אירועי הקריפטו של חודש פברואר

קריאה של 7 דקות

שנת 2019 נפתחה בשלל אירועים שהציבו רף גבוה לאירועי הקריפטו שעתידים לבוא. ההיילייטס האחרונים וגם אירועי חודש פברואר, כאן לפניכם.

את ינואר פתחנו במסיבת עשור לביטקוין במועדון האומן 17 בת״א, באירגונם של שגרירות הביטקוין ואיגוד הביטקוין הישראלי. באירוע חד פעמי זה שעוד ידברו עליו רבות, התכנסו למעלה מ- 1000 איש לחגוג את יום הולדתו של המטבע שמשגע את כולנו.
לאלבום המגנטים המלא שלנו מהאירוע לחצו כאן > חלא א׳, חלק ב׳

אירועי הקריפטו של חודש פברואר
מסיבת עשור לביטקוין, האומן 17 תל אביב

עוד לא הספקנו להתאושש, וכבר ימים ספורים לאחר מכן המשכנו לועידת הביטקוין הישראלית שהתקיימה באולם סמולרש באוינברסיטת תל-אביב ואורחה ע״י חברת Bittax. הועידה עסקה בשאלת עתידם של הבלוקצ׳יין והמטבעות הדיגיטליים והשתתפו בה מיטב המוחות החלוצים בתחום הקריפטו ביניהם דיוויד צ׳אום וניק זאבו.

אירועי הקריפטו של חודש פברואר
מימין: אביב זוהר,עדן שוחט, אור לוקאי כהן, יובל רואש והנרי סרייגמן בפאנל בועידת הביטקוין הישראלית. קרדיט: Bittax

באמצע החודש התקיים אירוע בנושא טכנולוגיות תשלומים (פייטק / PayTech) באירגונם של פינטק אביב. האירוע עסק בשיתופי הפעולה בין עולם הבנקאות לעולם הפינטק עם דגש מיוחד על יצירת חווית משתמש נוחה וחלקה ע״י פתרונות תשלום חדשניים. באירוע השתתפו חברות סליקה הפועלות מישראל, חברות ייעוץ ואסטרטגיה, משרדי עורכי דין מובילים וסטארטאפים רבים מהתחום.

ואיך אפשר שלא לציין את האירוע שסגר לנו את החודש בצורה הטובה ביותר, המיטאפ באירגונם של Fintech Junction שהשכילו להבין שאירוע שנתי אחד פשוט לא מספיק והחליטו להפיק אירוע נוסף. המיטאפ עסק בקצב המסחרר בו ענף הפינטק משתנה ומשנה את הענף הפיננס כולו, בסיכום השנה שחלפה ובשיתוף ידע ורעיונות לשנה החדשה.

יובל רואש, מנכ״ל ביטס אוף גולד מסכם את הכנס: 

״שמחתי לקחת חלק במיטאפ שמתעסק לא רק בקריפטו, אך יחד עם זאת מאגד אליו רבים שרוצים לשמוע על התחום ולהבין אותו טוב יותר. במהלך הפאנל עלה בצורה ברורה כי קריפטו ובלוקצ׳יין הם תחומים שמעסיקים את הבנקים, וכל המשתתפים הסכימו פה אחד כי הם יהווה חלק בלתי נפרד מהעתיד הקרוב. שמחתי לחלוק את דעתי על השנה האחרונה שהיתה מאתגרת עבור כל התעשייה, ועל שנת 2019, המזכירה במידה את שנת 2015 בה חברות רבות בתחום נערכות לקראת תקופה מורכבת מאוד מבחינת נפחי מסחר״.

אירועי הקריפטו של חודש פברואר
יובל רואש, מנכ״ל ביטס אוף גולד בפאנל מומחים במיטאפ של Fintech Junction
אירועי הקריפטו של חודש פברואר
אירועי הקריפטו של חודש פברואר
יובל רואש, מנכל ביטס אוף גולד בראיון במיטאפ של Fintech Junction

אל תטעו, גם חודש פברואר צפוי להיות מעניין לא פחות, ריכזנו עבורכם את האירועים המרכזיים בנושאי ביטקוין ובלוקצ׳יין:

המפגש החברתי השבועי של קהילת הביטקוין הישראלית

כבר מזמן כולם יודעים שאין מקום טוב יותר להתערבב בקהילה כמו במפגשייה השבועיים. אין אג'נדה. באים, יושבים ומדברים על ביטקוין, בלוקצ'יין, מטבעות קריפטוגרפיים, טכנולוגיות סחר חופשי ועתיד המהפכה החברתית-כלכלית. המפגשים מומלצים לחדשים וותיקים כאחד – מי שמעוניין ללמוד על התחום ולהכיר את הנפשות הפועלות, ומי שמעוניין לשמור על קשר ולהגות רעיונות חדשים עם שותפיו לעשייה. כל אחד מוזמן להגיע ולדבר על מטבעות דיגיטליים מבוזרים.

מתי? מידי יום ראשון, החל מהשעה 18:00.
איפה? שגרירות הביטקוין, רחוב אחוזת בית 1, תל אביב.

יסודות הביטקוין - הרצאות שבועיות

ההרצאות השבועיות של יסודות הביטקוין הן המסגרת הטובה ביותר ללמוד את רזי התחום ולהעשיר את הידע בו. בכל שבוע מתקיימת הרצאה שונה עם מרצה שונה – על נושאים עקרוניים כגון ההיסטוריה של ביטקוין, המסר החברתי והאידיאולוגיה שלו, הבסיס הכלכלי שלו, וכיצד הטכנולוגיה עובדת. וכן נושאים מעשיים כגון כיצד פותחים ארנק, איך מאבטחים את המטבעות, המשמעות של מפתחות וכתובות, דרכים להתנהל מבחינת רגולציה ומיסוי וכו'.

ההרצאות מתוכננות כך שכל אחת מהן יכולה לעמוד בפני עצמה, ואינה דורשת ידע מוקדם. עם זאת, בגלל הגיוון בתכנים מומלץ לבוא להרצאות באופן קבוע, ולו בשביל ללמוד על הנושא מפרספקטיבות שונות. את חודש פברואר יפתח מר שולי רג׳ואן, יזם ופעיל בקהילת הביטקוין בהרצאה ״מיתוסים על ביטקוין״. בהרצאה זו ינסה שאולי לעשות לנו קצת סדר בבלאגן ולהפריך / לאמת לא מעט מיתוסים שקשורים לביטקוין, לפיתוח שלו ולכלכלה שלו. מיהו סאטשוי? האם העולם מוכןלמטבע דיגיטלי? האם באמת יש 21 מיליון מטבעות? כל השאלות בהרצאה הקרובה. 

מתי? מידי יום רביעי, התכנסות החל מ- 18:30, ההרצאות מתחילות בשעה 19:00 ונמשכות כשעה.
איפה? מעבדת Toi.Lab, מונטיפיורי 31, תל אביב.
* מידע נוסף לגבי המרצים, מועדים ותכני ההרצאות ניתן למצוא כאן 

?BDO – 2019 the Real Year of Security Tokens

במהלך עשרת החודשים האחרונים נצפתה התקדמות משמעותית בפיתוח סטנדרטים ואישורים רגולטורים בכל הנוגע ל (Security Token (STO. עם זאת ועל אף שבשנה החולפת STOs לא הסתערו על השוק, הצפי הוא שהם יעפילו על (Utility Token (UTO ויהפכו לשיטת גיוס הכספים המועדפת בעבור פרויקטי טוקנים. שנת 2018 היתה השנה של בניית תשתיות בתחום, מה צופנת לנו שנת 2019? בואו לשמוע באירוע הקרוב.

מתי? ה-7 לפברואר, 11:30 - 09:30.
איפה? בית BDO, מנחם בגין 48 (קומת קרקע), תל אביב.
* ההשתתפות באירוע ללא תשלום אך דורשת הרשמה מראש.

Trading Israel – Global Investor Group

Global Investor Group חוזרת לישראל בפברואר 2019 לארח בפעם השלישית את ועידת הנגזרים הגדולה ביותר באזור. הכנס יפגיש בין מומחים מובילים בתחומם ביניהם קרנות גידור, חברות מסחר, יצרני שוק, ברוקרים, בנקים וחלפנים בישראל, אירופה ומדינות נוספות, כדי לדון בנושאים, ההזדמנויות והאתגרים הניצבים בפני התעשייה כיום. אתם מוזמנים להצטרף למומחים בכנס ולקחת חלק בדיונים מעמיקים על הנושאים הדומיננטים בתחום. האירוע ייתן למשתתפיו הזדמנות ליצור קשרים עסקיים יקרי ערך עם למלעלה מ- 250 נציגים מכל קצוות תעשיית השירותים הפיננסים.

מתי? ה- 13 בפברואר, 17:00 - 08:00
איפה? מלון שרתון, תל אביב.

ללוח האירועים המלא של חודש פברואר לחצו כאן

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

אירועי הקריפטו של חודש פברואר - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

אירועי הקריפטו של חודש פברואר - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן