איך להמיר ביטקוין לכסף?

קריאה של 4 דקות
Getting your Trinity Audio player ready...

היו זמנים, ממש עד לפני כמה שנים, בהם לקנות ביטקוין הייתה משימה לא פשוטה.

זו הייתה טכנולוגיה חדשה, שלא הייתה נגישה עבור האדם הממוצע, המדריכים היו באנגלית, וההבנה בנושא לא הייתה נגישה לציבור הרחב.

היום לעומת זאת, אין בעיה להיכנס לאתר של פלטפורמה דיגיטלית (אנחנו ממליצים תמיד על פלטפורמה מפוקחת ובעלת רישיון) ודרכה לקנות ולהחזיק בביטקוין ומטבעות נוספים בארנק קר או בארנק חם, או באמצעות משמורת בפלטפורמה עצמה. 

העובדה שקנינו ביטקוין בכסף פיאט (בשקלים או בדולרים), אין משמעה שאנחנו גם יכולים להמיר בחזרה את הביטקוין בחזרה לכסף פיאט ולהעביר אותו בקלות לחשבון הבנק שלנו.

בחלק מהאתרים והבורסות, אנחנו אמנם יכולים להמיר את הביטקוין לכסף פיאט, ואף נראה במאזן הכספי שלנו באותו אתר יתרה דולרית, אולם יהיה קושי לבצע העברה של הכסף הזה לחשבון בנק ישראלי.

מימוש כסף שמקורו בקריפטו לחשבון הבנק שלכם, יוכל להתקבל בוודאות גדולה יותר במידה ומגיע מספק קריפטו מפוקח ומאושר.  

איך להמיר ביטקוין לכסף? - Bits of Gold - Blog

תשלום המס מנוכה עבורך

יש לציין כי באופן עקרוני, רווחים ממסחר בקריפטו צריכים להיות ממוסים בשיעור של מס רווחי הון, והמערכת הבנקאית לא תוכל לקבל כספים שלא עברו מיסוי בשיעור הנדרש.

עם זאת, ככל שמדובר בגורם מפוקח כגון ביטס אוף גולד, המיסוי נעשה באופן של ניכוי במקור, כלומר אין צורך לפתוח תיק במס הכנסה לשם כך, והמיסוי נגבה כבר במעמד מימוש הרווחים.

כדאי להפריד בין ארנקים

על מנת להקל על תיעוד מקור הכסף, את המטבעות מומלץ לאחסן בארנקים נפרדים עבור מטבעות המיועדים למסחר שוטף וכאלו המיועדים להשקעה.

רק קריפטו שנרכש באופן מפוקח ואוחסן בארנק מופרד ממסחר יכול לייצר שקיפות בפני הגורם המפוקח, ויכול לחזור חזרה בקלות יותר אל המערכת הבנקאית.

רוצה לומר, גם אם מדובר בקריפטו שניקנה מספק מפוקח, ברגע שהוא "מתערבב" בארנק שאינו מופרד, יכולה להיווצר בעיה לממש אותו ולהחזירו למערכת.

האם ביטקוין הוא הזהב החדש?

איך ממירים ביטקוין לכסף?

מבחינה טכנית, בביטס אוף גולד המרה של ביטקוין ומטבעות קריפטו נוספים לכסף פיאט כמו שקלים או דולרים היא פעולה פשוטה.

הממשק כולו בעברית, ואם אתם בכל זאת מתקשים, תמיד אפשר לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון או בווצאפ, שייתן לכם מענה בעברית לכל אורך הדרך. 

כדי להמיר ביטקוין (או מטבע אחר בפלטפורמה), ראשית תבחרו את סכום הקריפטו שתרצו להמיר.

לאחר מכן, בוחרים את חשבון הבנק אליו תעבירו את שווי הקריפטו, ולוחצים על הכפתור להשלמת ההעברה.

ככל שמדובר בהעברה מביטס אוף גולד, בנקים במערכת הבנקאית בישראל מכירים את הנוהל, ופעולת מימוש הקריפטו לכסף פיאט אל מול הבנק תהיה נוחה ומוסדרת.

למעשה, נוהל בנקאי תקין 411, קובע כי ככל שמדובר בספק קריפטו מפוקח, בנקאים אינם רשאים לסרב באופן גורף לקבל כספים רק בגין העובדה שמקורם בקריפטו.

אולם אם בכל זאת תיתקלו איכשהו בקשיים, אל תהססו לפנות לשירות הלקוחות שלנו, לו ניסיון רב בעבודה מול הבנקים, והם כבר ידריכו אתכם כיצד לפעול. 

הישארו מעודכנים


התכנים המעניינים ביותר מעולם הקריפטו אצלך במייל

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

איך להמיר ביטקוין לכסף? - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

איך להמיר ביטקוין לכסף? - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן