כספומט ביטקוין

קריאה של 3 דקות

ביטקוין ניתן לקנות באמצעות בפלטפורמות שונות. בזירות מסחר, חברות חלפנות, סניפי צ׳יינג ואפילו בכספומט. כן כן, כספומט ביטקוין פיזי, כזה שצריך להגיע אליו ודרכו לקנות את מטבעות הביטקוין שלכם. בדיוק כפי שהייתם עושים עם כסף מזומן, רק שכאן תצטרכו להכניס שטרות אל הכספומט בכדי לקבל את מטבעות הביטקוין לארנק הדיגיטלי שלכם.

כספומט ביטקוין איננו תופעה חדשה בעולם, וגם בארץ קיימים מספר כספומטים אליהם תוכלו להגיע אם ״נתקעתם״ בלי ביטקוין. כספומטים מסוג זה ממוקמים לרב בערי המרכז אבל לא רק, וניתן למצוא אותם בעיקר בהרצליה, ראשון לציון, ירושלים ואיך לא, בתל אביב.

אם חפצה נפשכם לקנות מטבעות ביטקוין בסכומים נמוכים או אם אתם מתלבטים איך לקנות את הביטקוין הראשון שלכם בצורה נוחה וזמינה, נראה שכספומט הביטקויין הוא הפיתרון האידאלי בשבילכם.

כספומט ביטקוין
כספומט הביטקוין בשגרירות הביטקוין הישראלית

 

כספומט הביטקויין ברחוב אחוזת בית 1 בת״א

את כספומט הביטקויין הנמצא בשגרירות הביטקוין הישראלית ברחוב אחוזת בית 1 בת״א מפעילה חברת ביטס אוף גולד. הכספומט מוצב בשגיריות הביטקוין כבר ממרץ 2014 וממש לאחרונה הוחלף הכספומט בחדש! שעות הפעילות מעודכנות באתר של ביטס אוף גולד (מומלץ להתעדכן בשעות הפעילות גם באתר השגרירות). מתנדבי השגרירות שנמצאים במקום ישמחו לעזור לכם בכל שאלה. שימו לב, בזמני עומס ייתכן שתצטרכו להמתין מעט בתור.

בכספומט ביטקוין ניתן לקנות ביטקוין החל מ- 20 ש״ח ועד 5,000 ש״ח ליום לאדם (הכספומט מקבל שקלים בלבד). דאגו להצטייד בתעודה מזהה עדכנית ובארנק דיגיטלי אליו תרצו שישלחו המטבעות טרם הגעתכם לכספומט. פעולה הרכישה כרוכה במספר שלבים פשוטים שלאחריהם תשובו הביתה עם ביטקוינים חדשים בארנק שלכם.

שימו לב, שער הקנייה נקבע במעמד הרכישה והמטבעות יישלחו לארנקכם לרב בתוך מספר דקות (אך כתלות בעומסים ברשת הבלוקצ׳יין כמובן). עמלת השירות עבור הקנייה היא 5%.

כספומט ביטקוין
כספומט ביטקוין

איך עושים את זה?

כספומט ביטקוין

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

כספומט ביטקוין - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

כספומט ביטקוין - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן