זה לא טרנד חולף - קריפטו ובלוקצ׳יין בבחינות ההסמכה

קריאה של 4 דקות

מכון פיננסי בארצות-הברית מוסיף לראשונה קריפטו ובלוקצ׳יין לתוכנית הלימודים ובחינות ההסמכה.

איך פועלים חוזי איתריום חכמים?

המכון לניהול השקעות שתכניתו התלת-שלבית המפרכת עזרה להסמיך יותר מ-150,000 מומחים פיננסיים ברחבי העולם, מוסיף נושאי קריפטו ובלוקצ׳יין לשני שלביו הראשונים בתוכנית הלימודים בפעם הראשונה, החל משנה הבאה.

זה עשוי להיות הסימן הסופי שמטבעות קריפטוגרפיים הגיעו לוול סטריט. חומרי הלימוד לבחינות 2019 יפורסמו בחודש אוגוסט השנה, על מנת לתת למועמדים את הזדמנותם הראשונה להגיע למכסת השעות המומלצת לתוכנית שעומדת על 300 שעות לימוד. המכון הוסיף את הנושאים כחלק מחומר קריאה שנקרא ״פינטק בניהול השקעות״, וזאת לאחר שאנשים מהתעשייה הביעו עניין רב בסקרים וקבוצות מיקוד.

עולמות הפיננסים והקריפטו החלו להשתלב בהדרגה לאחר העלייה המטאורית של הביטקוין בשנה שעברה. השילוב נראה בחוזים עתידיים שנסחרים בבורסה בשיקגו ופירמות שמרניות כמו גולדמן זאקס אשר עושות את צעדיהן הראשונים בנכסים דיגיטיליים כמו גם קרנות גידור של אנשי וול סטריט שמצטרפות לחברות הזנק העוסקות בקריפטו. בעוד ששוק המטבעות הדיגיטליים חווה ירידות חדות בשנת 2018, וההשפעה של עולם הקריפטו על עולם ההשקעות בבלוקצ׳יין היה מוגבל עד כה, יודעי דבר טוענים כי הטכנולוגיה יכולה לשמש מעטה נוסף למערכת הפיננסית הגלובלית.

לקניית ביטקוין בישראל לחץ כאן >>

זה לא טרנד חולף - קריפטו ובלוקצ׳יין בבחינות ההסמכה

ראינו את התחום מתקדם במהירות רבה לעומת תחומים אחרים וראינו כי התחום יציב יותר- "זה לא עוד טרנד חולף״ טוען סטפן הורן, מנהל בכיר לתחום חינוך ומערך לימודי במכון בשארלוטסוויל, ווירג׳ניה. הורן מוסיף כי חומרי הלימוד על קריפטו ובלוקצ׳יין של המכון יופיעו לצד נושאי פינטק אחרים הכוללים בינה מלאכותית, למידה חישובית, ביג דאטה ומסחר אוטומטי. נושאי קריפטו נוספים כגון הממשק בין מטבעות וירטואליים וכלכלה עשויים להתווסף לבסוף לתוכנית הלימוד.

״זה ישתלם לנו היות ויש התרחבות רבה ואימוץ של קריפטו בעולם ההשקעות שלנו״, מספר קיידן לי, בן 27, סטודנט לכלכלה ומימון באוניברסיטת קולומביה שלקח חלק בבחינת ההסמכה הראשונה של המכון בחודש יוני ומתמחה כאנליסט כספים בסינגפור בחופשת הקיץ.

הנושאים החדשים יראו אור גם בחומרי הקריאה של המכון על אתיקה מקצועית, תחום שחלק טוענים שחסר בעולם הקריפטו. הרבה פרויקטים של מטבעות וירטואליים פועלים בתחום האפור של החוק, בעוד שמפגשי מסחר בנכסים דיגיטליים והנפקות מטבע ראשוניות (ICO) שופעות בסיפורים על הונאות, מניפולציות על שווקים, הלבנת הון וגנבה.

מספר שיא של 227,031 אנשים ב-91 מדינות וטריטוריות נרשמו לקחת חלק בבחינות ההסמכה בחודש יוני, בחיפוש אחר הבנה מעמיקה במימון, שיפור אפשרויות תעסוקה או שילוב של השתיים. רוב המועמדים באו מאסיה, בה רוב המסחר העולמי במטבעות וירטואליים מתרחש.

רק לאחרונה החלה לשכת עורכי-הדין בישראל לקיים כנסים ואירועים בנושאי מטבעות דיגיטליים, ואנו בטוחים שבעקבותיה תלך גם לשכת רואי-החשבון. ייתכן ובעתיד הקרוב נראה גם בישראל שילוב של שאלות בנושאי קריפטו ובלוקצ׳יין בבחינות ההסמכה המקצועיות.

למאמר המקורי לחץ כאן

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

זה לא טרנד חולף - קריפטו ובלוקצ׳יין בבחינות ההסמכה - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

זה לא טרנד חולף - קריפטו ובלוקצ׳יין בבחינות ההסמכה - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן