ההזדמנויות שמציעים המטבעות הדיגיטליים בגיוון תיק ההשקעות

  • ראשי
  • פוסטים
  • ההזדמנויות שמציעים המטבעות הדיגיטליים בגיוון תיק ההשקעות
קריאה של 4 דקות

בשנים האחרונות, הפכו המטבעות הדיגיטליים למוקד עניין שלא שמור רק לאנשים בעלי רקע טכנולוגי, ולמעשה הונגשו לקהל הרחב כאפיק השקעה נוסף. היום, טכנולוגיית הבלוקצ'יין כבר מיושמת על פני כלל ההיבטים של המערכת המוניטרית, בסקטור הממשלתי, הבנקאי והעסקי כאחד, עולם הקריפטו נעשה רלוונטי מתמיד.

 לצד היתרונות המוכרים יותר של השקעה בקריפטו, כגון ביזור ושקיפות מוגברת, מדובר בפתרון יעיל לגיוון תיק ההשקעות שלך. כאן, נבחן כיצד מטבעות קריפטוגרפיים משפיעים על גיוון תיק ההשקעות ומה האפשרויות העומדות בפני המשקיעים. 

להאזנה לכתבה בספוטיפיי -לחצו כאן

כיצד משנים המטבעות הדיגיטליים את התמונה?

לראשונה בהיסטוריה, קיימת מערכת שאיננה תלויה במוסדות בנקאיים ריכוזיים או ברשויות ממשלתיות. הכוח המסדר של המערכת הכלכלית הזו נשלט על ידי קוד מחשב, ללא שיקולי כלכלה חיצוניים. לכן, על פניו סביר מאוד להניח שתנודות המטבעות הדיגיטליים לא יתנהגו לפי הכללים של שוק ההון בטווח הרחוק. עובדה זו לבדה יכולה להבהיר לנו כיצד מטבעות קריפטו יכולים לגוון את תיק ההשקעות. 

עם זאת, הבידול המוחלט הזה מהבנקאות המפוקחת הוא גם היתרון וגם האתגר כשזה מגיע לגיוון. במקרה של קריפטו, על אף שבחלק מהמקרים התנודות במטבעות הקריפטו עשויים לעמוד ביחס הפוך לתנודות בשוק ההון, לא פעם הם עשויים לפעול דווקא בקורלציה אליו כאשר יש תנודתיות חזקה בשוק. 

בתוך שוק הקריפטו עצמו, ישנם כיום המון סוגי מטבעות אשר מתנהגים בשוק באופן עצמאי לחלוטין אלו מאלו. לכן, מלבד היתרון הפוטנציאלי שניתן להשיג מהוספת קריפטו לתיק ההשקעות הכללי שלך, כדאי לחשוב גם על גיוון בשוק המטבעות הדיגיטליים עצמו. במילים אחרות, בדיוק כפי שאנו לא רוצים לשים את כל הביצים בסל אחד, חשוב שגם את הסל שלנו, נחלק לתתי-סלים, בעיקר בעולם הקריפטו. 

ההזדמנויות שמציעים המטבעות הדיגיטליים בגיוון תיק ההשקעות - Bits of Gold - Blog

איך לגוון את תיק ההשקעות גם עם מטבעות דיגיטליים?

חשוב שנקדיש מחשבה גם לגיוון שאנו עורכים בין מטבעות הקריפטו השונים. כך למשל, הביטקוין, מציע לנו רב תכליתיות וגמישות רבה. ניתן להשתמש בו כדי לרכוש סחורות ושירותים מהרשימה ההולכת וגדלה של מקומות שמקבלים אותו וניתן לבצע עסקאות בקלות, במהירות ומכל מקום. 

אחת הדרכים לגיוון היא על ידי השקעה בנכסי קריפטו עם מטרות שימוש שונות. אית׳ריום, למשל, מציע לצד היתרונות של הביטקוין גם פונקציונליות של חוזים חכמים המאפשרת יצירת תוכניות דיגיטליות, כך שההשקעה ברשת זו חושפת אותנו גם לבניית יישומים מבוזרים. אפיק השקעה אחר יכול להיות ב-Stablecoins, שערכם מוצמד לנכסים שונים, כמו מטבעות פיאט. ישנם מטבעות הצמודים לזהב, לכסף ולמגוון סחורות אחרות. זהו כלי יעיל במיוחד לגיוון התיק שיעניק את כל היתרונות שבהשקעה בסחורות עם הגמישות והאבטחה של הקריפטו. 

5 דברים שכדאי לבדוק כשבוחרים מטבע דיגיטלי להשקעה

שליטה גבוהה בנכסים שלך היא המפתח

היכולת למכור ולרכוש במהירות מטבעות, תאפשר לך לגוון את התיק על פי נתוני זמן אמת ולהבטיח שיהיה באפשרותך למצות את המיטב מכל ההזדמנויות שהמטבעות הדיגיטליים מציעים לך. 

אנחנו ב-Bits of Gold, פועלים משנת 2013 באופן מפוקח ע״י הרגולטור הישראלי, מעמידים לרשותך פתרון דיגיטלי נוח, נגיש ומאובטח המאפשר לך לבצע מסחר בקלות ובמגוון אמצעי תשלום; מזומן, אשראי או העברה בנקאית.  

קנייה ומכירה של המטבע הדיגיטלי באמצעות האתר של Bits of Gold היא קלה ופשוטה מאוד לכל אחד ואחת, הודות לממשק נוח וידידותי בעברית ואפשרויות לקבלת תמיכה מנציגי השירות שלנו בעברית - בצ'אט, במייל או בטלפון. אין הכרח לקנות מטבע שלם, ניתן לקנות גם חלקי (ואפילו חלקיקי) מטבע.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

ההזדמנויות שמציעים המטבעות הדיגיטליים בגיוון תיק ההשקעות - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

ההזדמנויות שמציעים המטבעות הדיגיטליים בגיוון תיק ההשקעות - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן