״באתי מהעתיד לבקש מכם להפסיק לעשות את מה שאתם עושים״

קריאה של 8 דקות

הקטע הבא נכתב לפי ארבע שנים כנבואה לעתידו של הביטקוין בפרט ושל המטבעות הדיגיטליים בכלל. באופן אירוני, מעניין לראות מבחינה תפיסתית איפה היינו אז ואיפה אנחנו נמצאים היום.

עתידו של הביטקוין

אני כותב לכם משנת 2025. הדברים נראים עגומים מאוד פה, וכנראה שכמה מכם יישאו דם על הידיים. אם אתם לא מאמינים לי, אתם יכולים פשוט להמשיך הלאה, כי אין לי שום דרך להוכיח שאני באמת מי שאני טוען להיות.

בכל שנה עד כה בממוצע, הערך של ביטקוין עלה פי עשרה. מ-$0.1 בשנת 2010, לדולר בשנת 2011, ל-$10 בשנת 2012 ול-$100 בשנת 2013.

משלב זה יש האטה קלה, שכן ערך המטבע המשיך לעלות פי עשרה, אך הפעם בכל שנתיים. מ-$1,000 בשנת 2015, ל-$10,000 ב-2017, ל-$100,000  ב-2019, ול-$1,000,000 בשנת 2021.

מכאן והלאה אין דרך טובה או טעם להביע את ערך המטבע בדולרים, שכן הדולר כבר לא נמצא בשימוש וגם לא בנק מרכזי.

ישנן שתי צורות עיקריות של עושר בעולם של ימינו- נדל״ן ומטבעות דיגיטליים.

ישנם 19 מיליון מטבעות ביטקוין ידועים כיום בעולם, כמו גם כמה מאות אלפי מטבעות שנגוזו לצמיתות.

בנוסף, אוכלוסיית בני האדם עדיין עומדת על כ-7 מיליארד לערך. מבחינה סטטיסטית, משמעות הדבר היא שהאדם הממוצע מחזיק לכל היותר ב- 0.003 מטבעות.

אך היות ועושר מתפזר בצורה לא שווה בעולם, סביר כי לאדם הממוצע יהיו לכל היותר 0.001 מטבעות. נכון, רובכם אמנם קוראים שורות אלו כאנשים עשירים, אבל חכו חכו, כנראה שעוד לא שמעתם על המצודה.

מה זאת המצודה אתם תוהים לעצמכם? ובכן, בזמן שערכו של  הביטקוין הגיע ל- $1,000 החלו לצוץ מגוון שירותים עבור עשירי הביטקוין כדי להגן עליהם ועל הונם.

זה התחיל בכספות יקרות, המשיך לשומרי ראש, ומשם זה התגלגל כמו כדור שלג. המצודות, הן ערים מבודדות שנולדו מתוך הצורך להגן על המכשור המשמש לכריית המטבעות ועל עשירי הביטקויין שהפכו שניהם למטרה מבוקשת.

החברה המוכרת לכם בשמה ״ASICminer״ מוכרת לי כעיר עליה שולט מר פרידמן כמלך.

ארגון ה-FATF שוקל לעדכן סטנדרטים למניעת הלבנת הון בתחום המטבעות הדיגיטליים

בעולם שלי ובקרוב גם אצלכם, רוב הממשלות כבר לא קיימות. עסקאות בביטקוין נעשות באופן אנונימי, מה שמקשה על הממשלות שעוד נותרו לאכוף כל מיסוי על אזרחיהם. ביטקוין התברר כשיטה הטובה ביותר להסתרת ההון מהממשלה ומכאן הצלחתו הגדולה. הממשלות שהבינו את המגמה, ניסו להישאר רלוונטיות ע״י רכישת המטבע, מה שהפך את הבעיה לגדולה עוד יותר שכן הערך של המטבע עלה משמעותית כתוצאה מכך. הממשלות אמנם עשו זאת בסתר כמובן, אבל עובדי הממשל בדור שלי הם לא יותר מפקידים חמדנים שהעבירו את מטבעות הממשלה לחשבון הפרטי שלהם ונמלטו למקומות אנרכיים בהם לא נשאלו שאלות כל עוד הם יכלו לשפוך קצת כסף.

הצמיחה הכלכלית כיום עומדת על כ-2% בשנה. למה זה אתם שואלים? אם אתם מחזיקים יותר מ- 0.01 מטבעות ביטקוין, רוב הסיכויים שאתם לא עושים שום דבר עם הכסף שלכם כי אתם יודעים שהוא מספיק בשביל להחזיק אתכם. אין אינפלציה, לכן אין תמריץ להשקיע את הכסף. העובדה שעדיין ישנם מטבעות ביטקוין ברי השגה, היא ככל הנראה מה שמונע מהעולם שלנו לקרוס טוטאלית. מה שכן, רב האנשים חוששים כי החציון הראשון של הבלוק הבא יביא איתו ירידה באינפלציה שתהרוס את הכלכלה אפילו יותר.

לאחר שראו את הנזק העצום שנגרם למרקם החברתי, החלו להתפתח תנועות טרור המבקשות לרדוף ולרצוח כל מי שמחזיק בכמות מטבעות משמעותית או קשור בכל דרך שהיא לפיתוח מטבעות דיגיטליים. למרבה האירוניה, תנועות הטרור הללו משתמשות בביטקוין כדי לממן בעילום שם את פעולותיהן.

רוב עשירי הביטקוין נאלצו להחליף את זהותם, מה שגרם להם לנתק כל קשר עם המשפחה והחברים שלהם. היו גם מקרי התאבדות, חטיפות ובני ערובה. למעשה קיים חשש כי 25% מעשירי הביטקוין עברו עינויים פיזים קשים במטרה להוציא מהם את הסיסמה לארנק שלהם ולשדוד את הונם.

״באתי מהעתיד לבקש מכם להפסיק לעשות את מה שאתם עושים״ - Bits of Gold - Blog

עקבו אחרינו

היו הראשונים לקבל את הפוסטים שלנו ישירות לתיבת המייל שלכם

למה לא נטשנו את הביטקוין ועברנו למערכת אחרת? ובכן, ניסינו כמובן. ניסינו לעבור למטבע דיגיטלי אינפלציוני, אבל אף אדם בעל היגיון בריא לא היה מוכן להיות שפן נסיונות. אחרי הכל, למה שתשקיעו מרצונכם החופשי במטבע שיוביל לירידה בהון שלכם. וכך קרה שהדבר שהפך את הביטקוין למסוכן כל כך לחברה היה גם מה שעשה אותו לכל כך מוצלח, הוא אפשר לנו לטפח את החמדנות שלנו.

באפריקה לדגומה, סקרים מראים כי למעלה מ- 70% מהאנשים מאמינים שביטקוין הומצא על ידי השטן עצמו. זו בעיה רגישה מאוד שכיום מתייחסים אליה כאל "הטרגדיה". למדינה היו תוכניות שאפתניות לשלב את הביטקוין בכלכלה וכחלק מהן היא חילקה לאזרחיה טלפונים סלולרים בחינם המקושרים באופן כזה או אחר לממשלה. הכל הלך טוב עד שאירגון פשע רוסי ניצל תקלת חומרה בטלפונים ומכאן לא קשה לנחש לאן זה הוביל.

אומרים שיבשת אפריקה כולה איבדה כ-60% מעושרה תוך 48 שעות בלבד. החלה תקופה של תוהו ובוהו ומלחמת אחים, עד שממשלות סעודיה וצפון קוריאה, שתיים ממעצמות העל הגדולות בעולם, בשל יכולתן הייחודית של המערכת הפוליטית האוטוריטרית להסתגל ל-"אתגר הביטקוין", חילקו את רוב האדמות האפריקאיות ביניהן וזכו לשבחים מצד האוכלוסייה האפריקאית המקומית.

ארגון ה-FATF שוקל לעדכן סטנדרטים למניעת הלבנת הון בתחום המטבעות הדיגיטליים

אז מה התוכניות שלנו הלאה אתם תוהים? ברור שהמצב הנוכחי לא יכול להמשיך ולהתקיים בלי להסתיים בשואה גרעינית. עבדכם הנאמן הוא חלק מרשת מחתרתית המבקשת לפתוח במתקפה מתואמת נגד התשתית של האינטרנט עצמו. לרשותנו עומדים כ- 20 צוללות גרעיניות בהן נשתמש לחתוך את כל הכבלים התת ימיים שבין היבשות השונות. אחריי שנשלים זאת בהצלחה, נבצע מתקפה גרעינית בו זמנית על כל אזור צפוף- אוכלוסייה בעולם. אנחנו מקווים שהתוהו ובוהו שניצור יוביל את האנושות למרוד ולהרוס כמה שיותר מחשבים, עד שנגיע לנקודה בה הביטקוין יאבד כל רלוונטיות.

כמובן, תוצאה זו תוביל למיליארדי מקרי מוות. אבל זה מחיר שאנחנו מוכנים לשלם כדי למנוע את השעבוד הנצחי של האנושות לאליטה זעירה. זו גם הסיבה שבגללה יצרתי קשר איתכם.

זה לא חייב להיות ככה. אתם לא צריכים לחלוק את גורלנו. אני לא יודע איך, אבל אתם חייבים למצוא דרך להרוס את הפרויקט הפרוע הזה כשהוא עוד בחיתוליו. אני יודע שזה דבר קשה לבקש, האמנתם שאתם עוזרים לעולם על ידי ביטול הקרטל הבנקאי המרכזי המסדיר את הכלכלה שלנו.

עם זאת, כבר ראיתי איפה זה נגמר...

לכתבה המלאה לחץ כאן

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

״באתי מהעתיד לבקש מכם להפסיק לעשות את מה שאתם עושים״ - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

״באתי מהעתיד לבקש מכם להפסיק לעשות את מה שאתם עושים״ - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן