האתר החדש של ביטס אוף גולד

קריאה של 7 דקות

אנחנו גאים ונרגשים לספר שהאתר החדש שלנו עלה לאוויר. התייעצנו אתכם, הקשבנו לכם ועשינו את כל המאמצים בכדי לפשט את תחום הקריפטו  ולהפוך את חווית המסחר לקלה ונגישה עבור כל לקוח. אזהרת ספוילר: בקרוב מאוד נוציא סרטוני הדרכת שימוש באתר, כך שאם בכל זאת משהו ישאר לא ברור, הסרטונים שלנו בטוח יסגרו את הפינה.

הכתבה הבאה מציגה את השינויים העיקריים שנעשו באתר ומלווה בתמונות רלוונטיות מתוכו. מפאת חוסר במקום לא יכולנו להכניס את כולם, אבל אתם מוזמנים להיכנס לאתר החדש ולהתנסות בו. נשמח מאוד לשמוע את דעתכם! אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה, ואתם?

הרשמה לאתר

טופס ההרשמה החדש שלנו הוא ברור, נגיש והכי חשוב, מסודר לפי שלבים. טופס ההרשמה מכיל אך ורק את הפרטים שאנו נדרשים לבקש מלקוחותינו מבחינה רגולטורית. חשוב לנו שתדעו, אנחנו מתייחסים ברצינות רבה למידע שאתם מעבירים אלינו ודואגים שהוא יישאר פרטי ומאובטח כל הזמן.

 

יצירת הזמנה

ממשק ההזמנות החדש שלנו הוא פשוט לתפעול וידידותי למשתמש. בכל שלב בעת יצירת ההזמנה תוכלו לחזור אחורה ולשנות את הפרטים שהוזנו.

בנוסף, לצד כל הזמנה תוכלו למצוא סיכום של פרטי ההזמנה עד לאותו הרגע הכולל את שיטת התשלום, סכום ההזמנה בפיאט ובקריפטו (ביטקוין / איתריום), העמלה בגין העסקה, צפי לשליחה, וכפתור מיוחד ללמידה מקיפה יותר על תהליך ההזמנה.

גם לאחר שההזמנה נוצרה בהצלחה, תוכלו לקבל עדכונים אוטומטיים על כל שינוי בסטטוס שלה מרגע פתיחתה ועד השלמתה, ממש כמו משלוח פיצה - הכל בזמן אמת.

 

שקיפות ואמינות

כחברה המאמינה בתקשורת מלאה עם הלקוח ושקיפות מולו, אחד הדברים ששמנו לנו לדגש באתר החדש הוא הנגשת המידע ללקוח. באתר החדש, שדרגנו את ממשק המעקב אחר ההזמנות כך שתוכלו לצפות בכל ההזמנות שביצעתם אי פעם (קניה / מכירה) ולדלות את כל הפרטים שאתם רוצים כמו כתובות ארנק, שערי נעילה, אופן התשלום, תאריכים מדויקים ועוד. 

האתר החדש של ביטס אוף גולד

 

מוצרים ושירותים

בקטגוריית המוצרים והשירותים שלנו, ניתן למצוא את כל המידע שאתם זקוקים לו על כל מוצר ושירות בצורה הברורה ביותר. כל עמוד כולל הסבר על איך עובד המוצר ומה מקבלים, ומכיל טופס הרשמה פשוט. בנוסף, הוספנו חלק של שאלות ותשובות רלוונטיות ספציפי לכל מוצר. בקטגוריה זו תוכלו לקבל אינפורמציה על המוצרים הוותיקים של החברה ולהיחשף גם לחדשים שבה. קבלו טעימה על קצה המזלג:

שירות פרימיום - חוויית מסחר יוצאת דופן בנפחים גדולים ועמלות מוזלות עם מנהלי הלקוחות הטובים ביותר.
API - ממשק המאפשר הטמעת אפשרויות תשלום ומסחר במטבעות דיגיטליים אותו ניתן לשלב באתרים ואפליקציות שונות.
BiPaaS - תשלומים לספקים בביטקוין באמצעות מערכת מסחר אוטומטית.
הוראת קבע - צבירת מטבעות דיגיטליים בסכום שקלי קבוע על בסיס חודשי וללא כל התעסקות.
שירותי ICO - יעוץ ומסחר לחברות עבור הנזלת קריפטו לפיאט ושירותי תשלומים תחת הקפדה מלאה על הוראות החוק, משטר ציות ומניעת הלבנת הון.

 

על החברה, העובדים ואפשרויות תעסוקה

כדי שתוכלו להרגיש באמת חלק מאיתנו, החלטנו לשתף אתכם בכמה שיותר מידע אודותינו. באתר החדש תוכלו לקרוא בהרחבה על החזון שלנו והערכים בהם אנחנו מאמינים ולפיהם פועלים. יתרה מכך, תוכלו להכיר את הצוות המקצועי שלנו והאנשים מאחורי הקלעים שעושים את ביטס אוף גולד. בעמוד ״קריירה״ תוכלו לקבל מידע על המשרות הפנויות אצלנו בחברה, להגיש מועמדות וגם לשמוע על איך זה מרגיש לעבוד בחברת קריפטו מתפתחת בלב הפיננסי של תל אביב מפי העובדים שלנו.

 

השותפים שלנו

את השותפים המקצועיים שלנו אנחנו בוחרים בקפידה רבה ומוודאים שהערכים המקצועיים שלהם תואמים לערכי החברה שלנו. אנחנו עובדים רק עם גופים מפוקחים ומוסדרים, ומאפשרים לשותפים שלנו ליהנות מפתרונות תשלום של העולם החדש. חשוב לנו שתקבלו גם אינפורמציה עליהם, שכן חלקם מלווים אותנו עוד מימי הקמת החברה. בעמוד ״שותפים״ תוכלו לקרוא על בנק לאומי, שגרירות הביטקוין, איגוד הביטקוין, GMT ו- Simplex ועל סוג שיתוף הפעולה שיצרנו עם כל אחד מהם. כמובן שתוכלו להשאיר לנו גם פניות עסקיות לשיתופי פעולה חדשים.

 

תוכנית האפיליאט

תוכנית האפיליאט שלנו קיימת כבר זמן רב ומשווקים רבים נהנים מקבלת תשלומים נוחים מידי חודש כתוצאה מהפניית לקוחות. גם הפעם, הקשבנו לבקשותיהם של אלו שכבר לוקחים חלק פעיל בתוכנית ושדרגנו את ממשק המשתמש בהתאם. באתר החדש, תחת הפרופיל האישי, יצרנו חלק שלם שמוקדש לאפיליאט בו כל המידע נמצא במקום אחד בצורה מסודרת וברורה. מעבר ללינק האפיליאט הייחודי ולספרית המדיה המלאה שלנו, עכשיו תוכלו למצוא שם גם את כמות היוזרים שנרשמו לביטס אוף גולד דרככם, כמות העסקאות שהפנתם אלינו, גובה המחזור שלהן, העמלה המגיעה לכם, תאריך התשלום הקרוב ועוד.

האתר החדש של ביטס אוף גולד

 

מרכז תמיכה

מרכז התמיכה החדש שלנו מחולק ל-3 קטגוריות. קטגוריית ״כללי״ הכוללת מידע כללי (אבל מקיף) אודות החברה, קטגוריית ״יוצאים לדרך״ הכוללת מידע עבור עסקים, שותפים, משקיעים ומשווקים, וקטגוריית ״שאלות נפוצות״ הכוללת מדריך מלא ומפורט לכלל שירותי ביטס אוף גולד. הוספנו שאלות חדשות (גם פחות נפוצות) ופירטנו את התשובות אפילו יותר ממה שהם היו כדי לספק לכם את כל המידע הנחוץ לכם במקום אחד. מיותר לציין שכל המידע מופיע בשלמותו בעברית ובאנגלית.

בנוסף, עכשיו תוכלו לפתוח כרטיס תמיכה עבור כל שאלה או בעיה ולעקוב אחר סטטוס הכרטיס בכל שלב עד הפיתרון. ואם עדיין לא קבלתם תשובה לאחת או יותר מהשאלות שלכם, נשמח לעמוד לרשותכם גם במייל ובטלפון.

אלדד, סמנכ״ל המוצר שלנו מספר:

״אפשר להגיד שבחודשים האחרונים מה שראינו לנגד עינינו הוא יצירת חווית משתמש נוחה ואיכותית עבור הלקוחות שלנו ולשם ריכזנו את כל המאמצים שלנו. שדרגנו את הממשקים, את העיצוב, את התכנים עד רמת ההסברים הכי קטנים, והוספנו המון פיצ׳רים חדשים. אנחנו חברה שקשובה ללקוחות שלה ולכן השתדלנו לקחת בחשבון את כל מה שהפריע לכם באתר הקודם ולהוציא מזה את הטוב ביותר.״

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

האתר החדש של ביטס אוף גולד - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

האתר החדש של ביטס אוף גולד - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן