Genesis Block

קריאה של 2 דקות

שם רישמי- Genesis Block

תרגום חופשי לעברית- בלוק ראשוני

בקצרה- Genesis Block הוא הבלוק הראשון שניכרה עבור ביטקוין ע"י יוצר הביטקוין סאטושי נאקמוטו. הבלוק הראשוני מכיל כ-50 מטבעות ביטקוין וניכרה במהלך שישה ימים ב- 2006. 50 המטבעות בבלוק אינם ניתנים לשימוש והויכוח, האם זה מעשה מכוון או מיקרי לחלוטין, עדיין לא הוכרע. Genesis Block נקרא גם- Block 0.

וקצת יותר מזה- Genesis Block הוא "הבלוק הראשוני" / ״הבלוק הקדמון", שנכרה ב- 6 ימים, לעומת זמן כריית הבלוקים השוטפת העומדת על כ-10 דקות. אז למה בעצם כריית ה- Genesis Block לקחה כ"כ הרבה זמן? ההסבר ההגיוני ביותר הוא שנקאמוטו בחן ובדק את יצירתו כדי לוודא שהבלוק הראשון יהיה מושלם כיון שהוא יהיה אבן היסוד של המערכת מעכשיו ולתמיד.

ישנו אספקט אחד בנוגע ל- Genesis Block שנשאר תמוה במיוחד והוא המסר הסודי שהוחבא ע"י נקאמוטו בדטה הגולמית של הבלוק- "The Times 03/Jan/2009 Chancellor on brink of second bailout for banks".

למרות שנקאמוטו מעולם לא הגיב על משמעות המסר, לא קשה להסיק שהמסר הינו הצהרה עבור מטבע הביטקוין עצמו. מקורו של הטקסט הינו מתוך כותרת של ה- TIMES שהתפרסמה ב- 3.1.2009. המאמר דיווח על כישלון של ממשלת בריטניה להמריץ את הכלכלה לאחר המשבר הכלכלי ב- 2008.

נקאמוטו שנא באופן מוצהר את הרעיון התומך במחשבה שאירגון מסויים "גדול מידיי בכדי לקרוס" וכיוון את הביטקוין למקומות אחרים במטרה שיוכל לצמוח ללא חשש לקריסה. נראה כי המסר הסמוי מסביר מדוע הביטקוין פורסם לראשונה בזמן זה.

ה- Genesis Block הינו עמוד השידרה של כל מערכת הביטקוין כולה ומקורו של מטבע הביטקוין עצמו, כי "כל הדרכים מובילות חזרה ל- Genesis Block עצמו".

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

Genesis Block - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

Genesis Block - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן