בלוקצ׳יין וביטקוין- הכנסים הבינלאומיים לשנת 2019 שאתם חייבים להכיר

  • ראשי
  • פוסטים
  • בלוקצ׳יין וביטקוין- הכנסים הבינלאומיים לשנת 2019 שאתם חייבים להכיר
קריאה של 5 דקות

מלונדון ועד סינגפור - האירועים הבינלאומיים הטובים והרלוונטיים ביותר עבור בלוקצ'יין, ביטקוין, ושאר אסימונים אחרים.

לאלו מכם שרוצים לקבל טעימה מהאקוסיסטם העולמי של המטבעות הוירטואליים, הכתבה הבאה בדיוק עבורכם. רכזנו עבורכם רשימת אירועים מחולקת  לאזורים גיאוגרפיים שונים ולזמנים שונים, על מנת לקבל את המגוון הרחב ביותר. אנו מקווים שגם מנהלי שיווק ופיתוח עסקי ישתמשו ברשימה כאשר הם מתכננים את תכנית הכנסים השנתיות לשנת 2019, במיוחד כאשר רוב המארחים מציעים מכירות מוקדמות עבור כרטיסים מוזלים.

בלוקצ׳יין וביטקוין- הכנסים הבינלאומיים לשנת 2019 שאתם חייבים להכיר

לונדון, אנגליה
11-12 פברואר 2019
האירוע שהושק לראשונה בשנת 2015 יתקיים בפעם החמישית בלונדון על ידי חלוצי הפקות האירועים של בלוקצ׳יין עם זיקה חזקה מאוד לקהילה. הכנס צפוי להכיל כ-3,000 משתתפים ויכלול קבלות פנים יוקרתיות, סדנאות, האקתון וערבי קוקטייל.

יוהנסבורג, דרום אפריקה
28 פברואר – 1 מרץ 2019
הקריפטו מגיע לאפריקה! למעלה מ-50 דוברים מ-35 מדינות יגיעו לדרום אפריקה כדי להשתתף באחד מהכנסים הבולטים ביותר השנה ביבשת הצעירה של עולם המטבעות הוירטואליים. החברה הבולטת ביותר בכנס שמקורה ביוהנסבורג היא Luno, שגם נותנת כמובן חסות ראשית.

הונג קונג
13-14 מרץ 2019
באירוע השנתי המרכזי של אסיה תוכלו לפגוש את צ׳ארלי לי היוצר של לייטקוין (Litecoin) וג׳סטין סאן היוצר של טרון (Tron). לכנס עצמו נותנים חסות שמות של חברות ענק כגון Circle ו-CoinMarketCap המוכרות. נשים שימו לב, יש לכן כרטיסים מוזלים לטובת הגיוון המגדרי בכנס.

פלמה דה מיורקה, ספרד
22-24 מרץ 2019
לאי הנופש הספרדי הקטן יגיעו עשרות יזמים של מטבעות דיגיטליים ל-3 ימים של הרצאות ואפילו מסיבות. מדובר בשמות קטנים יותר אך בהחלט מעניין להיחשף לאקוסיסטם הספרדי ולטכנולוגיות שהם מפתחים. הכנס יתקיים בכפר עתיק וציורי ורק זה עושה חשק כדי לטוס לשם ולפגוש את הקהילת הקריפטו המקומית.

פריז, צרפת
15-19 אפריל 2019
יש האומרים שמדובר באירוע הנכסים הדיגיטליים הגדול ביותר באירופה, שמתרחש במהלך שבוע שלם בעיר האורות, וכולל הרבה כנסים במקביל במספר מקומות. תוכלו לפגוש שם את מייסדי איוטה (IOTA), דאש (Dash) וטזוס (Tezos), מנהלים מ-Binance וחברים נוספים מהרשויות בצרפת והפרלמנט האירופאי.

ניו יורק, ארצות-הברית
13-15 מאי 2019
קוצנזנוס, הכנס הכי גדול בעולם והכי חשוב בעולם. החל מג׳יי קלייטון, יו״ר רשות ניירות ערך האמריקאית ועד למנהלים של כל קרנות הון-הסיכון בתחום המטבעות הוירטואליים, זהו מפגן הכוח של התעשייה העולמית. אם ברצונכם להשתתף כדי להתחיל לחסוך כבר עכשיו או לחפש מלגות, מכיוון שזהו אחד הכנסים היקרים ביותר.

מלטה
23-24 מאי 2019
מלטה ביססה את עצמה כמעצמת קריפטו בשנה האחרונה, והעובדה שראש הממשלה שלהם ישתתף בכנס בהחלט מעידה על כך. מעבר לכך, תוכלו לפגוש שם את איש העסקים טים דרייפר ותאמינו או לא – אפילו את הרובוטית סופיה שתשתתף כדוברת בכנס ותציג את יכולות הבינה המלאכותית שלה.

אמסטרדם, הולנד
3-5 יוני 2019
הכנס השני בגודלו בתעשייה העולמית לאחר קונצנזוס, שמכוון במיוחד לקהילה הפיננסית והבנקאית. בכנס תוכלו לפגוש בכירים מהבנקים המרכזיים באירופה לצד סטרטאפים רבים מעולמות האשראי והתשלומים הדיגיטליים. בדומה לקונצנזוס, גם לכנס הזה תידרשו להוציא אלפי שקלים כדי לקבל את הזכות להשתתף.

תל אביב, ישראל
3-4 יוני 2019
גם בארצנו הקטנה יודעים להפיק כנסי ענק, ובקיץ תוכלו לפגוש על במה אחת את כל השמות החמים ביותר בתעשייה הישראלית, בכנס שיכלול למעלה מ-2,500 משתתפים. מדובר בהפקה בינלאומית שעוברת ממדינה למדינה, כך שבהחלט שווה לעקוב.

סאנטק, סינגפור
20 אוגוסט 2019
נסיים את הרשימה שלנו באחד האיים החשובים ביותר לתעשיית הביטקוין. אמנם הטיסה רחוקה מאוד, אך האקוסיסטם בסינגפור מפותח ועמוס בחברות וסטארטאפים.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

בלוקצ׳יין וביטקוין- הכנסים הבינלאומיים לשנת 2019 שאתם חייבים להכיר - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

בלוקצ׳יין וביטקוין- הכנסים הבינלאומיים לשנת 2019 שאתם חייבים להכיר - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן