הסוף לחסימות הבנקים בפתח

קריאה של 3 דקות

ביטס אוף גולד היא החברה הראשונה בישראל שהחלה לפעול לפי התיקון המסדיר את המסחר במטבעות דיגיטליים בצו איסור הלבנת הון. הסוף לחסימות הבנקים לקנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים נראה קרוב מתמיד

ביטס אוף גולד, חברת הביטקוין הגדולה והותיקה בישראל, וזו שהיתה הראשונה לקבל רישיון נותן שירותי מטבע (נש״מ), היא החברה הראשונה להחיל על עצמה את חובות צו איסור הלבנת הון.

הצו קובע כללים לניהול סיכוני הלבנת הון על ידי נותני השירותים במטבעות דיגיטליים ובכך מאפשר למערכת הפיננסית ולבנקים להפקיד כספים שמקורם בביטקוין ומטבעות דיגיטליים אחרים.

התיקון לצו שהתקבל בפברואר האחרון עתיד להכנס לתוקפו שמונה חודשים מיום פרסומו, כלומר בנובמבר הקרוב.

אולם ניתנה האפשרות לנותני השירותים המצליחים לעמוד בכללים, לפעול בהתאם לתקנות הצו גם במועד מוקדם יותר בהודעה מסודרת לרשות שוק ההון ביטוח וחיסכון.

מה חשוב לדעת?

כאמור, ביטס אוף גולד מודיעה כי לאחר ביצוע כל ההתאמות הנדרשות - היא הראשונה להחיל על עצמה את הצו שלושה חודשים לפני המועד שנקבע (החל מה- 30.8.21).

יובל רואש, מנכ״ל ביטס אוף גולד מספר: עד היום, לא מעט לקוחות סבלו שלא בצדק מחסימת העברות בבנקים, כאשר אלה מצידם נתלו בתירוץ שאין רגולציה מתאימה בכל נושא איסור הלבנת הון ומטבעות דיגיטליים.

היום אנחנו מצמצמים בצורה משמעותית את הסיכון הקיים בהעברות אלה ומצפים שרשות שוק ההון והרשות לאיסור הלבנת הון יגבו אותנו בנושא הזה ונוכל לפתור את הבעיה של מאות אלפי ישראלים, המבקשים להיחשף ולרכוש את המטבעות האלה, וגם מאלה המבקשים ליהנות מהרווחים שצברו ממסחר במטבעות דיגיטליים.

הסוף לחסימות הבנקים בפתח

פעילות במסגרת הצו מאפשרת לקדם בפועל את מה שאנחנו בביטס אוף גולד דוחפים אליו מהיום הראשון להקמתנו, אסדרה של המטבעות הדיגיטליים בארץ.

בהתאם לתקנות הצו, לקוח שיבצע עסקה/עסקאות בסכום מצטבר של מעל 5,000 ש״ח בטווח זמן של חצי שנה, יתבקש להציג תעודה מזהה נוספת ולענות על מספר שאלות בנוסף למידע שהיה נדרש לפני החלת הצו.

כל המידע נאסף ונשמר בהתאם לתקנות ומאפשר לנו וללקוחותינו להתנהל באופן חוקי ומוסדר.

לסיכומו של דבר,

כחברה הראשונה בישראל המצליחה להחיל על עצמה את חובות הצו, אנחנו גאים להיות מובילי דרך בתחום, להנגיש אותו בצעד נוסף לקהל הרחב ולאפשר ללקוחותינו לפעול בחופשיות יתרה אל מול המערכת הבנקאית בישראל - לקנות ולמכור מטבעות דיגיטליים ללא חשש.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

הסוף לחסימות הבנקים בפתח - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

הסוף לחסימות הבנקים בפתח - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן