ביטקוין לא מפסיק לשבור שיאים

קריאה של 3 דקות

שיא כל הזמנים של הביטקוין נשבר שוב ושוב ובענק, הבוקר הוא חוצה את ה- $23,000!

בתקופה האחרונה בשוק הקריפטו הורגשה ציפייה לקראת משהו גדול, ונראה שהיה שווה לחכות לו.

רק לפני שלושה שבועות שבר ביטקוין את שיא כל הזמנים שלו שנקבע אי שם ב- 2017. אתמול (רביעי) בסביבות השעה ארבע בצהריים נשבר הרף הפסיכולוגי של $20,000 אבל הוא לא נעצר כאן. היום בשעות הבוקר המאוחרות חצה המטבע גם את ה- $23,000 ובכך השלים זינוק של כמעט 200% מתחילת השנה הנוכחית.

ביטקוין לא מפסיק לשבור שיאים

יובל רואש, מנכ"ל ביטס אוף גולד מסביר "עליית המטבע מגיעה על רקע כמה גורמי רקע יציבים יחסית, שדוחפים את ערך הביטקוין כלפי מעלה. הראשון בהם הוא קצב הנפקת המטבעות שנחתך במחצית במרץ האחרון, והשני הוא כניסתם של גופים משמעותיים לתחום, ובהם משקיעים כמו חברת מיקרוסטרטג'י או בנק ההשקעות ג'יי פי מורגן, או חברות פינטק כמו פייפאל וסקוור, שרוכשות ביטקוין ומבקשות לעשות באמצעי התשלום הזה שימוש במערכות שלהן.

 גורם נוסף הינו היחלשות הדולר והדפסת הכסף בארה"ב, שגורמים למשקיעים לנסות ולגדר את עצמם באמצעים שיאפשרו להם לשמור על ערך הכסף - מה שהופך את ביטקוין לאטרקטיבי. עם זאת, חבל שהרגולטור בישראל גורר רגליים ולא מאשר את צו איסור הלבנת הון לחוק נותני שירותים פיננסיים - ובכך דוחק את רגלי התעשייה הזו מישראל".

כשזה קרה ב- 2017 השוק היה צעיר יותר, היקף השירותים והשימושים שנעשו במטבע היה קטן יותר והידע והמודעות שהחזיק הציבור בנוגע לביטקוין ומטבעות דיגיטליים בכלל היה דל יותר. שבירה השיא הנוכחית מגיעה על רקע תקופה יותר בשלה, ובניגוד לפעם כיום מעורבים בשוק הרבה יותר גופים מוסדיים שמחזקים את הקרדביליות של המטבע והשוק כולו. 

פריצת ה- $20,000, שהייתה מכשול משמעותי בתודעתם של סוחרים רבים, הן קיימים והן מתלבטים, היא בגדר קרקע חדשה לחלוטין לביטקוין ופותחת את הדלתות לטיפוס לגבהים חדשים במהלך 2021.

אם אתם בוחרים להחזיק ביטקוין, אנחנו ממליצים קודם כל ללמוד על התחום ולרכוש רק מחברות מוכרות ומומלצות.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

ביטקוין לא מפסיק לשבור שיאים - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

ביטקוין לא מפסיק לשבור שיאים - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן