SkyCoin- SKY

קריאה של 2 דקות

שם רישמי- SkyCoin- SKY

תרגום חופשי לעברית- מטבע סקיי

בקצרה- SkyCoin SKY היא מערכת אקוסיסטם של טכנולוגית בלוקצ'יין שהושקה תחת הרעיון לקידום השימוש במטבעות דיגיטליים וטכנולוגיית היומן הציבורי. הפלטפורמה פותחה במשך שבע שנים והושקה לראשונה ב- 2017 ע"י קבוצת מפתחים שהיו מעורבים בתחילת דרכם של המטבעות ביטקוין ואיתריום.

וקצת יותר מזה- SkyCoin SKY שונה מרשתות של מטבעות דיגיטליים אחרים, כמו ביטקוין, במספר אופנים. הפלטפורמה משתמשת באלוגריתם ספציפי הנקרא ״Obelisk״ בשונה מאלגוריתמים נפוצים כמו POW או POS. SkyCoin עובד עם פרוטוקול "CoinJoin" המגביר את פרטיות ואנונימיות המשתמש. הרעיון מאחורי תצורת השימוש בפרוטוקול הוא שככל שיש יותר משתתפים המבצעים תשלום, אין אפשרות לאלו שאינם מעורבים לגלות מי עומד מאחורי העיסקה.

הבלוקציין של פלטפורמה זו פועל במקביל עם המטבע הדיגיטלי שלו- SkyCoin הנסחר תחת הסימבול SKY. ה- SkyCoin יכול להיסחר בתמורה למטבעות דיגיטליים אחרים כמו ביטקוין או לייטקוין או בתמורה לכסף FIAT כמו דולרים. SkyCoin משמש גם כאקוסיסטם של בלוקציין וכולל תמיכה במגוון ארטיפקטס לדוגמא, אפליקציית בלוקצ'יין SkyWire פותחה כפיצ'ר המבזר את האינטרנט ורוחב הפס ברמת החומרה מאפשר איחסון וחישובים בתחום הביזור.

אחזקת מטבע בודד למשך שעה בארנק של SkyCoin מזכה את המחזיק במטבע Coin Hour שהינו מטבע נוסף ברשת SkyCoin שיכול לסייע בסחר ברוחב פס ושירותים נוספים שפלטפורמת SkyCoin מספקת. ל- SkyCoin פלטפורמת ICO משלו הנקראת פייבר (Fiber), מערכת מסגינג מבוזרת הנקראת Sky-Messenger, ערוץ מדיה חברתית מבוזר שנקרא BBS ושפת תיכנות יעודית משלו הנקראת Golang.

SkyCoin תומכת בכ- 300 טרנזקציות בשניה, זמן ביצוע עיסקה נמוך מ- 2 שניות ומספקת רשת מאובטחת ועמידה בפני 51% מההתקפות והאיומים הידועים כיום.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

SkyCoin- SKY - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

SkyCoin- SKY - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן