המועמד הדמוקרטי לנשיאות 2020 מתכנן לאסדר את תחום המטבעות הדיגיטליים

  • ראשי
  • פוסטים
  • המועמד הדמוקרטי לנשיאות 2020 מתכנן לאסדר את תחום המטבעות הדיגיטליים
קריאה של 3 דקות

אנדרו יאנג, מועמד המפלגה הדמוקרטית בארה״ב לבחירות 2020 הודיע כי הוא מתכנן לשים דגש על רגולציית תעשיית הקריפטו והסביר גם איך הוא מתכוון לעשות את זה.

קידום חקיקה בנושא מטבעות דיגיטליים

אנדרו יאנג, עו״ד, יזם, פילנתרופ ומועמד מטעם המפלגה הדמוקרטית לבחירות הקרובות בארה״ב כתב בלוג פוסט בו אמר ששמה של תעשיית הקריפטו נקשר בסיפורי הונאה עקב מחסור ברגולציה בנושא. יאנג צוטט:

״מדינות אחרות, מתקדמות מאיתנו בנושא רגולציית מטבעות דיגיטליים, מובילות בשוק החדש הזה והן אלו שמתוות את הכללים והחוקים אליהם גם אנחנו נצטרך לציית, ברגע שנכנס ללופ.״

יאנג הסביר שמטבעות דיגיטליים ונכסים דיגיטליים כבר מהווים חלק ניכר בפעילות הכלכלית הגלולבלית, והתגובה הממשלתית מאחרת לבוא.

רגולציית מטבעות ונכסים דיגיטליים לא הצליחה להיווצר במסגרת הלאומית של ארה״ב עקב טענות סותרות לסמכות השיפוט בנושא, אמר יאנג.

במסגרת תוכניתו לאסדר את תעשיית הטק בארה״ב ולהגן על אזרחי ארה״ב מחברות גדולות ש״עדיפותן העליונה היא לעשות רווחים על חשבונינו״, יאנג הבטיח לקדם חקיקה בשוק נכסי הקריפטו ע״י הגדרה מסודרת של מהו טוקן, ובאילו מקרים טוקן הוא סקיוריטי.

בנוסף, אסדרה תעשה גם בתחום המיסוי כאשר בין היתר תובהר צורת המיסוי על בעלות, מכירה ומסחר בנכסים דיגיטליים.

רגולציית תעשיית הקריפטו
אנדרו יאנג, מועמד המפלגה הדמוקרטית

מחסור בידע בנושא טכנלוגייה בקונגרס

יאנג גם הצביע על העובדה שבכדי שרגולציית תחום טכנלוגי חדש כמו בלוקצ׳יין ומטבעות דיגיטליים תעשה בצורה אפקטיבית, ממשלת ארה״ב צריכה קודם לכן להבין את התחום לעומק.

באם יבחר, מתכנן יאנג להקים מחלקה טכנלוגיות ייעודית וגם להפיח חיים ולהקצות משאבים למשרד הערכות הטכנלוגיות כדי להתמודד עם איומים מתעוררים ולמקסם את התועלת של חדשנות טכנולוגית לחברה.

בדבריו אלה התייחס יאנג ל- Financial Services Committee שתחקרו את מנכ״ל פייסבוק, מארק צוקרברג במשך למעלה מ- 6 שעות בנושא ארגון הליברה והתוכניות שלו לטוקן הליברה.

״זה מביך לראות את הבורות שמפגינים חלק מחברי הקונגרס כשמדובר בטכנולוגייה, וכל מי שצפה בתחקור של הקונגרס את מארק צוקרברג מודע לכך היטב. ללא כל הבנה בסיסית, לא הגיוני לצפות לאסדרת חברות טק בצורה נאותה או לניסוח חקיקה בנושאים טכנולוגיים כמו בינה מלאכותית ואבטחת סייבר״. עוד הוסיף, ״אסור לנו להחניק חדשנות טכנלוגית, אך באותה מידה אל לנו לאפשר לה להתעלות על היכולת שלנו לווסת אותה״.

אימוץ טכנולוגיית הבלוקצ׳יין גם בשיטת הבחירות

זו לא הפעם הראשונה שיאנג קורא לתקנות ברורות במרחב הקריפטו. באפריל מוקדם יותר השנה הוא שיחרר עמדה ספציפית בנושא מדיניות מטבעות דיגיטליים.

באוגוסט האחרון יאנג אמר שהוא מתכנן להטמיע הצבעה מבוססת בלוקצ׳יין במובייל, אם יזכה בבחירות לנשיאות בשנת 2020.

יאנג מאמין כי לאזרחי ארה״ב צריכה להיות האפשרות להצביע בקלות מהמכשיר הסלולארי שלהם כאשר בזכות טכנולוגיית הבלוקצ׳יין, זה גם יכול להיות אפשרי.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

המועמד הדמוקרטי לנשיאות 2020 מתכנן לאסדר את תחום המטבעות הדיגיטליים - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

המועמד הדמוקרטי לנשיאות 2020 מתכנן לאסדר את תחום המטבעות הדיגיטליים - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן