משחק הכדורסל-קריפטו הראשון בדרך אלינו

קריאה של 4 דקות

ליגת הכדורסל האמריקאית (NBA) וארגון השחקנים שלה (NBPA) הודיעו על שיתוף פעולה רשמי עם Dapper Labs, היוצרים של משחק האת'ריום ״קריפטוקיטיס״ (CryptoKitties) שעתיד להוליד את משחק הכדורסל-קריפטו הראשון בסתיו 2020.

למי שלא שמע על הקריפטוקיטיס

מדובר במשחק דיגיטלי בו אפשר לקנות חתול דיגיטלי (כן כן, חתול דיגיטלי) ולטפל בו, ממש כמו טמגוצ'י של פעם. הרעיון הטכנולוגי שמאחורי המשחק הוא שבכל קניית חתול דיגיטלי -מתבצעת עסקת את'ריום.

משחק נחמד, שכמעט גרם לקריסת המטבע לא מזמן, אבל זה כבר נושא אחר.

המשחק החדש שמתכננים לנו Dapper Labs יקרא NBA Top Shot - משחק תחרותי שיאפשר לשחקנים לאסוף, לקנות, לסחור ולהיות הבעלים של רגעים היסטוריים מעונות ה- NBA השונות, כל זה ע״ג רשת הבלוקצ׳יין. 

המשחק בא ליצור חוויה חברתית הדומה למשחק הקריפטוקיטיז במאפינייה אך בנויה סביב איסוף של אסימונים ו״פריטי אספנות״ דיגיטליים שאמורה ליצור כיף, אותנטיות ומעורבות מעריצים בבלוקצ׳יין.

בשונה ממשחקים אחרים, הפעם יצטרכו השחקים לאסוף את אותם רגעים אקסקלוסיבים מעונות ה- NBA השונות לאורך השנים.

מהלכים פופולריים אלה ישמשו כמצרך וירטואלי במשחק בו השחקנים יכולים להשתמש נגד שחקנים אחרים ולהשתתף באליפויות וטורנירים מקוונים.

קריפטו & NBA

איך זה קשור לבלוקצ'יין

שאלה מצוינת. מפתחי המשחק ישתמשו בטכנולוגיית הבלוקצ'יין כדי להפוך את חווית המשחק לכזו שעדיין לא נראתה בתחום הגיימינג. איך? הנה מה שאמר מנכ"ל Dappo Labs, רוהאם גרגוזלו בעניין:

"שחקני NBA הם מהאנשים הגדולים (תרתי משמע) בתרבות העולמית. דרך "NBA Top Shot", אוהדי כדורסל יוכלו ליצור אינטראקציה וחיבור עם השחקנים האהובים עליהם, הקבוצה אותה הם אוהדים ואחד עם השני במגוון דרכים שהם לא הכירו קודם לכן. אנחנו משתמשים בטכנולוגיות הבלוקצ'יין החדשניות ביותר כדי ליצור חווית משתמש ייחודית ואותנטית, שלא לדבר על חדשנות שעולם הדיגיטל טרם נתקל בה".

עדיין לא ידוע איך בדיוק יראה המשחק ואיך תהיה חווית המשתמש שלו. אנחנו כן יכולים לנחש שהשימוש בחומרים חיים מליגת ה- NBA והמעורבות הגבוהה של השחקנים תוביל לחווית משחק פורצת דרך בתחום. 

זו לא פעם הראשונה שאנחנו נתקלים בשילוב של עולם הבלוקצ׳יין והמטבעות הדיגיטליים עם ספורט.

אנחנו זוכרים את החסות שביטס אוף גולד נתנה לפני פחות משנה לקבוצת הכדוריד מכבי ראשון לציון ואת האפשרות שניתנה לשחקנים לקבל את משכורתם בביטקוין. גם חברת eToro הישראלית נגעה בעולם הספורט ושיתפה פעולה עם 7 קבוצות מהפריימרליג (טוטנהאם, לסטר, ניוקאסל, סאות'המפטון, קרדיף, ברייטון וקריסטל פאלאס).

משחק הכדורסל-קריפטו הראשון

יותר מזה, זו ממש לא הפעם הראשונה שעולם הבלוקצ'יין ועולם הכדורסל נפגשים.

לפני יותר משנה קבוצת ה -NBA הסקרמנטו קינגס הכריזה שהיא תתחיל לכרות את'ריום כדי לממן מלגות לימודים לילדי סקרמנטו. מכונות כריית את'ריום הוצבו ברחבי האצטדיון הביתי של הקבוצה, ה- Golden 1 Center.

ואיך לא, אלופת ה- NBA לשנת 2016, Cleveland Cavaliers שהכריזה לאחרונה על שיתוף פעולה רשמי עם תאגיד הקריפטו UnitedCoin.

ארגוני הספורט הגדולים בעולם כבר הבינו שטכנולוגיית הבלוקצ'יין היא העתיד, והעתיד הוא כבר כאן. אנחנו מעודדים ומצפים לראות שימוש נרחב בטכנלוגייה לתחומים נוספים וחדשים בארץ ובעולם וכמובן, נחכה למשחק החדש, שייצא ממש בקרוב 🙂

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

משחק הכדורסל-קריפטו הראשון בדרך אלינו - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

משחק הכדורסל-קריפטו הראשון בדרך אלינו - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן