שיא חדש בכל הזמנים בעסקאות ביטקוין

קריאה של 2 דקות
Getting your Trinity Audio player ready...

בסוף אפריל זינק הממוצע של רשת הביטקוין ל-446.21k, והגיע לשיא חדש בכל הזמנים.

הממוצע השבועי של עסקאות ביטקוין יומיות הגיע לסביבות 396,000 בשבוע האחרון, מה שסימן את השיעור הגבוה ביותר של עסקאות שבועיות מאז דצמבר 2017, כך דיווחה ביום ראשון חברת הניתוח הבלוקצ'יין IntoTheBlock.

"המספר ההולך וגדל של עסקאות יומיות מצביע על שימוש פעיל הולך וגדל בבלוקצ'יין הביטקוין", צייצה החברה.

עבור רשת שקיימת מאז 2009 והגיעה ל- 400,000 עסקאות בעבר לתקופה קצרה בסוף 2017, זה די משמעותי.

לא מדובר בזינוק של יום אחד שמאיץ את הממוצע הנע של 7 ימים; הנתונים הלא ממוצעים מראים עסקאות ביטקוין מעל 400 אלף מאז ה-26 באפריל, אפילו עברו את ה-500 אלף ב-30 באפריל. לא מעט מהתנועות האלו נובעות בגלל ה-Bitcoin Ordinals, חיבור בין אמנות NFT לביטקוין שכתבנו עליה ממש לאחרונה. 

מאז תחילת 2023, נראה שעסקאות ביטקוין נעות באופן מחזורי, עם עלייה, לאחר מכן ירידה קטנה יותר, ואז עלייה נוספת אשר לאחר מכן עולה על הקודמת, לאחר מכן ירידה, וכן הלאה. העלייה הנוכחית הציבה לרשת הכי הרבה עסקאות זה כמעט 4 שנים.

איך ה-NFTs קשורים לכך?

נראה שהעלייה האחרונה קשורה להייפ הביטקוין האחרון סביב ה- Ordinals, או ביטקוין NFTs, שדרבן פעילות באמצעות הרשת. הביטקוין גם חצה את רף ה-30,000 דולר כמה פעמים באפריל, וגם זה, עורר עניין בקרב המשקיעים.

בהתחשב במשבר הבנקאות הגדול הראשון בארה"ב שראינו מאז השקת הביטקוין לאחר המשבר של 2008, זה שיצר את החדשנות של עולם המטבעות הדיגיטליים, והשיא שאנחנו רואים בעסקאות על רשת הביטקוין, שנת 2023 ממשיכה לספק לנו נקודות מעניינות בכל הנוגע לקריפטו, ביטקוין ומטבעות דיגיטליים. 

למקור הכתבה

הישארו מעודכנים


התכנים המעניינים ביותר מעולם הקריפטו אצלך במייל

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

שיא חדש בכל הזמנים בעסקאות ביטקוין - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

שיא חדש בכל הזמנים בעסקאות ביטקוין - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן