לראשונה בשוק הקריפטו בישראל: Bits of Gold משיקה מודל עמלות מודולרי חדש!

  • ראשי
  • פוסטים
  • לראשונה בשוק הקריפטו בישראל: Bits of Gold משיקה מודל עמלות מודולרי חדש!
קריאה של 6 דקות
Getting your Trinity Audio player ready...

כמי שהחזון שלה הוא להקים, להוביל, להנגיש ולקדם את התשתית הפיננסית המבוססת על מטבעות דיגיטליים, אנחנו משקיעים משאבים ומאמצים רבים כדי להפוך את מסע הלקוח לקל ונגיש יותר. הנגשה היא המנטרה שלנו כבר מעל ל-10 שנים, וזו גם הסיבה שאנחנו קשובים לכם, לקוחותינו, ומנסים כל הזמן להשתפר, בכל פרמטר.

לאחר השקת שירות ה״ארנק הקר המנוהל״ השבוע, מוצר לו חיכו מאות אלפי לקוחותינו, המאפשר הפקדת מטבעות קריפטו בשמירה מאובטחת, מבוטחת ומפוקחת, אנחנו מביאים שינוי נוסף לשוק הקריפטו הישראלי: מודל עמלות מודולרי, המאפשר הוזלה משמעותית של עמלת השירות בפלטפורמה

מעתה תפחת עמלת השירות בקנייה ומכירה, ועליהן בהתאם לבחירת הלקוח ולפעולות שייבחר לעשות, עשויות להתווסף עמלות נוספות.

המודל החדש מאפשר ללקוחות לבחור את הדרך המתאימה להם בעת קניה או מכירה של מטבעות ולהוזיל לעצמם את העלויות בהתאם, דבר שהתאפשר בזכות השקת ה״ארנק הקר המנוהל״.

הכל במקום אחד - לקוחות Bits of Gold נהנים מחווית רכישה מקוונת ומלאה: הצטרפות אוטומטית, בחירה במגוון אמצעי תשלום (אשראי, העברה בנקאית), במספר אפשרויות שמירת מטבעות (עצמאית או במשמורת), במגוון מטבעות, עם ניכוי מס במקור, ועכשיו גם בעמלות חדשות ומודולריות לפי העדפת הלקוחות.

עמלת השירות עבור קנייה ומכירה יורדת

מסחר מצטבר - ראשית, מודל העמלות החדש עדיין מחשב, כפי שהיה עד כה, את היקף העסקאות המצטבר של הלקוח/ה ב-3 החודשים האחרונים, כולל העסקה הנוכחית שהלקוח/ה עתיד/ה לבצע. 

בהתאם לנפח זה, המודל מאפשר הנחות הדרגתיות שיכולות להגיע עד מעל ל-38% הנחה.

עמלת שירות חדשה ואחידה לרכישה או מכירה - לקוחות אשר רוכשים או מוכרים מטבעות לראשונה, להם עמלת השירות תעמוד על 1.95% בתוספת מע״מ, וכאמור יוכלו לצבור עסקאות ולהגיע לעמלה של עד 1.20% בתוספת מע״מ.

רכישה למשמורת ו/או מכירה ממשמורת - לאחר שנקבעת עמלת השירות, ללקוחות עומדת האפשרות להחליט היכן ירצו לקבל את מטבעותיהם או מהיכן ירצו למכור.

במידה וייבחרו לקנות ולהפקיד את מטבעותיהם בשירות המשמורת ב״ארנק הקר המנוהל״ של Bits of Gold לא תגבה עמלה נוספת או דמי ניהול נוספים.

היתרון בהפקדה, היא שבהמשך הדרך כשירצו  למכור, ובמידה ומטבעותיהם נשמרו ב״ארנק הקר המנוהל״ של Bits of Gold יוכלו להינות  מעמלת הפקדה אפסית, כך שהחסכון הוא כפול.

עמלת משיכה - במידה ויבחרו הלקוחות למשוך את מטבעותיהם לארנק חיצוני - מצויין, נסייע במידה הצורך! אנחנו עדיין מאמינים ב-Not your Keys, not your Coins!

יחד עם זאת, היות ותפעול שליחת מטבעות נושא מספר עלויות (שהופחתו מעמלת השירות הבסיסית), תתווסף עמלת משיכת מטבעות לארנק פרטי המשקפת את העלויות הכרוכות בשליחת מטבעות (בדיקות רגולטוריות, עמלות כרייה, תפעול ועוד).

לכן, ללקוחות אשר יבחרו לדוגמא לרכוש מטבעות לארנק שבבעלותם, תגבה עמלת שירות בגובה 1.95% בתוספת מע״מ ועוד עמלת משיכה בגובה 0.95% בתוספת מע״מ, ובסה״כ 2.90% בתוספת מע״מ. אגב, תמיד ניתן להפקיד ב״ארנק הקר המנוהל״ בהתחלה, ואז להחליט אם ברצונכם למשוך את המטבעות, והתשלום ייגבה  במעמד המשיכה.

עמלת מכירה מהפקדה חיצונית - אחת החוזקות של ביטס אוף גולד לאורך השנים, היא היכולת להכניס כסף לחשבון הבנק בתמורה למטבעות שלקוחות מוכרים מארנק חיצוני (האתגרים עדיין קיימים אך אנחנו ממשיכים לעבוד מול הבנקים והרשויות כדי שכניסת הכספים לחשבון הבנק תהיה פשוטה יותר).

לתפעול שירות מכירה כזה יש עלויות רבות (בדיקות רגולטוריות, הזזת מטבעות ועוד), בייחוד כשהמטבעות מגיעים מארנקים חיצוניים.

עלויות אלה הופחתו מעמלת השירות הבסיסית במודל המודולרי החדש על מנת להשאיר את הבחירה בידי הלקוחות. בעקבות השינוי, ללקוחות אשר יהיו מעוניינים למכור מטבעות שמקורם בארנק חיצוני, תגבה עמלת מכירה מהפקדה חיצונית בגובה 1.95% בתוספת מע״מ.

נזכיר כי כחלק מהמודל המודולרי החדש, ניתן לחסוך את עלות המט״ח אם תבחרו לקבל את הכספים בדולרים.

עמלת שירות רכישה הוראת הקבע - לקוחות הרוכשים קריפטו באמצעות שירות הוראת קבע נהנים מהטבה נוספת- עמלת רכישה בגובה 1.55% (בתוספת מע"מ). כשבחירה בהפקדה לארנק הקר המנוהל של Bits of Gold תחסוך עבורם גם את עמלת המשיכה.

איך עובד התמחור החדש?

לדוגמא בקניה בסכום של 5,000 ש״ח בשווי ביטקוין באמצעי תשלום של העברה בנקאית והפקדה ל״ארנק הקר המנוהל״, העמלה תעמוד על 1.95% (בתוספת מע״מ) כאשר תוספות עלות המט״ח ועלות הבאת המטבע, כלולות במחיר המטבע! בכרטיס אשראי נגבית בנוסף לעמלת השירות עמלת סליקה חיצונית בגובה 3.5%.

בעת מכירה בסכום של 6,000 ש״ח בשווי אתריום מתוך הארנק הקר המנוהל וקבלת התשלום בהעברה בנקאית עמלת השירות תעמוד על 1.95% (בתוספת מע״מ) ותוספות עלות המט״ח והבאת המטבע, כלולות במחיר המטבע.

טבלת העלויות

לראשונה בשוק הקריפטו בישראל: Bits of Gold משיקה מודל עמלות מודולרי חדש! - Bits of Gold - Blog

טבלת ההנחות כולל העסקה הנוכחית

לראשונה בשוק הקריפטו בישראל: Bits of Gold משיקה מודל עמלות מודולרי חדש! - Bits of Gold - Blog

הבחירה בידיים שלך

אנחנו מזמינים אתכם להתנסות בתמחור החדש באמצעות המחשבון באתר, ולצפות אונליין בשינוי המשמעותי שעליו עמלנו זמן רב ויצרנו עבור לקוחותינו. את פירוט מודל העמלות המעודכן ניתן לראות גם כאן.

צוות שירות הלקוחות זמין עבורך במייל, בווטסאפ ובטלפון: 03-6133034

לראשונה בשוק הקריפטו בישראל: Bits of Gold משיקה מודל עמלות מודולרי חדש! - Bits of Gold - Blog

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

לראשונה בשוק הקריפטו בישראל: Bits of Gold משיקה מודל עמלות מודולרי חדש! - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

לראשונה בשוק הקריפטו בישראל: Bits of Gold משיקה מודל עמלות מודולרי חדש! - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן