שבוע הבלוקצ׳יין ת״א 2019

קריאה של 5 דקות

שבוע הבלוקצ׳יין נוחת בת״א בתחילתו של חודש ספטמבר עם רצף של כנסים, אירועים, מיטאפים ומלווה במשתתפים מהארץ ומהעולם בתחום הבלוקצ׳יין, ביטקוין ומטבעות דיגיטליים. הכנו עבורכם סקירה של האירועים המרכזיים עם כל הפרטים שכדאי לדעת.

שבוע הבלוקצ׳יין ת״א 2019

שבוע הבלוקצ׳יין ת״א הוא שילוב בין קהילה, חינוך ופיתוח ומתבטא בסדרת אירועים מרתקים שמאורגנים ע״י מתנדבים ומשפיענים בקהילה. המטרה של השבוע המיוחד הזה, היא להנגיש את הידע לכל דורש במחיר שמתאים לכל כיס, ובמגוון רמות - מתאים גם למי שאין לו כל ידע בתחום לצד אירועים שפונים למומחים.

השבוע יתקיים בין ה- 9-16 בספטמבר באופן רשמי, אך אירועים נוספים רלוונטים צפויים להתרחש גם לפניו ולאחריו. שבוע הבלוקצ׳יין עתיד להיות עמוס בסדנאות ייחודיות בתחום הפיתוח, פרוייקטים פורצי דרך והמון המון מינגלינג בתעשייה. לחיצה על שם האירוע תוביל אתכם לאתר הרשמי של האירוע שם תוכלו למצוא פרטים מלאים.

האקתון שגרירות הביטקוין הפך למסורת רב שנתית של רעיונות לפרויקטים, חדוות יצירה משותפת, ובעיקר מפגש כייפי ואתגרי בין מפתחים ויזמים בקהילת הביטקוין הישראלית. האקתון מאגד אליו את מיטב הכשרונות מהארץ והעולם במטרה לבנות אפליקציות מבוזרות ולהתחרות על הפרס הנחשק - ביטקוין מתנה.

השנה יתמקד האירוע בריבונות הביטקוין: פישוט ניהול צמתים, שיפור פרטיות, מסחר עמית עמית (P2P), ולמעשה - כל נושא שמחזק את השימוש העצמאי בביטקוין, מבורך!

מתכנתות/ים, מעצבות/ים ויזמיות/ים נלהבים לגבי טכנולוגיות ביזור ומטבעות קריפטוגרפיים? האירוע הזה בשבילכם - חדדו את כישורי הבנייה, הכירו את הקהילה וזכו בפרסים וצ׳ופרים מגניבים ביותר בהאקתון כייפי של 30 שעות. מנטורים מוכשרים ואורחים מעניינים נוספים יעמדו לרשות המשתתפים במהלך האקתון, כמו כן תתקיים סדנת לשימוש בביטקוין.

מתי? 5-6/9, 09:00
איפה? משרדי Efficient Frontier

קוליידר ונצ׳ורס מזמינים אתכם לחגוג את פתיחתו של שבוע הבלוקצ׳יין בקוקטייל על הגג לצד אוכל טוב, משקאות ומוזיקה טובה. הצטרפו למינגלינג עם משתתפים מהאקו-סיסטם של הבלוקצ׳יין מהארץ והעולם.

מתי? 9/9, 18:30
איפה?
הארבעה 28, ת״א

DD&D הוא הכנס הרשמי שיפתח את שבוע הבלוקצ׳יין. מדובר ביוזמה ייחודית ללא מטרות רווח שמטרתה להנגיש ולתת כלים לכל מי שמעוניין ללמוד על מרחב הכלכלה המבוזרת (DeFi) וההתפתחויות האחרונות של עולם הביטקוין. האירוע יפגיש מומחים, משפיענים ושחקני מפתח בתעשיית הבלוקצ׳יין ויתמקד בנושאים כמו ביזור, פרטיות, פרוטוקולים חדשים, נכסי קריפטו ועוד.

שני מסלולים עיקריים יתקיימו באירוע זה - סדנאות עבודה למפתחים שיונחו ע״י מובילים מהקהילה ובמת דיונים ונאומים. רשימת אנשי המפתח שיקחו חלק באירוע זה ארוכה וביניהם ניתן למצוא דוברים מטעם Bits of Gold, Gnosis, Edge, TokenSoft, Bitrefill, Beam, Simplex ועוד.

ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים באמצעות קוד קופון מיוחד לקהילת ביטס אוף גולד - ddd045d

מתי? 10/9
איפה? מיקום: הגן האורבני, שלמה 38, ת״א

מטרתה של סדנת Dev ++ היא לצלול לעומקה של ליבת האלגוריתמים של הביטקוין וללמוד איך השילוב בין אותם אלגוריתמים יוצר את רשת ה- P2P, כמו גם לבדוק ולהתנסות בטכנולוגיות שכבה שנייה המתפתחת במהירות.

הסדנה מיועדת למפתחים חדשים ומפתחים מנוסים כאחד כאשר היא מתחילה בכיסוי נושאי הקריפטוגרפיה ואלגוריתמים המפעילים את רשת הביטקוין באופן כללי וממשיכה לעבר נושאים ומתודולוגיות מתקדמות יותר. הסדנה תועבר על ידי מפתחים וחוקרים בעלי שם עולמי ביניהם ג'ימי סונג (תכנות בלוקצ'יין), אנדרו פולוסטרה (מנהל מחקר ופיתוח, בלוקסטרים), בריאן בישופ (לשעבר CTO של LedgerX) ועוד רבים אחרים.

מתי? 9-10/9
איפה? אוניברסיטת ת״א, בניין הנדסה, אודיטוריום קלייר ועמנואל רונבלט

סקיילינג ביטקוין הוא בין האירועים האקדמיים הבינלאומיים היוקרתיים הקיימים בתחום והינו בעל שם עולמי. האירוע מיועד לגיבוש רעיונות ופתרונות טכניים במטרה לשפר את ביצועי הביטקוין ברמות שונות.

האג׳נדה היא להציע ולהציג פתרונות אפשריים לאתגרי הסקלאביליות של ביטקוין תוך זיהוי תחומי מפתח נוספים למחקר, ולספק מקום בו חוקרים, מפתחים וכורים יכולים לתקשר בו על ביטקוין. האירוע יתמקד במחקרים ובפיתוחים האחרונים בטכנלוגיית הביטקוין וישתתפו בו חוקרים ומפתחים מיפן, סין, גרמניה, צרפת, איטליה, שוויץ, ספרד, ברזיל ועוד.

מתי? 11-12/9
איפה?
אוניברסיטת ת״א, בניין הנדסה, אודיטוריום קלייר ועמנואל רונבלט

אירוע זה יאגד אליו את טובי המוחות של זמנינו לסדרת שיחות על עולם הבלוקצ׳יין שימשיכו למסיבת קוקטייל על גג רענן.

מתי? 13/9, 18:00
איפה? מיקוניס 5 (הגג הירוק), ת״א

ועידת אית׳ריל היא התכנסות בינלאומית של האקו-סיסטם של אית׳ריום המגיעה לראשונה לישראל וצפויה להיות אירוע דגל בשבוע הבלוקצ׳יין. הועידה מאגדת אליה אנשי טכנולוגיה, יזמים, סטארטפיסטים ואנשי קריאיטיב ומארחת דוברים מהמעלה הראשונה כמו ויטליק בוטרין, ממציא האיתריום, ג׳וזף לובין מייסד ConsenSys ודמויות מפתח מובילות בתחום מטעם Microsoft, Binance, eToro ועוד. רכישת כרטיסים לאירוע זה נעשית בנפרד מיתר אירועי שבוע הבלוקצ׳יין.

ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים באמצעות קוד קופון מיוחד ללקוחות ביטס אוף גולד - SP150GOLD

מתי? 15/9
איפה?
אולם שבע, הצפירה 21, ת״א

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

שבוע הבלוקצ׳יין ת״א 2019 - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

שבוע הבלוקצ׳יין ת״א 2019 - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן