חברת מאסטרקארד רשמה פטנט להאצת תשלומים במטבעות דיגיטליים

  • ראשי
  • פוסטים
  • חברת מאסטרקארד רשמה פטנט להאצת תשלומים במטבעות דיגיטליים
קריאה של 3 דקות

חברת מאסטרקארד, שנכון לרגע זה מאפשרת למשתמשיה לרכוש רק באמצעות מטבע מסורתי, רשמה פטנט חדש שעשוי להרחיב בעתיד את אפשרוית השימוש. מהחברה נמסר: ״אנחנו שואפים באופן עקבי להטוות חידושים וחדשנות לשוק במטרה ליצור ערך עבור לקוחותינו״.

המסמך שפורסם ב-17 ביולי ע״י משרד הפטנטים והמסחר האמריקאי (USPTO) מסביר כי על אף שנצפה שימוש גובר במטבעות דיגיטליים על פני מטבעות מסורתיים ביידי צרכנים המעריכים את האנונימיות והביטחון שבמטבעות הדיגיטליים, הפער הגדול בזמן תהליך התשלום בין המטבעות מהווה חיסרון בעבור המטבעות הדיגיטליים ואת זה יש לשנות.

בעסקאות מבוססות מערכת הבלוקצ׳יין, לוקח בערך כ-10 דקות להשלים את הטרנזקציה, משך זמן משמעותי בעולם התשלומים. לעומתן, בעסקאות במטבעות מסורתיים, מספיקה שנייה אחת בכדי לעבד את הטרנזקציה ולסיים את ההליך. כתוצאה מכך, ישויות רבות ביניהם סוחרים, קמונעים, נותני שירות וספקים רבים אחרים של סחורות ושירותים עשויים להימנע מקבלת מטבעות דיגיטליים עבור מוצרים והשתתפות בעסקאות הנעשות על גבי מערכת הבלוקצ׳יין.

חברת מאסטרקארד רשמה פטנט להאצת תשלומים במטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog

עקבו אחרינו

היו הראשונים לקבל את הפוסטים שלנו ישירות לתיבת המייל שלכם

כיצד מאסטרקארד מתכננת להאיץ את אופן התשלום דרכה?

בכדי למזער את משך עיבוד העסקה, מאסטרקארד תציע סוג חדש של חשבון משתמש המסוגל לעבד טרנזקציות של מטבעות דיגיטליים באמצעות מערכות קיימות עבור מטבעות מסורתיים. החשבון יקשר סדרה של פרופילים המסוגלים לזהות סכום מטבע פיאט, סכום מטבע דיגיטלי, מזהה חשבון וכתובת. העסקאות עצמן ישתמשו במסלול התשלום ותכונות האבטחה של מטבעות פיאט, אך העסקה תייצג מטבע דיגיטלי.

מאסטרקארד מוסיפה כי בשיטה זו רשתות תשלומים יוכלו להעריך את הסבירות של הונאה וסיכונים נוספים באמצעות אלגוריתמים קיימים, מידע זמין לרשתות תשלום, היסטוריית נתוני עיסקה, נתוני אשראי, מידע דמוגרפי ונתונים נוספים שאינם זמינים לשימוש ברשת הבלוקצ׳יין בשל האנונימיות שהיא מקנה.

לקניית ביטקויין בישראל לחץ כאן >>

למעשה זו לא הפעם הראשונה שחברת מאסטרקארד מביעה עניין בהתמודדות עם הגנת הצרכן במרחב הקריפטוגרפי. בשנה שעברה הגישה החברה בקשה לפטנט אחר המבקש לבנות מערכת לשירותי החזרים עבור עסקאות במטבעות דיגיטליים.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

חברת מאסטרקארד רשמה פטנט להאצת תשלומים במטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

חברת מאסטרקארד רשמה פטנט להאצת תשלומים במטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן