אמזון בשוק המטבעות הדיגיטליים?

קריאה של 3 דקות

אמזון צפויה לאפשר תשלומים במטבעות דיגיטליים עד סוף 2021 ואף בודקת אפשרות להשקת מטבע דיגיטלי משלה.

ידיעה חדשה הקושרת בין ענקית הסחר האלקטרוני אמזון ושוק המטבעות הדיגיטליים הובילה, לפי הערכות, לזינוק בשער הביטקוין ומטבעות דיגיטליים נוספים.

עליות השערים החלו עם פרסום בעיתון לונדוני שהפך ויראלי ביממה האחרונה בו גורם מטעם אמזון סיפר כי החברה מקווה לקבל תשלומים בביטקוין עד סוך השנה הנוכחית, זאת בדומה לענקיות רבות שנכנסו לשוק בשנה האחרונה.

מרגע ההודעה עלה ערך הביטקוין ב-12% ונכון לכתיבת שורות אלו, מחירו שוב נושק ל- $40,000. 

אמזון בשוק המטבעות הדיגיטליים?

הדיווח נתמך במודעת דרושים שהופיעה ואושרה ע״י החברה, בה מבקשת אמזון לגייס לצוותה מומחה בתחום הבלוקצ׳יין ומטבעות הדיגיטליים שיפתח את אסטרטגיית המטבע הדיגיטלי והבלוקצ'יין של החברה.

תיאור המשרה כפי שהוצג במודעה מרמז שהחברה אכן תחל לקבל מטבעות קריפטו כתשלומים בעתיד.

בעקבות הפרסום אמזון מגיבה כי היא לא מתכוונת להשיק מטבע דיגיטלי משלה והאפשרות לקבלת תשלום בביטקוין ובמטבעות דיגיטליים נמצאת בגדר בחינה בלבד.

עם זאת, מדובר בהצהרת כוונות חיוביות לתחום שבאה מטעם חברת ענק בעלת השפעה עצומה על כללי ואופן המסחר המקוון וזהו עוד צעד לקראת אימוץ נרחב יותר של המטבע.

התייחסויות חיוביות למטבע והתעשייה מגיעות לאחרונה מכיוונים נוספים. ג׳ק דורסי, מנכ״ל הרשת החברתית טוויטר ורשת התשלומים סקוור, הצהיר כי ביטקוין יהווה חלק בלתי נפרד מעתיד החברה.

גם אילון מאסק, מנכ״ל טסלה, אמר כי ככל הנראה טסלה צפויה לשוב ולקבל תשלומים בביטקוין עבור מוצרי החברה.

בעקבות הדיווח כאמור עלה שער הביטקוין, וכעת הוא נע סביב ה- 000,$40. גם המטבעות הדיגיטליים האחרים הנסחרים בשוק נהנים מהראלי ומציגים עלייה של חמישה עד חמישה עשר אחוזים, ביניהם מטבע האית'ר, שהגיע ל-2,300 דולר.

התמורות האחרונות בשוק דווקא מצביעות על מצב מעניין - נדמה שיכולתו של המטבע לשרוד את התנודות הרבות בשערו, הופכת לתכונה הכי יציבה שלו.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

אמזון בשוק המטבעות הדיגיטליים? - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

אמזון בשוק המטבעות הדיגיטליים? - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן