איך לשתף את העוקבים ב-NFTs ובפריטי האספנות הדיגיטליים שלכם

  • ראשי
  • פוסטים
  • איך לשתף את העוקבים ב-NFTs ובפריטי האספנות הדיגיטליים שלכם
קריאה של 2 דקות

היצירות ואוסף אמנות ה-NFT שלכם בחשבון האינסטגרם

בין אם אתם יוצרי תוכן או אספנים, שילוב ה-NFT בפלטפורמות הסושיאל של Meta מאפשר למשתמשים לשתף את פריטי האספנות הדיגיטליים שלהם ולאמת את הבעלות.

שילוב ה-NFT החדש מאפשר למשתמשים להתחבר לארנקים הדיגיטליים שלהם ולבחור אילו NFTs לשתף עם העוקבים שלהם. התכונה הזו מתפקדת כגלריה לאמנות דיגיטלית וניתן להצמיד את ה-NFTs שלכם לעדכון לצד התמונות האחרות שבחשבון.

אפקט מנצנץ

ברגע שמשתמש מפרסם את תמונת ה-NFT שלו, הפלטפורמה מוסיפה אפקט מנצנץ לתמונה ומציגה מידע ציבורי על ה-NFT, כמו תיאור של האוסף, היצירה או תיוג היוצר. האפקט המנצנץ מתפקד באופן דומה לתמונת הפרופיל המשושה בטוויטר, ומעיד חזותית על אותנטיות ובעלות על הנכס.

האינטגרציה היא חלק מהמהלך הכולל של Meta לתוך טכנולוגיות Web3, שלדבריה מכוונת להרחיב את הגישה, להפחית עלויות ולהאיץ את החדשנות ככל שהיא מרחיבה את השאיפות המטאוורסיות שלה.

איך לפרסם את ה-NFT באינסטגרם

 נכון לעכשיו, משתמשים רשאים להתחבר לארנקים של צד שלישי, כולל Rainbow, MetaMask, Trust Wallet, Coinbase Wallet ו- Dapper Wallet. הבלוקצ'יין שמטא תמכה באוגוסט 2022 היו Ethereum, Polygon ו-Flow, כאשר Solana תתווסף בעתיד.

משתמשים יכולים לחבר את הארנקים הדיגיטליים שלהם לפלטפורמה על ידי הגעה לתפריט "איסוף דיגיטלי". שם, תיפתח הודעה שתעביר אתכם לשלבים הבאים של חיבור לארנק. ניתן גם לחבר ארנקים נוספים לחשבון על ידי לחיצה על כפתור "הוסף ארנק". חיבור ארנק הוא אימות חד-פעמי, ובמטא מציינים שהוא לא "מציג בפומבי" את כתובת הארנק של המשתמש.

יותר אפשרויות ליוצרי תוכן

חיבור הארנק לאינסטגרם ופייסבוק עשוי להיות דרך טובה להציג את אוסף ה-NFT או היצירות שלכם ולאמת את האותנטיות שלו. המהלך הזה של מטא מצטרף לפלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו טוויטר ו-Reddit שהוסיפו לאחרונה פונקציונליות NFT.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

איך לשתף את העוקבים ב-NFTs ובפריטי האספנות הדיגיטליים שלכם - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

איך לשתף את העוקבים ב-NFTs ובפריטי האספנות הדיגיטליים שלכם - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן