האם הקריפטו שלך באמת בטוח? יש דרך חדשה לשמירת מטבעות דיגיטליים

  • ראשי
  • פוסטים
  • האם הקריפטו שלך באמת בטוח? יש דרך חדשה לשמירת מטבעות דיגיטליים
קריאה של 7 דקות
Getting your Trinity Audio player ready...

מהיום לא צריך לבחור בין נוחות לבטיחות בכל הנוגע להחזקת מטבעות מטבעות דיגיטליים – שירות חדש למחזיקי הקריפטו בישראל. 

התקופה האחרונה בקריפטו לימדה אותנו שני דברים: הראשון הוא שהקריפטו כאן כדי להישאר.

השני הוא שעלינו לקחת ברצינות את השמירה על נכסי הקריפטו שלנו: לבדוק היטב שקנייה ומכירה של קריפטו נעשית מגוף מפוקח בלבד, ולא פחות חשוב מכך, לחשוב היטב היכן עלינו לאחסן אותם.

בכל הנוגע לאחסון מטבעות, אנחנו בביטס אוף גולד מבינים כי צרכי השוק השתנו עבור משתמשי ומשקיעי קריפטו, ולכן משיקים כעת מוצר חדש שהיה עד כה זמין רק לחברות גדולות: ארנק קר מנוהל

מה זה ארנק קר מנוהל?

לפני שנענה על השאלה הזאת, נסביר בקצרה על האופן בו מאחסנים קריפטו. מטבעות קריפטו דוגמת ביטקוין ואתריום, מאוחסנים על גבי רשת הבלוקצ'יין: שם הם "קיימים" בתור קוד ממוחשב, השמור בו זמנית אצל כל אחד ממאמתי הרשת הקיימים.

כשאנחנו מדברים על החזקה בטוחה של מטבעות קריפטו, אנחנו מדברים למעשה על דרך בטוחה שבה ניתן לגשת למטבעות הללו.

חשבו על הבלוקצ'יין בתור חדר כספות ענקי שבו המטבעות נמצאים, ולמעשה הם תמיד יישארו שם, וכעת אנו מתמקדים באופן שבו נחזיק את המפתח לכספת האישית שלכם על הבלוקצ'יין. 

קריפטו ניתן להחזיק דרך משמורנים למיניהם המבצעים את ההחזקה עבורנו, ואפשר להחזיק בעצמנו באמצעות ארנק דיגיטלי.

ישנם שני סוגים של ארנקי קריפטו דיגיטליים: ארנק קר וארנק חם.

ארנק קר הוא למעשה מנגנון שמירה על המפתח הפרטי באופן שאינו מחובר לרשת.

המשמעות היא שלמעשה לא ניתן לגנוב את המפתח הפרטי באמצעות כלים דיגיטליים ולפרוץ אליו מרחוק, היות והמפתח הפרטי פשוט מנותק מהרשת.

עם זאת, אם תאבדו את המפתח הפרטי תאבדו את תוכן הארנק לנצח (כן כן, לנצח!).

ישנם מספר פתרונות טכנולוגים שמנסים לשלב בין טכנולוגיות של ״מפתח קר״ ונוחות תפעול (למשל ארנקים מסוג ״טרזור״ ו״לדג׳ר״).

אולם כדי להגיע לפתרון של ארנק קר ״על מלא״ באופן עצמאי נדרשת, לפחות בשלב זה, לא מעט הבנה וידע טכנולוגי.

בארנק חם לעומת זאת, המפתח הפרטי מחובר לאינטרנט 24/7: מדובר בעצם בתוכנה המאפשרת לכם גישה תמידית וזמינה לנכסי הקריפטו שלכם.

בהיותו מחובר לרשת, ארנק חם הוא על פניו פחות בטוח מארנק קר, שהרי תמיד יכול לבוא מישהו ולהגיע למפתח הפרטי ששמור בו.

עם זאת, ארנק חם הוא מאוד קל לשימוש, ומתאים עבור אלו "שלא רוצים להסתבך".

כמו כן, הוא זמין יותר לביצוע עסקאות ולא דורש תהליך מסורבל יחסית של חתימה על עסקאות כמו בארנק קר.

האם הקריפטו שלך באמת בטוח? יש דרך חדשה לשמירת מטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog

מתוך ההבנה של הצורך שעולה מהציבור, ביטס אוף גולד יצרה את ״ארנק קר מנוהל״ – אחסון המשלב את טכנולוגיות האבטחה הטובות ביותר מצד אחד, ומגן על לקוחות מפני אובדן הגישה למטבעות מנגד.

הארנק הקר המנוהל של ביטס אוף גולד מאוחסן פיזית בחברת BitGoTrust (המפוקחת על ידי הרגולטור בארצות הברית), כאשר הארנק מנותק מהרשת, וניתן להתחבר אליו מכל מקום באמצעות התחברות לאתר ביטס אוף גולד.

המטבעות באחסון מבוטחים, ובארנק נשמרים 100% מהמטבעות של הלקוח.

בנוסף, בקשות משיכה מן הארנק נעשות באמצעות שכבת הגנה נוספת של אימות תלת-שלבי מאובטח, המשלבת שיחת וידאו לזיהוי ודאי של הלקוח, וזאת על מנת להבטיח כי הבקשה למשיכת המטבעות אכן נעשתה אך ורק מטעם הלקוח.

היתרונות של ארנק קר מנוהל

הארנק הקר המנוהל של ביטס אוף גולד, מאפשר ״שקט נפשי״ ונגישות חסרת תקדים לקריפטו עבור כל אחד ואחת, גם אלו שלא הבינו עד היום ממש את הטכנולוגיה בפתיחה ותפעול של ארנק דיגיטלי, ופותח עבור כולם את הדלת להחזקה מאובטחת, בטוחה, מבוטחת ופשוטה של נכסי קריפטו. 

השירות החדש הוא בטוח, מאובטח ומגובה בטכנולוגיה מתקדמת.

מעבר לכך, ביטס אוף גולד הפועלת מזה כעשור, היא החברה הפעילה הראשונה בישראל, שקיבלה רישיון למתן שירותים פיננסיים למטבעות קריפטו מטעם רשות שוק ההון והביטוח ונמצאת בפיקוח הרגולטור הישראלי. 

מעבר להיותו אמין ומאובטח ברמה הגבוהה ביותר, הארנק הקר המנוהל של ביטס אוף גולד הוא נוח ופשוט לתפעול: ניתן לגשת לארנק בקלות מכל מכשיר, למשוך לארנק חיצוני שבבעלותכם את המטבעות שבארנק הקר המנוהל, וכן לקנות, להחזיק ולמכור באמצעותו מטבעות דיגיטליים בקלות.

כאמור, מטעמי אבטחה ושמירה על נכסי הקריפטו, משיכת מטבעות מהארנק הקר המנוהל מצריכה זיהוי נוסף בשיחת וידאו לאישור הבקשה, כאשר שיחה זו נעשית בעברית.

כמו כן, כל שירות הלקוחות לארנק ניתן בעברית, ויש עם מי לדבר לצורך כל שאלה או תהייה בנוגע לנכסי הקריפטו שלכם. 

האם הקריפטו שלך באמת בטוח? יש דרך חדשה לשמירת מטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog

בשורה נוספת היא שבזכות השקת שירות הארנק הקר המנוהל, הצלחנו לייצר הוזלה משמעותית בעמלות הקנייה והמכירה, הורדת עלויות שממנה נהנים לקוחותינו.

יתרון נוסף ללקוחות המשתמשים בשירות, וכאן מדובר ביתרון אדיר, מתבצע ניכוי מס במקור לכל מכירה שנעשית מהארנק (ומלבד שלא בוצעו תנועות הפקדה או משיכה מארנקים חיצוניים).

המשמעות היא שמשקיעים שרוצים לקנות קריפטו באמצעות ביטס אוף גולד, לא צריכים להתנהל עצמאית בעניין ניכוי המס ולהגיש דו"חות על הרווחים מול מס הכנסה. 

לסיכום, הביטחון שמספק הארנק הקר המנוהל הוא גיים-צ'יינג'ר אמיתי: הוא מאפשר לקחת את ההשקעה בקריפטו לרמה הבאה, הן מבחינת אבטחה והן ברמת שירות הלקוחות שבעברית, אפילו במידה ששכחתם את הססמא ושירות הלקוחות שלנו יכול לסייע לכם בשיחזורה. הארנק הקר המנוהל של ביטס אוף גולד, הוא דרך בטוחה וקלה לביצוע עסקאות ושמירה של מטבעות קריפטו, הן עבור המנוסים בתחום, והן עבור אלו שטרם התנסו ברכישת קריפטו. 

שירות הארנק הקר המנוהל של Bits of Gold מוצע ללא עלות. בהמשך, השירות יכלול יכולות נוספות ופורצות דרך ברמה בינלאומית ללקוחות פרטיים כגון הגדרת ספי משיכה בפרקי זמן מסויימים, מאשרים נוספים על שליחת מטבעות ועוד.  

הישארו מעודכנים


התכנים המעניינים ביותר מעולם הקריפטו אצלך במייל

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

האם הקריפטו שלך באמת בטוח? יש דרך חדשה לשמירת מטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

האם הקריפטו שלך באמת בטוח? יש דרך חדשה לשמירת מטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן