איך לומדים על שוק המטבעות הדיגיטליים?

קריאה של 4 דקות

אתרים אמינים, קריאה, פורומים לדיון ומדריכים - מקורות המידע העדכניים והמומלצים ללמידה על ביטקוין ומטבעות דיגיטליים.

ביטקוין פותח את שנת 2021 בסערה ונסחר נכון לכתיבת מילים אלו מעל $37,000 למטבע. בעיצומו של משבר כלכלי ובריאותי הצליח למשוך תשומת לב רבה, לנסוק מאות אחוזים ולשבור את השיא של עצמו שוב ושוב ושוב. משקיעים, סוחרים ומשתמשים מכל רחבי העולם התעוררו לשיח השונה על ביטקוין, והחלו ללמוד גם על מטבעות דיגיטליים נוספים והאפשרויות שטמונות בהם.

זה לא נעצר כאן. השיח על ביטקוין חדר לרמת הממשלות והבנקים המרכזיים, וכמעט ולא קיים בנק מרכזי היום בעולם שאינו בוחן השקת "מטבע דיגיטלי של בנק מרכזי". התפתחות זו צפויה לשנות את המערכת הכלכלית מקצה לקצה, וכפי שמסתמן השינויים הללו צפויים לקרות די מהר. מדוע? משום שסין מובילה את המערכה ומדינות המערב לא יכולות לאפשר לעצמן להישאר מאחור, כולם מתחילים להבין שביטקוין כאן כדי להישאר.

מסחר במטבעות דיגיטליים - איך עושים את זה נכון?

עולם המטבעות הדיגיטליים צעיר מאד, וניתן להקבילו לאינטרנט בשנות ה-90. המבוגרים שבכם יזכרו כיצד נאלצנו לחייג ב-DSL כדי להתחבר לאינטרנט, ולא יכולנו להשתמש בטלפון של הבית בו זמנית. אז אמנם הקשיים של היום שונים מהקשיים הנ"ל - אך הקונספט דומה. חוויית המשתמש עדיין אינה אידיאלית, תנודתיות שערי המטבעות הדיגיטליים גדולה, וכיאה לטכנולוגיה מתפתחת ישנן סכנות אבטחת מידע ואף הונאות ורמאויות שחשוב להבין כיצד להישמר מפניהן.

חשוב לחקור ולבדוק את התחום של מטבעות דיגיטליים לפני שצוללים אליו. אבל בתקופה בה יש הצפה של מידע, חשוב לא פחות לבחור את מקורות המידע שלנו בקפידה. בפוסט הזה נסכם עבורכם את המקורות והכלים שעומדים לרשותכם ללמידה על השוק והיבטיו השונים בעברית, וכיצד להפוך את הסיכונים שתוארו - ליתרונות.

מסחר במטבעות דיגיטליים

אתרים מומלצים למסחר במטבע דיגיטלי:

1. הבלוג של ביטס אוף גולד -  מכיל כתבות תוכן במגוון נושאים. הסברים למתחילים על נושאים שונים, החל משימוש בפלטפורמה שלנו, דרך מילון מושגים ועד שאלות נפוצות על התחום.

2. איגוד הביטקוין הישראלי - בנוסף לאתר התוכן, איגוד הביטקוין הישראלי השיק פודקאסט שמאגד סדרת הרצאות בסיסיות למתחילים מסדרת "יסודות הביטקוין".

3. קריפטוג'ונגל (CryptoJungle) - אתר מומלץ הן למתחילים והן למתקדמים. האתר אף השיק מסלול מהיר למתחילים בחינם שכולל סדרה בת 6 סרטונים שמסבירה על הצעדים הראשונים בתחום.

4. קריפטופוטטו (CryptoPotato) - אתר ותיק בתחום אשר מכיל גם הוא מידע רב למתחילים.

קריאה מומלצת:

1. ביטקוין והעתיד הכלכלי שלך - מאת דעאל שלו. ספר מקיף שמסביר מהו ביטקוין, מדוע נוצר, כיצד משתמשים בו ועוד.

2. המסמך הלבן ששוחרר ע"י סטושי נקמוטו בסוף שנת 2008 ומציג את ביטקוין, בתרגום לעברית (בנדיבות מני רוזנפלד). מתאים גם למי שמעוניין להעמיק יותר בהיבטים הטכניים.

קורס מסחר במטבעות דיגיטליים מומלץ:

עבור מי שמעוניין ללמוד לעומק על התחום, בן סמוחה מ-CryptoJungle מעביר קורס דיגיטלי מקיף ומומלץ שמכיל שלושה חלקים: רקע תיאורטי מעמיק, מבוא להשקעות במטבעות דיגיטליים ומבוא למסחר במטבעות דיגיטליים. הקורס מכיל יותר מ-20 שעות שנגישות בכל עת ומכל מכשיר.

קבוצות מומלצות לדיונים והתייעצויות בנוגע למסחר במטבע דיגיטלי:

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

איך לומדים על שוק המטבעות הדיגיטליים? - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

איך לומדים על שוק המטבעות הדיגיטליים? - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן