מועמד הנשיאות מייקל בלומברג מתייחס לקריפטו ברפורמה פיננסית חדשה

  • ראשי
  • פוסטים
  • מועמד הנשיאות מייקל בלומברג מתייחס לקריפטו ברפורמה פיננסית חדשה
קריאה של 3 דקות

המועמד הדמוקרטי לנשיאות מייקל בלומברג מתייחס לבלוקצ׳יין ולמטבעות דיגיטליים ברפורמה פיננסית חדשה.

לאחר אירועי ה- Super Tuesday, מייקל בלומברג, ראש עיריית ניו יורק לשעבר וחביב קהילת הקריפטו האחרון שנותר, פרש מהמירוץ לנשיאות ארה״ב והודיע על תמיכותו בג׳ו ביידן.

האם ההצעה לרפורמה הפיננסית שהציע בלומברג שכללה התייחסות למטבעות דיגיטליים ואסדרת התחום נגוזה, או אולי יצליח בלומברג להשפיע על ביידן בדעותיו?

ראש העיר לשעבר של ניו יורק ומועמד לנשיאות של ימינו, מייקל בלומברג, מתקרב לקהילת הקריפטו.

בהצעה לרפורמה פיננסית שפורסמה ב- 18 בפברואר, המועמד הדמוקרטי לא רק התייחס למטבעות דיגיטליים כקבוצת נכסים, אלה גם הציע מסגרת רגולטורית מקיפה לתחום הקריפטו בארה״ב.

נכון לעכשיו, המסגרת המוצעת מעורפלת מעט ומכילה בסה״כ כמאה מילים, אבל מדובר בנתח לא מבוטל של תשומת לב שמופנית לעולם הבלוקצ׳יין.

אחרי שאנדרו יאנג נשר לאחרונה מהמירוץ לנשיאות, נראה שחובבי הקריפטו איבדו את המועמד המועדף עליהם.

יאנג היה תומך בולט בטכנולוגיות חדשנות במהלך הקמפיין שלו, החל מבינה מלאכותית ועד טכנלוגיית הבלוקצ׳יין כפיתוחים משמעותיים שיקחו את האנושות למדרגה הבאה.

את החלל שהשאיר מאחוריו יאנג, נראה כי המיליארדר בלומברג, שהצטרף למירוץ לנשיאות רק בנובמבר האחרון, ניסה למלא ואף לזכות בתשומת הלב ואולי בקולם של תומכיו של יאנג.

מועמד הנשיאות מייקל בלומברג מתייחס לקריפטו ברפורמה פיננסית חדשה
המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה״ב מייקל בלומברג

״מטבעות קריפטוגרפים הפכו לסוג נכסים בשווי של מאות מיליארדי דולרים, ובכל זאת הפיקוח הרגולטורי נותר מקוטע ולא מפותח״. אמר בלומברג.

כחלק מהקמפיין של בלומברג פורסמה תוכנית רפורמה פיננסית, הדוגלת בנקיטת צעדים משמעותיים להגנת הצרכן וליצירת מערכת פיננסית חזקה יותר.

באופן ספציפי יותר, הרפורמה מציעה לחייב את המוסדות הפיננסיים לעקוב אחר חשיפת הסיכון, לתעד את כל העסקאות הכספיות במאגר מרכזי, לחזק את הלשכה להגנת הכספים של הצרכן ועוד מספר המלצות נוספות. 

בנוסף, הרפורמה ממליצה גם ליצור מסגרת רגולטורית ברורה עבור מטבעות דיגיטליים ומציעה להבהיר אילו גופים אחראים לפקח על מטבעות דיגיטליים, ליצור מסגרת שתבהיר מתי אסימונים הם ניירות ערך ומתי לא, להגן על צרכנים מפני הונאות הקשורות למטבע, להבהיר את אופן מיסוי ההשקעות במטבעות דיגיטליים ולהגדיר את הדרישות המדוייקות עבור מוסדות שמחזיקים במטבעות.

לפני פרישתו, אפשר להגיד שבלומברג נותר האחרון בקבוצה קטנה של מתמודדים נשיאותיים שהתייחסו לקריפטו במהלך הקמפיין שלהם בעקבות אריק סוואלוול (די-קליפורניה) ואנדרו יאנג, ששניהם נשרו מאז מהמירוץ.

במהלך התמודדותו לנשיאות סוואלוול קיבל תרומות בקריפטו, ואילו יאנג קרא למסגרת רגולטורית לאומית שתתייחס לשאלות כמו כיצד הממשלה תתקרב למרחב הדיגיטלי ותחליף תקנות קיימות בעלות אופי סותר ברמת המדינה.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

מועמד הנשיאות מייקל בלומברג מתייחס לקריפטו ברפורמה פיננסית חדשה - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

מועמד הנשיאות מייקל בלומברג מתייחס לקריפטו ברפורמה פיננסית חדשה - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן