סיכום ועידת Fintech Junction

קריאה של 5 דקות

ב-24 ליוני השתתפו חברי הצוות של ביטס אוף גולד בוועידת Fintech Junction של חברת ״אנשים ומחשבים״. הוועידה עלתה על הציפיות של כולם. זוהי השנה השניה בלבד שבה היא מתקיימת, והגיעו 1,575 משתתפים מ-25 מדינות. הדמויות המובילות בעולם הפינטק והקריפטו דנו בכמה מהשאלות הבוערות ביותר והוצגו סיפורי הצלחה מעוררי השראה.

Fintech Junction
מנכ״ל ביטס אוף גולד, יובל רואש

בין הדוברים הבולטים: מיכל קיסוס הרצוג, מנכ״לית פפר; שחר פרידמן, מנהל הסטודיו לחדשנות של ויזה; אורנית שנער, מנהלת קרן ההשקעות של סיטי; יוני אסיא, מנכ״ל איטורו; אבי זאבי, מייסד קרן ויולה; מיטל רביב, מנהלת הדיגיטל של לאומי; נמרוד להבי, מנכ״ל Simplex; ויובל רואש, מנכ״ל ביטס אוף גולד, אשר הציג את שירותי החברה על הבמה ולאחר מכן השתתף בפאנל בנושא עתיד המטבעות הדיגיטליים.

יובל ציין שבתחילת הדרך לא היה קל להשיג ביטקוין, היית צריך להכיר את האנשים הנכונים או לגלוש בפורומים הנכונים, וגם אז, זה היה מסובך ובעיקר בשימוש על ידי מפתחים ואנשים טכנולוגיים. וכפי שכולנו יודעים, שנת 2017 תפסה אותנו בהפתעה. אולי תקשורת ההמונים היא שהובילה לכך, או אולי ניצני הרגולציה בעולם, ובייחוד ביפן, אבל אין ספק ששנת 2017 היתה נקודת מפנה, עבור קהילת הבלוקצ׳יין וגם עבור ביטס אוף גולד כחברה. כיום, יש צורך לפעול לפי כלליים מסוימים על מנת לסחור במטבעות דיגיטליים בצורה בטוחה ויציבה - לשם כך בנינו מערכת לרכישת ביטקוין ואיתריום באמצעות כרטיסי אשראי, העברה בנקאית ומזומן, המיועדת במיוחד למסחר עם שקלים בבנקים ישראליים.

מלבד 50,000 הלקוחות הפרטיים שלנו, אנו משרתים מספר רב של חברות שגייסו באמצעות ICO המשתמשות בשירותי הנזילות שלנו כדי לשלם משכורות, לשלם לספקים ולשלם מסים. שירות זה מתבצע באמצעות פרוטוקולים מיוחדים שפיתחנו עם הבנק על מנת לענות על כל צרכי הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור. עבור שירותי הנזילות של ICO ועסקאות גדולות אחרות אנו מפעילים חדר עסקאות OTC אשר נותן ללקוחותינו ודאות לגבי השערים והעמלות. עסקאות OTC ניתן לעשות החל מ 100,000 דולר, ובמספר מטבעות דיגיטליים שונים. יובל הוסיף שביטס אוף גולד מונה כיום קרוב ל-30 עובדים, ושאנו תמיד מחפשים כשרונות חדשים שיצטרפו אלינו, במיוחד מפתחי Web עם רקע פיננסי.

בהמשך הכנס, מייקל פרל, מנהל תוכן ומחקר במגזין Finance Magnates, הנחה את הפאנל, ושאל את המשתתפים האם על המשקיעים לדאוג כאשר הביטקוין צונח מתחת לשער של 6,000 דולר.

עופר רותם, דירקטור בביטס אוף גולד ומשקיע בסטרטאפים הקשורים לבלוקצ'יין, אמר שהוא לא חושב שהיסודות השתנו. שווקים אחרים ירדו אף יותר, אבל השוק בסופו של דבר שורד.

יובל רואש, מנכ"ל ביטס אוף גולד, ונמרוד להבי, מנכ"ל סימפלקס, הסכימו כי בטווח הארוך ירידת המחירים אינה משמעותית מבחינת התשתיות או הערך הריאלי של ביטקוין עבור המשקיעים.

סיכום ועידת Fintech Junction - Bits of Gold - Blog

עקבו אחרינו

היו הראשונים לקבל את הפוסטים שלנו ישירות לתיבת המייל שלכם

לאורך כל היום מאות משתתפי הכנס פקדו את דוכן התערוכה של ביטס אוף גולד וצוות הפיתוח העסקי ענה על שאלותיהם אודות שירותים ומוצרים. כאמור, הובע עניין רב סביב פתרונות הנזילות של ביטס אוף גולד ויכולתה להמיר קריפטו לשקלים ולהעבירם לבנקים ישראלים.

אנו מודים לבן פלד ודורית גולדברג-מיקל מ״אנשים מחשבים״ על כנס מוצלח ביותר ומצפים להשתתף גם בשנה הבאה ב-Fintech Junction 2019.

Fintech Junction

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

סיכום ועידת Fintech Junction - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

סיכום ועידת Fintech Junction - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן