Digital Asset Framework

קריאה של 2 דקות

שם רישמי- Digital Asset Framework

תרגום חופשי לעברית- "מסגרת עבודה" של נכס דיגיטלי

בקצרה- Digital Asset Framework הינו קריטריון אשר מטבעות דיגיטליים חייבים ליישם כדי להירשם בבורסה. "מסגרת עבודה" זו הינה ציבורית ומאפשרת למפתחים ולבעלי המטבעות להבין למה הנכס הספציפי המדובר יכול, או שלא, להיסחר.

וקצת יותר מזה - הגידול המהיר בפופולריות של תחום המטבעות הדיגטליים והרווחים הפוטנציאליים של מטבעות אלו הוביל ליצירת מספר רב של מטבעות. משקיעים קונים ומוכרים מטבעות אלו בבורסות המציעות מגוון רחב של אפשרויות.

בורסות גדולות המאפשרות למשקיעים לקנות מטבעות בדולרים מתמקדות במטבעות מבוססים יותר כגון ביטקוין ואיתריום. היוצרים של מטבעות "קטנים" יותר משקיעים מאמצים כדי להירשם באותן בורסות גדולות. כאשר מטבע חדש נרשם בבורסה גדולה, קורים מספר דברים בינהם גידול במודעות למטבע זה. צעד זה מגביר את הסחר במטבע. כאשר מתרחב הסחר במטבע מתחילות בורסות קטנות יותר להתעניין בו. כיוון שבורסות גובות מהמשקיעים עמלת מסחר, הסחר הופך להיות ריווחי ככל שהמטבע פופלארי יותר.

במקום לרשום כל מטבע קיים ולחייב בעמלות נוספות, בורסות גדולות פועלות בצורה סלקטיבית. הן מיישמות חוקי אבטחה ברורים וממוקדים בעיקר מסיבות חוקיות ואכיפת רגולציות. כדי לסייע ל"קהילת המטבעות הדיגיטליים" להבין איך נירשם מטבע חדש, הבורסות מספקות Digital Asset Framework.

"מסגרת עבודה" זו הינה בעצם הסבר כללי על מה נידרש ממטבע דיגיטלי כדי להירשם למיסחר. מסגרת עבודה זו "מכסה" בדרך כלל מספר תחומי מפתח: טכנולוגיה ואבטחה, גמישות, רגולציות, נזילות והיבט כלכלי.

מסגרת העבודה מספקת מעט שקיפות לגבי המטבע והסיבות לבחירתו, אולם, מפתחי המטבע הם אלו האחראים לקבוע כיצד ליישם בפועל דרישות אלו. מסגרת עבודה אינה הבטחה להצלחתו של מטבע מסויים אלא היא מאותתת על האמון של אותה בורסה בעצם היותו של המטבע בעל פוטנציאל מול מטבעות אחרים שלא נרשמו אצלם. משקיעים נוטים לסחור במטבעות דיגיטליים אם הם מאמינים בטכנולוגיה העומדת מאחוריהם, באבטחה שהושקעה בהם ואם הם מאמינים שיש ביקוש והיצע מספקים כדי שהנכס יהפוך להיות בעל ערך.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

Digital Asset Framework - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

Digital Asset Framework - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן