מזומן, אשראי או העברה בנקאית? הדרך המהירה והבטוחה לרכוש ביטקוין ומטבעות דיגיטליים

  • ראשי
  • פוסטים
  • מזומן, אשראי או העברה בנקאית? הדרך המהירה והבטוחה לרכוש ביטקוין ומטבעות דיגיטליים
קריאה של 5 דקות

מספר המשקיעים והמשתמשים במטבעות דיגיטליים עולה בהתמדה, והמסחר בקריפטו כבר אינו נחלתם הבלעדית של אנשים טכנולוגיים בלבד. ככל שמטבעות הקריפטו הופכים להיות חלק מתיק ההשקעות של הציבור הרחב, כך גם גדל הצורך לפשט את תהליכי הרכישה שלהם ולהסיר חסמים שעלולים למנוע או להרתיע משקיעים נוספים מלהיכנס לתחום. אחת הדרכים להקל על הכניסה לעולם הקריפטו היא באמצעות גיוון דרכי הרכישה של מטבעות דיגיטליים והצעת דרכי תשלום פשוטות ונוחות כדוגמת כרטיס אשראי. 

ראשית הדרך - קניית ביטקוין מאדם פרטי

בתחילת דרכו של הביטקוין, ניתן היה לרכוש את המטבע רק ישירות מהמחזיקים בו. מוכרים וקונים היו  מוצאים זה את זה בפורומים (ויותר מאוחר בקבוצות פייסבוק), מפרסמים את רצונם לקנות או למכור ביטקוין, וקובעים להיפגש פנים אל פנים על מנת לבצע את פעולת הקניה והמכירה באמצעות חיבור של שני מחשבים. במפגש עצמו היו מחליפים ביניהם את הכסף והביטקוין.
היתרונות - מהיר ובלתי אמצעי, אופציה לעמלה ״אטרקטיבית״ (אבל גם מופרזת, כמו ״ספסרות״).

חסרונות - סיכון להונאה מאחד הצדדים, בייחוד כאשר עולה השימוש באפליקציות תשלומים הניתנות לביטול ולאור העובדה שטרנזקציית ביטקוין/איתריום אינה ניתנת לביטול. בנוסף, קושי בתיעוד מעקב ויכולת דיווח לרשויות בעת הצורך.
דרך קנייה זו עדיין אפשרית, אך אינה מומלצת, מכיוון שהצדדים אינם מכירים האחד את השני וקונים מתחילים, לעתים קרובות אינם בקיאים מספיק בנושא המטבעות הדיגיטליים כדי לוודא שקיבלו את התמורה המתאימה לכספם.

קניית ביטקוין באמצעות חלפן (״צ׳יינג׳״)

היום קיימת בישראל גם אפשרות לקנייה בטוחה במזומן, באמצעות כספומטים וצ'יינג'ים של חלפני ביטקוין מורשים. ניתן להפקיד לכספומט שטרות במזומן, והוא שולח את המטבע שנקנה לכתובת הארנק הדיגיטלי  שהוזנה אליו. ב"שגרירות הביטקוין" ברחוב אחוזת בית 1 בתל אביב, נמצא כספומט הביטקוין הותיק בישראל, המנוהל על ידי Bits of Gold, דרכו ניתן לרכוש ביטקוין על ידי הפקדת מזומן. בשגרירות ניתן גם להתייעץ עם הצוות הנמצא במקום ולקבל עזרה ותמיכה בתהליך הרכישה, פתיחת ארנק ועוד. עם התקדמות הרגולציה, העברה בנקאית הפכה לאמצעי נוסף לתשלום בקרב משקיעי הקריפטו המאפשרת קנייה בסכומים גדולים ומונעת את הצורך לשאת סכום כסף גדול במזומן. לאלו המעוניינים להתחיל את דרכם ולבצע עסקאות בסכומים קטנים יותר, ישנה דרך נגישה ונוחה והפרטים בהמשך.

מזומן, אשראי או העברה בנקאית? הדרך המהירה והבטוחה לרכוש ביטקוין ומטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog

הדרך המהירה - קניית מטבעות קריפטו בכרטיס אשראי

תשלום בכרטיס אשראי הוא הדרך הקלה והמהירה ביותר לרכוש מטבעות דיגיטליים. אין צורך לגשת לבנק כדי למשוך מזומן, או לערב את הבנק בהעברה בנקאית ולהמתין שההעברה תתבצע ותתקבל בצד השני. בניגוד להעברה בנקאית, שבה המטבעות הדיגיטליים שנרכשו נשלחים רק לאחר הופעת ההעברה הבנקאית בחשבון החלפן או זירת המסחר, בכרטיס האשראי העסקה לרוב מושלמת תוך שעות בודדות ואינה כרוכה בפעולות רבות יותר כמו בהעברה בנקאית. בכרטיס האשראי גם נעילת השער כמו קבלת הכסף היא כמעט מיידית, ואילו בהעברה בנקאית הכסף לרוב מופיע בחשבון רק ביום העסקים הבא.

הקניות החודשיות צוברות ביטקוין

דרך נוספת לצבירת ביטקוין היא באמצעות כרטיס אשראי מקס בק קריפטו עם הטבת צבירה של המטבע. זהו כרטיס כמו כל כרטיס אשראי שהשימוש בו צובר ללקוח הטבות (כמו נקודות, כוכבים, מיילים או קאשבק הותיקים), אלא שההטבה הנצברת היא ביטקוין. דוגמה לכרטיס כזה היא כרטיס maxBack Crypto, שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל בין Bits of Gold וחברת האשראי max. כרטיס האשראי הייחודי צובר לכם ביטקוין על הקניות החודשיות שלכם, כך שעל רכישות בסך של 160 ש"ח תצברו 1 ש״ח בשווי ביטקוין בכרטיס maxback crypto .

פעם בחודש הכסף שנצבר מהשימוש בכרטיס מומר אוטומטית לביטקוין, כאשר הלקוח אינו צריך לבצע כל פעולה נוספת מצידו. אין אפילו צורך לפתוח ארנק דיגיטלי - Bits of Gold עושה עבור הלקוח את כל הפעולות הנדרשות. דרך זו מתאימה במיוחד למי שרוצים להיכנס לעסוק בתחום המטבעות הדיגיטליים שהולך ומתפתח בישראל בלי כל מאמץ ובירוקרטיה. להזמנת כרטיס maxBack Crypto הקליקו כאן.

רכישה ללא עמלת מט״ח

יתרון נוסף של הכרטיס הוא שלראשונה ניתן לרכוש מטבעות דיגיטליים באמצעות כרטיס אשראי בסליקה ישראלית. עד היום, כל רכישה בכרטיס אשראי הצריכה סליקה באתרים בחו"ל והייתה כרוכה בתשלום עמלת מט"ח. עם כרטיס maxBack Crypto ניתן לרכוש ביטקוין בעברית, בשקלים, ובדרך קלה ופשוטה יותר מאי פעם. הכרטיס גם מעניק הנחה של 6% על עמלת הרכישה בכל קנייה של מטבעות נוספים דרך Bits of Gold.

בין אם אתם מעדיפים לקנות מטבעות קריפטו במזומן, בהעברה בנקאית או באשראי, אנחנו מאפשרים לכם מגוון אמצעי תשלום. היכנסו לאתר שלנו, בחרו את אופן התשלום המועדף עליכם, ותוכלו לקנות או למכור ביטקוין או את׳ריום בצורה קלה, מאובטחת ונוחה מהמחשב האישי או מהנייד. 

מזומן, אשראי או העברה בנקאית? הדרך המהירה והבטוחה לרכוש ביטקוין ומטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

מזומן, אשראי או העברה בנקאית? הדרך המהירה והבטוחה לרכוש ביטקוין ומטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

מזומן, אשראי או העברה בנקאית? הדרך המהירה והבטוחה לרכוש ביטקוין ומטבעות דיגיטליים - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן