ארנק קר מנוהל

קריאה של 3 דקות

בקצרה: שירות מאובטח לאחסון קריפטו אשר מנותק מהרשת מטעמי אבטחה, תוך שמירה על המפתח הפרטי והגישה למטבעות הקריפטו אצל משמורן מפוקח

וקצת יותר מזה: ארנק קר הוא מנגנון שמירה על המפתח הפרטי ששולט בגישה למטבעות הקריפטו והוא מנותק מרשת האינטרנט. המטבעות נמצאים על גבי רשת הבלוקצ׳ין והארנק הקר המנוהל הוא האופן שבו יוחזק המפתח לכספת שלכם על הבלוקצ׳ין. 

באופן כללי, ארנקי קריפטו (קרים או חמים) בדרך כלל מאפשרים יצירה של כתובות הפקדה כדי לקבל מטבעות, וכן יצירה של פעולת שליחה מאושרת באופן ודאי וסופי (מה שנקרא ״חתומה״), כלומר כלי שמירה למטבעות, המאפשר את ניהול המטבעות הדיגיטליים של הבעלים.

ארנק קר מתואר כ-"קר" היות והוא מנותק מהרשת ולא מחובר למחשב. למעשה מדובר באחסון דיגיטלי אשר מחברים למחשב רק לצורך ביצוע פעולה כלשהי במטבעות קריפטו המאוחסנים בו, ואילו רוב הזמן הוא פשוט מונח במקום מוגן ומנותק מהרשת לצרכי אבטחה. 

ארנק קר מנוהל לעומת זאת, הוא ארנק קר לכל דבר, אלא שבמקום שיוחזק פיזית על ידי הבעלים של המטבעות, הוא מוחזק בצורה מאובטחת מאוד על ידי משמורן מפוקח, והגישה אליו נעשית בסטנדרט מאובטח מרחוק, לאחר אימות ותוך יישום שיטות אבטחה מתקדמות.

כאשר רוצים למשוך מטבעות המאוחסנים בארנק קר מנוהל, מבצעים בקשת משיכה למשמורן המחזיק את הקריפטו; רק לאחר ביצוע אימות אבטחתי ודאי לגבי הזהות של מבצע הפעולה, תתבצע העברה בפועל של המטבעות. כאשר מאחסנים את הגישה לנכסי הקריפטו בארנק קר מנוהל, בעצם מקבלים את היתרון האבטחתי המתקבל מאחסון באמצעות ארנק קר, וזאת בצירוף שירותי אחזקה מפוקחים ומנוהלים.

באופן הזה, מחזיקי הקריפטו לא צריכים להחזיק פיזית את הגישה לקריפטו שלהם באמצעות ארנק קר (וכך להסתכן באובדן הארנק, אובדן המפתחות וכדומה), וכן ניתנת להם תמיכה מאת שירות לקוחות בעברית במידה וסיסמתם נשכחה, כך שארנק קר מאפשר שמירה מאובטחת ומבוטחת מטעם משמורן קריפטו מפוקח.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

ארנק קר מנוהל - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

ארנק קר מנוהל - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן