איפה זול ובטוח לקנות ביטקוין

קריאה של 7 דקות
Getting your Trinity Audio player ready...

ביטקוין קיים כבר 15 שנה, והדרכים לרכישת המטבע השתנו מאוד לאורך השנים וכעת קהלים נוספים בוחרים להתעניין בעולם הקריפטו.

בימים עברו, כשהביטקוין עלה פחות מדולר, היה ניתן לרכוש ביטקוין מאדם לאדם, אך זו לא הייתה הדרך הבטוחה ביותר.

במשך השנים התפתחו יותר ויותר אפשרויות לרכישת ביטקוין, וקמו פלטפורמות מתקדמות, מפוקחות על-ידי הרגולטור ומאובטחת לרכישה. אולם מהי הדרך הזולה והבטוחה לקנות ביטקוין?

ביטס אוף גולד, הפלטפורמה המפוקחת למסחר במטבעות דיגיטליים הפועלת משנת 2013 מציעה בדיוק את מה שישראלים רבים מחפשים - פלטפורמה בטוחה עם שירות לקוחות בעברית.

אולם כדי שבאמת תבינו מדוע, נשווה את תהליך הרכישה של ביטקוין דרך ביטס אוף גולד, לבין תהליך רכישה עם אחד מהאתרים הבינלאומיים, המאפשרים רכישת קריפטו. 

איפה זול ובטוח לקנות ביטקוין - Bits of Gold - Blog

איפה זול ובטוח לקנות ביטקוין?

אפשרויות תשלום 

מרבית האתרים המציעים רכישה בקריפטו, יאפשרו רכישה באמצעות כרטיס אשראי. כך גם ביטס אוף גולד, המאפשרת רכישה כזאת, הפלטפורמה מציעה לרכוש ביטקוין בסף מינימלי נגיש של 500 שקלים בלבד בכ.א. כמו כן, בביטס אוף גולד ניתן לרכוש ביטקוין ומטבעות דיגיטליים נוספים גם באמצעות העברה בנקאית בסף מינימלי של 750 שקלים. 

תהליך הרכישה הוא לא רק רגע התשלום; מי שאינו מתמצא בביטקוין, עשוי להסתבך בתהליך הרכישה, במיוחד כאשר הוא נתקל במונחים באנגלית שהוא לא מכיר.

תהליך מבלבל עשוי להרתיע רבים, וזה בהחלט לא מתאים לכל אחד שפשוט מעוניין לבצע השקעה בביטקוין.

ביטס אוף גולד מציעה ממשק ידידותי בעברית לכל אורך הדרך, כך שכל אחד יכול לצלוח בקלות את עסקת הקריפטו הראשונה שלו (או בכלל).

מעבר לכך, לכל מי שעדיין חושש ורוצה לשאול שאלה כזאת או אחרת ביחס לעסקה בקריפטו או בתהליך הרכישה באתר, ביטס אוף גולד מציעה שירות לקוחות בעברית הזמין גם בווצאפ

איפה זול ובטוח לקנות ביטקוין - Bits of Gold - Blog

כמה עולה לי לקנות ביטקוין?

עמלות

כשמשווים בין הפלטפורמה של ביטס אוף גולד לבין ברוקר קריפטו אחר, צריך להשוות את כל העלויות, כולל עלות המרת המט״ח ועלות שליחת הכספים/סליקת האשראי.

המבחן האמיתי הוא כמה ביטקוין או מטבע דיגיטלי אחר מקבלים על כל שקל שמפקידים.

בביטס אוף גולד מודל העמלות המודלרי מאפשר ללקוח להרכיב מודל שמתאים לצרכיו: למשל קנייה בדולרים, ושמירה במשמורת ביטס אוף גולד (הארנק הקר המנוהל), תעלה מקצה לקצה כ-2.28%.

ללא תוספת של דמי ניהול, ובעת המכירה מארנק ביטס אוף גולד, הלקוח יהנה משירות ניכוי מס במקור ללא עלות נוספת. 

בקנייה בשקלים בביטס אוף גולד יש תוספת של עלות מט״ח הזולה יותר כמעט מכל המרת מט״ח של כרטיס אשראי או בנק בארץ, חשוב להשוות גם מול הנתון הזה כאשר בוחרים היכן לרכוש את מטבעות הקריפטו שלכם.

בקנייה בפלטפורמה המפוקחת בביטס אוף גולד ישלם הלקוח 1.95%, אליה תתווסף עמלת משיכה לארנק פרטי 0.95% (בבחירה במשמורת הארנק הקר המנוהל, לא תיגבה עמלת הפקדה), על אלו יש להוסיף כמובן את עלות המע״מ.

בנוסף אם הלקוח מעוניין לקנות בשקלים, תתווסף עלות המרת מט״ח בגובה 1.5% (משתנה). כאן ניתן לצפות בפירוט העמלות ובטבלת העלויות המפורטת.

מאובטח ובטוח

אחד הפרמטרים החשובים בקנייה של מטבעות דיגיטליים, הוא נושא אחסון המטבעות לאחר הרכישה.

אולם כאן נפתח ברגע של הערת הסבר למתחילים; מטבעות קריפטו דוגמת ביטקוין מאוחסנים דה פקטו על גבי הבלוקצ'יין: שם הם "קיימים" בתור קוד ממוחשב, השמור בו זמנית אצל כל מאמתי הרשת הקיימים.

כשאנחנו מדברים על החזקה בטוחה של מטבעות קריפטו, אנחנו מדברים על דרך בטוחה שבה ניתן לגשת למטבעות הללו. חשבו על הבלוקצ'יין בתור חדר כספות ענקי שבו המטבעות נמצאים, ולמעשה הם תמיד יישארו שם, וכעת אנו דנים באופן שבו נחזיק את המפתח לכספת האישית שלכם על הבלוקצ'יין. 

איפה זול ובטוח לקנות ביטקוין - Bits of Gold - Blog

בביטס אוף גולד מציעה את שירות "ארנק קר מנוהל".

מטבעות הקריפטו מוחזקים במשמורת מאובטחת ומפוקחת, כך שהמטבעות אינם נגישים ומחוברים לאינטרנט שלא לצורך.

מנגד, השירות מציע רמת אבטחה גבוהה, ביטוח על המטבעות (עד לגובה מסוים), אימות תלת שכבתי במשיכת זיהוי בוידאו, ושירות לקוחות זמין השירות בעברית, כך שאפשר לגשת לקריפטו (לאחר הליך אימות קפדני) ולבצע בו פעולות בצורה קלה ובטוחה.

בביטס אוף גולד, משמורת המטבעות (Custodian) נעשית בשיתוף חברת הענק האמריקאית BitGo Trust.

ביטס אוף גולד הוא גוף המפוקח על ידי רשות שוק ההון בישראל.

כאשר משמורן הקריפטו פועל תחת פיקוח, יש רגולטור שמקפיד על כך שהמשמורן עומד בתנאי סף מחמירים, וכן שנלקחו כל מיני צעדים לשמירה על כספי הלקוחות, כגון כמו הפרדת חשבונות החברה לחשבון המשמורת, ביטוח של הכספים, הגנה מפני פריצות, רמאויות וכדומה.

לאחרונה נוספה לאימות הדו-שלבי לצורך ביצוע פעולות בארנק, שכבת הגנה עם כניסה חכמה לחשבון באמצעות זיהוי פנים או טביעת אצבע, אשר מפחיתה את הסיכויים לכניסה לא מורשית לחשבונכם, בצורה משמעותית. 

מימוש הקריפטו לשקלים בחזרה לבנק

נניח ורכשתם בעבר ביטקוין, וכעת שער הביטקוין עלה והוא שווה יותר ואתם מעוניינים למכור את הקריפטו שלכם ולממש רווחים.

אם קניתם את הביטקוין שלכם דרך ספק שאינו ישראלי ושאינו מפוקח בישראל, למעשה עלול להיווצר קושי עבורכם בהכנסת הכסף לחשבון הבנק שלכם.

מדיניות בנק ישראל היא להורות לבנקים שלא לאפשר להכניס כספים שמקורם ספקי קריפטו שאינם מפוקחים, מהסיבה שכך אין לבנקים דרך לדעת מהו המקור והנתיב של המטבעות הללו.

איפה זול ובטוח לקנות ביטקוין - Bits of Gold - Blog

ביטס אוף גולד - הדרך הזולה והבטוחה לקנות ביטקוין

כאן טמון היתרון הכי גדול של רכישת קריפטו באמצעות ביטס אוף גולד כגוף מפוקח בישראל: רכישת ביטקוין באמצעות ספק המפוקח על ידי רשות שוק ההון בישראל, היא הדרך שבה יהיה נוח וקל יותר עבור הלקוחות לממש את המטבעות לחשבון הבנק שלהם.

כלומר, כל מי שקונה קריפטו שלא באמצעות ספק מפוקח, למעשה יהיה לו קשה מאוד לממש את המטבעות לכדי מימוש של הכסף לחשבון הבנק שלו. 

מה עם תשלום המס על הרווחים?

על רווחי השקעה בקריפטו, יש לשלם מס רווחי הון בגובה של 25% שגובה מדינת ישראל.

ככל ששמירת ומכירת הקריפטו נעשית באמצעות ׳הארנק הקר המנוהל׳ של ביטס אוף גולד, במעמד המימוש מתבצע עבורכם וללא תשלום נוסף ניכוי במקור של המס, כך שהלקוחות לא צריכים להתמודד בעצמם מול רשויות המס.

בטוח, נוח ומשתלם יותר

לסיכום, בכל תהליך הרכישה, דרך ההחזקה ועד למימוש, הדרך הנוחה, הזולה והבטוחה לקנות, לשמור ולמכור ביטקוין ומטבעות דיגיטליים נוספים היא באמצעות ביטס אוף גולד, הפלטפורמה המפוקחת למסחר במטבעות דיגיטליים, הפועלת משנת 2013.

את הצעדים הראשונים שלכם בקריפטו, חשוב לבצע אחרי מחקר ולמידה על עולם הקריפטו וקבלת החלטה מושכלת לביצוע פעולות. 

במידה ויש לכם שאלות, צוות שירות הלקוחות זמין ועומד לרשותכם גם בווצאפ

הישארו מעודכנים


התכנים המעניינים ביותר מעולם הקריפטו אצלך במייל

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

איפה זול ובטוח לקנות ביטקוין - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

איפה זול ובטוח לקנות ביטקוין - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן