
  • פייפאל תאפשר קנייה, מכירה ותשלומים במטבעות דיגיטליים
קריאה של 3 דקות

ענקית התשלומים פייפאל מודיעה היום (רביעי) שתאפשר ללקוחותיה גישה למטבעות דיגיטליים. על רקע ההודעה, שער הביטקוין חוצה את ה- $12,000 וממשיך לעלות.

לאחר שבמרץ הציגה לראשונה את פעילותה בתחום במכתב ששלחה לנציבות האירופית, ואחרי שדווח כי החברה עשויה בקרוב לאפשר ליותר מ- 300 מיליון המשתמשים שלה שירותים במטבעות דיגיטליים, עכשיו זה קורה - פייפאל תאפשר קנייה, מכירה ותשלומים במטבעות דיגיטליים. השירות החדש יתאפשר באמצעות שותפות עם חברת Paxos שתתעסק בהיבטים הרגולטורים, טכנולוגים ונושאי נזילות.

במרץ האחרון חשפה ענקית הפינטק האמריקאית פייפאל כי היא ״מנטרת את ההתפתחות של תחום הנכסים הקריפטוגרפיים וכן נוקטת צעדים להמשך פיתוח יכולותיה בתחום״. היום החברה מודיעה כי החל מהשבועות הקרובים, היא תאפשר בפלטפורמת התשלומים שלה קנייה, מכירה ותשלומים באמצעות ביטקוין, אית׳ריום ומטבעות נוספים, ובהמשך תרחיב את האפשרות הזו גם לאפליקציית התשלומים שלה, Venmo. בצעד זה מצטרפת פייפאל למגמת אפליקציות התשלומים שמאפשרות קנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים באמצעותן.

בפייפאל מקווים כי השירות החדש יעודד שימוש גלובלי במטבעות דיגיטליים ויכין את התשתית שלה גם למטבעות דיגיטליים חדשים שעשויים להתפתח בין היתר על ידי בנקים ותאגידים מרכזיים, אמר הנשיא והמנכ"ל דן שולמן.

פייפאל תאפשר קנייה, מכירה ותשלומים במטבעות דיגיטליים
פרסום ההודעה בחשבון הטוויטר של פייפאל

כשלב ראשון, מחזיקי חשבונות בארה"ב יוכלו לקנות, למכור ולהחזיק מטבעות קריפטוגרפיים בארנקי הפייפאל שלהם כבר בשבועות הקרובים, אך החברה מתכננת להתרחב למדינות נוספות במחצית הראשונה של 2021. לקוחות פייפאל יוכלו להשתמש במטבעות קריפטוגרפיים בכדי לבצע קניות ב-26 מיליון בתי עסק ברשת שלה כבר בתחילת השנה הבאה. אופן הסליקה בפלטפורמה יעשה באמצעות מטבעות פיאט, כך שלמקבלי התשלומים בפועל יועבר כסף ״רגיל״. 

גם חברות פינטק נוספות, כמו ספקית התשלומים הסלולריים Square וחברת האפליקציות למסחר בבורסה Robinhood Markets מאפשרות למשתמשים לקנות ולמכור מטבעות קריפטוגרפיים, אך ההשקה הזו של פייפאל ראויה לציון בהתחשב בהיקף השימוש בה. לחברה שבסיסה בקליפורניה כ- 346 מיליון חשבונות פעילים ברחבי העולם ומחזור תשלומים בסך 222 מיליארד דולר ברבעון השני.

ההכרזה הטרייה התקבלה בהתרגשות גדולה בקרב מחזיקי וסוחרי הביטקוין בעולם ורבים מיהרו להגיב עליה. יובל רואש, מנכ״ל ביטס אוף גולד מסביר על המהלך:

 “יש 26 מיליון חנויות בעולם שיוכלו לקבל תשלומים בביטקוין החל מ- 2021. מדובר למעשה בצעד שהופך את ביטקוין לשמיש הרבה יותר, ביטקוין נועד לשמש כמטבע עובר לסוחר- ואם עד עכשיו היו כל מיני חסמים ברמת המשתמש,  פייפאל חותכת אותם בגרזן חד.״

פעילותה של פייפאל בתחום המטבעות הדיגיטליים התגברה מאז ההכרזה על תחילתו של פרוייקט ליברה של פייסבוק בשנת 2019, בו היתה שותפה כחברה מייסדת, אך נשרה ממנו לאחר מספר חודשים יחד עם ענקיות נוספות במגזר הפיננסים.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

פייפאל תאפשר קנייה, מכירה ותשלומים במטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

פייפאל תאפשר קנייה, מכירה ותשלומים במטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן