חסות בביטקוין: ביטס אוף גולד היא נותנת החסות הראשית של א.כ. נס ציונה

  • ראשי
  • פוסטים
  • חסות בביטקוין: ביטס אוף גולד היא נותנת החסות הראשית של א.כ. נס ציונה
קריאה של 3 דקות

חברת ביטס אוף גולד היא נותנת החסות הראשית והחדשה של קבוצת הבוגרים לעונת 2021/2022 של קבוצת הכדוריד א.כ. נס ציונה. לראשונה, חלק מהחסות תוענק במטבע הדיגיטלי ביטקוין

עולמות הקריפטו והספורט כבר מזמן הולכים יד ביד, וגם אנחנו בביטס אוף גולד גאים לקחת חלק ומתרגשים להכריז על הענקת חסות ראשית לקבוצת הכדוריד א.כ. נס ציונה, אשר תיקרא מעתה א.כ. ״ביטס אוף גולד״ נס-ציונה.

״בדומה לספורטאים רבים ב-NBA וב-NFL שקיבלו שכר בביטקוין, החלטנו יחד עם המועדון להעניק חסות בביטקוין שתהיה צמודה לשער המטבע, מתוך ראייה שהן למועדון והן למטבע עתיד מזהיר" מסביר יובל רואש, מנכ"ל ביטס אוף גולד "ביטקוין עשה צעדים אדירים בשנתיים האחרונות ואף נכנס לספר החוקים של מדינת ישראל כנכס פיננסי, ואנו מאמינים שהוא ילך וישתלב יותר ויותר גם בספורט הישראלי".

רואש, ששיחק בעברו כשחקן הגנה מרכזי ופיבוט בקבוצה, הוסיף כי "אני מתרגש לחזור לנעלי נס-ציונה והפעם כמי שמאפשר לקבוצה לצמוח ולהגשים את יעדיה ארוכי הטווח למצוינות, בניהולו של עמית כהן".

חסות בביטקוין
יובל רואש מנכ״ל ביטס אוף גולד ועמית כהן מנכ״ל א.כ. נס ציונה

עמית כהן, מנכ"ל א.כ. נס ציונה: "חברת ביטס אוף גולד וא.כ. נס ציונה רואות את העתיד והקידמה עין בעין ולראיה שיתוף הפעולה שנרקם כאן.

אנחנו בטוחים שיחד עם גב חזק דרך בניית תשתית רחבה של ספורטאים ובנייה תוכנית ארוכת טווח, כאשר המטרה היא לבסס את הקבוצה הבוגרת בשחקנים מנס ציונה ובחיזוקים הנכונים אפשר להביא את א.כ. נס ציונה למקומות הגבוהים ביותר בכדוריד הישראלי.

יובל היה שחקן עבר במועדון ואין מאושרים מאיתנו לשתף פעולה עם חברת ביטס אוף גולד ובכך לנסות ולהגשים את מדיניות המועדון".

אנו מאמינים שנכונו לנו ולמועדון שנים ארוכות וטובות יחד ומתכוונים להיות נותני חסות אקטיביים.

אנחנו שמחים לקדם את כלכלת הקריפטו לצד עתיד הספורט הישראלי ומעריכים שאוהדי נס-ציונה רק ירוויחו מהצטרפותה של ביטס אוף גולד לא.כ. נס-ציונה.

נתראה במשחקים!

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

חסות בביטקוין: ביטס אוף גולד היא נותנת החסות הראשית של א.כ. נס ציונה - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

חסות בביטקוין: ביטס אוף גולד היא נותנת החסות הראשית של א.כ. נס ציונה - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן