White Paper

קריאה של 2 דקות

שם רישמי- White Paper

תרגום חופשי לעברית- "מסמך לבן"

בקצרה- White Paper הינו מסמך פורמאלי המונפק ע"י חברה או ע"י אירגון ללא מטרות רווח בכדי לקדם או להדגיש פיצ'רים ייחודיים עבור פתרון, מוצר או שירות. מסמכים אלו הם מסמכי מכירה או שיווק שנועדו לעניין או לאתר לקוחות פוטנציאליים בדבר רכישת מוצר, שירות, טכנולוגיה או מטודולוגיה מסויימים. מסמכים אלו מהווים כלים שיווקיים בשלב טרום מכירתי ואינם הוראות הפעלה או כל מסמך טכני אחר לתמיכת הלקוח לאחר הרכישה.

וקצת יותר מזה- המטרה של White Paper היא לקדם מוצר, שירות, טכנולוגיה או מטודולוגיה ולהשפיע על החלטת לקוחות קיימים ופוטנציאליים. מסמכי White Paper רבים מותאמים למטרות שיווק עבור B2B. המסמך מכיל מידע אשר אמור לשכנע את המתעניינים כי ה"מוצר" המשווק הינו מתקדם וראוי, פותר בעיות מסוימות או מתגבר על אתגרים מסויימים. המסמך מכיל לפחות 2,500 מילים ונכתב בצורה אקדמית יותר מאשר שיווקית.

בהתייחס לתחום ה- B2B, קיימים 3 סוגי White Paper: מסמכי רקע - Backgrounders- המפרטים את הפיצ'רים הטכניים של הצעה מסויימת, מסמכי רשימות - Numbered lists - המדגישים טיפים או נקודות בדבר הצעה מסויימת ומסמכי בעיה/ פתרון - Problem/ Solution - המציגים פתרון חדש לאתגר עסקי קיים.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

White Paper - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

White Paper - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן