הוראת קבע בביטקוין

קריאה של 4 דקות

הוראת קבע בביטקוין - חיסכון חודשי ללא מאמץ

"ביטקוין הוא ההשקעה הטובה ביותר של העשור האחרון לפי ה- CNN", את זה כבר קראנו בכל מקום.

ישנן אסטרטגיות השקעה רבות מהן ניתן לבחור כשרוצים להשקיע בקריפטו, הכל תלוי בפרמטרים שחשובים למשקיע (רמת הסיכון, גודל ההשקעה, זמן, רווח וכו׳).

אחת האסטרטגיות שנחשבת בטוחה ויציבה היא (DCA (Dollar Cost Average - אסטרטגית השקעה לטווח הארוך.

האסטרטגיה מאפשרת השקעה בנכס בעל ערך משתנה בסכום קבוע ובפרקי זמן קבועים בצורה רפטטיבית, כאשר הרכישות מתרחשות ללא קשר למחיר הנכס במועד הרכישה. 

בואו נסביר. אדם מסוים מעוניין להשקיע $1000 בביטקוין.

כמובן שהוא יכול לגשת לחלפן ביטקוין ולבצע רכישה חד פעמית בכל הסכום, אך באסטרטגיה זו באפשרותו לפרוס את סכום ההשקעה המקורי ולקנות ביטקוין במשך עשרה שבועות, כל פעם ב- $100.

אפשרות נוספת היא להקצות אחוז מסויים לרכישת ביטקוין מתוך ההכנסה, למשל 5% מהמשכורת החודשית באופן שנתי.

בצורה זו, המשקיע רוכש את המטבע באופן קבוע, גם כשהשער גבוה יותר וגם כשהשער נמוך יותר, וכך שומר על יציבות יחסית ועל מחיר קנייה ממוצע.

DCA היא אסטרטגיה שרלוונטית לביטקוין, אית׳ריום ומטבעות נוספים. עם זאת, לא מדובר בטקטיקה שתהפוך אתכם לעשירים בין לילה וכאן נדרשת מעט סבלנות. מטבעות דיגיטליים ידועים כתנודתיים בכל מה שנוגע למחיר שלהם וכאן בא לידי ביטוי יתרון השיטה. כשמדובר בקריפטו, זה עשוי להיות כלי משמעותי לוויסות השפעת התנודתיות לטווח הקצר, מכיוון שהביצועים ההיסטוריים מראים את הרווחים שניתן לממש לאורך זמן. 

בנוסף, השיטה גם יעילה בהתמודדות עם תופעת ה״פומו״ שהפכה לתופעה מוכרת בעולם הקריפטו. כולם רוצים לרכוש מטבעות ״בזמן הנכון ביותר״, אבל אף אחד לא באמת יודע להגיד מתי זה קורה. רכישה בפרקי זמן קבועים מקטינה את הלחץ סביב ביצוע ההשקעה ״בזמן הנכון ביתר״, מהסיבה הפשוטה שההשקעה נעשית באופן שוטף. כך אנחנו מנטרלים מעצמנו את ההתעסקות בכל ירידה או עלייה של מחיר המטבע ומונעים פאניקה מיותרת.

בטבלה הבאה תוכלו לראות נתונים מצטברים של השקעה שבועית של $10 בביטקוין באופן קבוע לאורך 7 שנים, והשוואה לאותה השקעה גם בזהב.

הוראת קבע בביטקוין

השיטה מבוססת על השקעות שאינן גדולות, מה שיכול להיות מאוד מתאים למי שלא מרגיש בנוח להשקיע בפעם אחת סכום גדול, ולכן היא גם נוחה מאוד עבור מתחילים בתחום.

ביטס אוף גולד מציעה שירות חדש בדיוק למטרה זו - הוראת קבע המאפשרת לצבור מטבעות ביטקוין ואית׳ריום בסכום קבוע מדי חודש, ממש כמו שמפרישים לחיסכון.

התוכנית מורידה מכם את העול סביב ההתעסקות עם יצירת הזמנה חדשה בכל פעם, וכל זה גם בעמלה מוזלת.

איך מצטרפים לתוכנית הוראת הקבע של ביטס אוף גולד?
1. נרשמים לתוכנית הוראת הקבע של ביטס אוף גולד כאן
2. עוקבים אחר ההנחיות במייל לפתיחת הוראת קבע חדשה
3. זהו! מוכנים להתחיל?

  • אין לראות באמור ייעוץ או המלצה על שירות או מוצר מכל סוג שהוא.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

הוראת קבע בביטקוין - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

הוראת קבע בביטקוין - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן