Altcoin

קריאה של 2 דקות

שם רישמי- Altcoin

תרגום חופשי לעברית- אלטים/ אלטקוינס. פירוש המילה הוא מטבע חלופי.

בקצרה- אלט הוא כל מטבע וירטואלי שאיננו ביטקוין. "Altcoin" הוא שילוב של שתי מילים: "alt" (קיצור של Alternativ) ו- "coin". כלומר: מטבע חלופי למטבע הדיגיטלי ביטקוין.

וקצת יותר מזה- אלטים הינם מטבעות דיגיטלים שהושקו לאחר הצלחתו המסחררת של המטבע הדיגיטלי ביטקוין. הנפקת האלטים השונים מתבססת על פתרון מגבלות שונות של הביטקוין, טירגוט המגבלות והצעת מטבע חלופי המציע פתרונות חדשנים, מאתגרים ותחרותיים יותר.

רוב האלטים בנויים על המסגרת הבסיסית המסופקת על ידי ביטקוין. גם כאן מעורב תהליך כרייה שבאמצעותו משתמשים פותרים בעיות מורכבות כדי לפתוח את הבלוקים, ומציעים דרכים יעילות וזולות לביצוע עסקאות באינטרנט. אבל אפילו עם תכונות חופפות רבות, האלטים נבדלים זה מזה במגוון שינויים פרוצידורליים כולל אלוגריתמים שונים, שיפור יישום, אנונימיות ועוד.

האלט הראשון נוצר באפריל 2011 בשם ״Namecoin". אחד השינויים שהוא כלל היה דאגה לכך שהדומיינים של המשתמשים יהיו פחות גלויים. נכון למאי 2018, ישנם כ- 1500 סוגים שונים של אלטים.

מטבעות חדשים יכולים להיווצר בכל רגע נתון אבל לא כולם ישרדו וישנם כאלו שכבר ניכחדו. האלטים הפופולאריים והמשמעותיים ביותר כיום הינם ה- Ethereum (שהחל ממאי 2018 הינו המטבע הדיגיטלי השני בגודלו) וכן ה- Litecoin, וה- Ripple.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

Altcoin - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

Altcoin - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן