אירועי דצמבר 2018

קריאה של 9 דקות

חודש דצמבר מסכם שנה משמעותיות וגדושה באירועים ופעילויות בתחום הקריפטו. בואו נזכר בכל הכנסים שקרו רק בחודש האחרון.

שנת 2018 הייתה שנה דרמטית עבור עולם המטבעות הדיגיטליים.

תחילת השנה המשיכה את מגמת ״הבהלה לזהב״ שאפיינה את סוף שנת 2017 עת ששער הביטקוין עמד על כ- $19,000 וסוף השנה הצביע על יציבות יחסית כאשר שער הביטקוין עמד על כ- $4,000 ויש האומרים כי הדבר מעיד דווקא על התבגרותו של הענף.

מעניין לראות, כי על אף השינויים הרבים שחווה השוק במהלך שנה זו, לרגע לא הפסיקה ההתעניינות סביבו.

יתרה מכך, זו הייתה אחת השנים הגדושות ביותר מבחינת אירועים, כנסים, מיטאפים, פעילויות ודיונים במגוון רחב של נושאים הקשורים לתחום. 

ביטס אוף גולד לקחה ולוקחת חלק פעיל בהפקת אירועים, מתן חסויות והשתתפות בכנסים במטרה לשתף מהידע שצברה במהלך שנות פעילותה, ללמוד מהידע של אחרים ולסייע לתחום להמשיך להתפתח ולצמוח.

לקראת בואה של שנת 2019, להלן סקירת אירועי החודש האחרון בהם לקחנו חלק, וגם טיזר לקראת השנה החדשה.

אירועי דצמבר 2018
מר מני רוזנפלד, יו״ר איגוד הביטקוין, בהרצאה ב- Toi.lab

מידיי יום רביעי בערב משתתף צוות ביטס אוף גולד באירועי "יסודות הביטקוין" (Bitcoin Basics) - סדרת הרצאות שבועית על נושאי מבוא בעולם הביטקוין, הבלוקצ'יין והמטבעות הדיגיטליים, מיזם פרי שיתוף פעולה של איגוד הביטקוין הישראלי, שגרירות הביטקוין ו – toi.lab.

(את רשימת הרצאות המתוכננות המתעדכנת באופן שוטף, ניתן למצוא ב – http://bit.ly/ILBTCA1.)

החודש התקיימו הרצאות בנושא ״מבוא לרשת הברק״ שהעביר מר מני רוזנפלד, יו״ר איגוד הביטקוין הישראלי; ״ביטקוין, בלוקצ׳יין ובאזוורדס״ שהעביר מר׳ שאולי רג׳ואן, יזם ופעיל בקהילת הביטקוין;  ״השקעה בעולם המטבעות הדיגטליים״ שהעביר מר בן סמוחה, מייסד ומנכ״ל אתר CrtptoJungle וממייסדי עמותת בלוקצ׳יין B7 ו- ״צומת ביטקוין - למה זה טוב?״ שהעביר מר אודי ורטהיימר, מפתח וחוקר ביטקוין.

ב-6 בדצמבר התארחו במשרדי ביטס אוף גולד מצטיינים מארגון ״צעירים לומדים שחמט״ או בשמם החדש ״מסע לעתיד״.

בוגרי המחזור שעברו יום עיון רחב בנושא כלכלה וכסף, הגיעו למשרדי החברה לאחר ביקור מרתק במוזיאון הבנקאות הרצלילינבלום ולמדו על עולם המטבעות הקריפטוגרפים.

אלדד רודריג, סמנכ״ל מוצר בביטס אוף גולד הסביר לדור העתיד על האבולוציה של הכסף, מבנה הבלוקצ׳יין, יסודות הביטקוין והכלכלה החדשה.

אירועי דצמבר 2018
מצטייני ארגון ״צעירים לומדים שחמט״ בביקור במשרדי ביטס אוף גולד

ב-9 בדצמבר לקח צוות ביטס אוף גולד חלק ביום עיון של משרד עו״ד גולדפרב זליגמן שעסק בהערכות לקראת אכיפת רשות המיסים בתחום המטבעות הדיגיטליים לקראת סוף שנת המס 2018.

יום העיון דן במיסוי אמיתי בעולם הוירטואלי והמלכודות וההזדמנויות בדיווח לרשויות המס; קשיים באיתור נתונים מזירות מסחר ואתגרים בחישוב רווח לצרכי מס; גילוי מרצון אנונימי; תהליכי KYC ו- AML בקריפטו והרצאה שהוקדשה לאלמנטים מהם יש להיזהר כשחושבים על השקעה בקריפטו.

באירוע השתתפו מר מני רוזנפלד, יו״ר איגוד הביטקוין הישראלי ומר ברט ואן לימפוט, דירקטור בבנק לומברד בשוויץ.

ב-12 לדצמבר השתתף צוות ביטס אוף גולד בכנס אמנט השביעי למניעת פשיעה כלכלית, הלבנת הון ומימון טרור.

מנכ״ל החברה יובל רואש נכח בפאנל מיוחד בנושא היחסים המורכבים בין נותני שירותים במגזר הפיננסי לצד עו״ד רמי ששון, קצין ציות ראשי בבנק דיסקונט ורומה דיזינגוף, מומחה לאיסור הלבנת הון.

כמו כן, עו״ד יעל נאמן בן ארי, קצינת הציות ומנהלת הסיכונים של החברה ולשעבר קצינת הציות של בנק ירושלים ועו״ד נבו לפידות, סמנכ״ל שותפויות אסטרטגיות בחברה, הסבירו על הצו החדש שעתיד להתפרסם ודנו בעדכונים הקשורים לניהול סיכונים במטבעות דיגיטליים בחברות פינטק.

אירועי דצמבר 2018
עו״ד יעל נאמן בן ארי, קצינת הציות ומנהלת הסיכונים בהרצאה בכנס אמנט
אירועי דצמבר 2018
משמאל: יובל רואש מנכ״ל ביטס אוף גולד, מר רומה דיזינגוף, עו״ד רמי ששון, עו״ד יהודה שפר

ב-13 בדצמבר העביר עו״ד תומר ניב, סמנכ״ל הפיתוח העסקי, הרצאת אורח בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב. תומר סיפר לסטודנטים על הפילוסופיה שמאחורי הביטקוין, יסודות הבלוקצ׳יין, הרגולציה של המטבעות הדיגיטליים בישראל ואפשרויות התעסוקה הרבות שקיימות עבורם בתחום, כסטודנטים למשפטים שעתידים בשנה הבאה להתחיל את ההתמחות, חלקם במשרדים בעלי פרקטיקות קריפטו פעילות.

אירועי דצמבר 2018
עו״ד נבו לפידות, סמנכ״ל שותפויות אסטרטגיות בהרצאה בכנס ISACA
אירועי דצמבר 2018
משמאל: עו״ד נבו לפידות, סמנכ״ל שותפויות אסטרטגיות; עו״ד יעל נאמן בן ארי, קצינת הציות ומנהלת הסיכונים בהרצאה בכנס ISACA

ב-17 לדצמבר השתתפו עו״ד נבו לפידות, סמנכ״ל שותפויות אסטרטגיות ועו״ד יעל נאמן בן ארי, קצינת הציות ומנהלת הסיכונים בכנס השנתי של ISACA  לשנת 2018.

הכנס עסק בטכנולוגיות, עתידנות, סוגיות אתיות וסוגיות של סיכוני הטכנולוגיה בהשתתפות מומחים מהאקדמיה, ארגונים בינלאומיים ובכירים מהתעשייה.

מושב מיוחד בכנס הוקדש לנושא ״הבלוקצ׳יין כאן והוא לא מתכוון לעזוב״ ועסק בשימושים היישומיים של הטכנולוגיה, טוקניזצייה של שירותים ונכסים, רגולציה, בקרה ופיקוח.

יעל ונבו הסבירו כיצד יש להערך לסיכונים המלווים את התחום וכיצד יש להתאים את הרגולציה לטכנולוגיה.

ב-18 לדצמבר נתנה החברה חסות לכנס הפינטק של אגודת הסטודנטים במרכז הבינתחומי הרצליה שמטרתו לחשוף את הסטודנטים לעולם הטכנולוגיה הפיננסית.

נושא הכנס היה כיצד יראה העולם בו אנו חיים ללא כסף מזומן ובאמצעות מגוון הרצאות ופאנלים הוא דן בהזדמנויות עסקיות בעולם הפינטק, שינויים טכנולוגיים בעולם הפיננסי, עתיד מקצוע ראיית החשבון, וטכנולוגיה בשוק ההון.

בוגרי הבינתחומי הנמנים בצוות החברה השתתפו בתערוכה אינטראקטיבית לצד חברות מובילות נוספות וענו על שאלות הסטודנטים הסקרנים.

בסוף הערב המרתק ערך צוות החברה הגרלה מיוחדת והכריז על הזוכים המאושרים שזכו בארנק חומרה מסוג ״טרזור״ מתנת ביטס אוף גולד.

אירועי דצמבר 2018
אירועי דצמבר 2018
אירועי דצמבר 2018
אירועי דצמבר 2018
צוות ביטס אוף גולד בדוכן בכנס הפינטק עולם ללא מזומן
אירועי דצמבר 2018
צוות ביטס אוף גולד והזוכים המאושרים בהגלה בכנס הפינטק עולם ללא מזומן

ב-27 לדצמבר השתתפה עו״ד יעל נאמן בן ארי, קצינת הציות ומנהלת הסיכונים של החברה בכנס Blockchain for Enterprise: On the road to adoption של ארגון Women in Block, ארגון נשי בתחום הבלוקצ׳יין השואף להנגיש את הטכנולוגיה לכל וליצור הזדמנויות עבור נשים בתעשייה.

כמובילת תהליכים מורכבים בנושא הטמעה ויישום של מדיניות ציות ואיסור הלבנת הון וכבעלת ניסיון עתיר שנים בעבודה מול רגולטורים בענפים שונים, דירקטורים ומנהלי ציות מובילים, יעל שיתפה מהידע שלה והרצתה על רגולציה וציות בחברות קריפטו וכיצד יש להתאים תחום זה למציאות הכלכלית החדשה.

לצד יעל השתתפו באירוע גם אילנה מונכרז, שגרירת Phieconomy וגלי רוזן, ראש תחום השיווק ב- Liberdy.

אירועי דצמבר 2018
עו״ד יעל נאמן בן ארי, קצינת הציות ומנהלת הסיכונים בהרצאה ל- Women in Block

שנת 2019 מסתמנת להיות לא פחות ססגונית מאחותה הקטנה. כבר ב-3 בינואר יחול יום ההולדת הרשמי של הביטקוין בו נציין את המסע המופלא והבלתי יאומן שעשה המטבע מאז שסטושי נאקמוטו שיחרר את הבלוק הראשון.

ב-8 לינואר יתכנסו באולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב מיטב מוחות הקריפטו בעולם לחגיגת העשור הרישמית של ביטקוין באחד הכנסים היוקרתיים שנראו בישראל. 

ולא רק הביטקוין חוגג יום הולדת בתחילת בשנה, גם חברת ביטס אוף גולד תחגוג את יום הולדתה השישי ב-13 בינואר במסגרתו תשיק את אתר החברה החדש עם מגוון פונקציות ופיצ׳רים חדשים!

אירועים רבים ומרתקים צפויים לנו בהמשך ינואר ביניהם וועידת הביטקוין הישראלית (Israel Bitcoin Summit) המארחת חברת BitaTax ומסתמנת להיות הכנס השנתי הגדול ביותר עבור מחזיקים במטבעות דיגטליים וחברות בתעשייה. 

בין הדוברים המרכזיים בכנס ניתן למצוא את ניק זבו, מדען מחשבים, חוקר משפטי וקריפטוגרף מומחה; דיויד צאום המוכר בעולם כ״ממציא המזומן הדיגיטלי״; יובל רואש, מנכ״ל ביטס אוף גולד ובכירים נוספים בתעשייה.

מוזמנים לעקוב אחר לוח האירועים שלנו ולהישאר מעודכנים.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

אירועי דצמבר 2018 - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

אירועי דצמבר 2018 - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן