Buying Bitcoin

קריאה של 2 דקות

שם רשמי- Buying Bitcoin

תרגום חופשי לעברית- קניית ביטקוין

בקצרה- כדי לסחור במטבע הדיגיטלי ביטקוין, יש לבצע תהליך ראשוני קל ופשוט שיאפשר לאחר מכן לבצע את כל הפעולות הרצויות לסחר במטבע הדיגיטלי - התהליך נקרא "קניית ביטקוין".

וקצת יותר מזה- בכדי להתחיל לסחור, ראשית יש להחזיק בארנק ביטקוין. פעולה קצרה זו מתבצעת ע"י הורדה של תוכנת ארנק מאתר נבחר או ע"י הורדה של אפליקציה לטלפון הסלולארי ומילוי טופס סטנדרטי עם נתונים בסיסיים. פעולה זו אורכת רק מספר דקות.

לאחר יצירת ארנק הביטקוין האישי, יש לבצע רכישה באמצעות מטבע פיאט, "מטבע מסורתי" ולהעביר סכום כסף באמצעות כרטיס אשראי/ העברה בנקאית/ מזומן לרכישת כמות מטבעות הביטקוין הרצויה. לאחר סיום תהליך הרכישה הביטקוין יועבר לארנק.

ההנחה הנפוצה שמטבעות ביטקוין שמורים/ מאוחסנים בארנק היא שגויה. ביטקוין מאוחסן בכל מקום כלומר באופן וירטואלי. השימוש בהם מתאפשר ע"י שימוש במפתח פרטי ומפתח ציבורי שהינם אלוגריתמים מוצפנים מורכבים. המפתח הציבורי משמש כמו כתובת ציבורית ידועה לכל לשם שליחת מטבעות לאדם לו הוא שייך. המפתח הפרטי הוא מאין קוד סודי עבור בעלי הארנק לביצוע הסחר האישי בביטקוין - והוא זה שנשמר בארנק. בעל המפתח הפרטי רשאי לבצע קניה ומכירה של מטבעות, לקנות שירותים או לשלוח "כסף" למי שירצה.

בישראל ישנן מספר דרכים לקניית ביטקוין, הפופולאריות מבינהן: חלפני ביטקוין, זירות מסחר, רכישה מאנשים פרטיים, בורסות יעודיות בעולם וכספומטים יעודיים.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

Buying Bitcoin - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

Buying Bitcoin - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן