חמשת הכתבות האהובות ביותר לשנת 2018

קריאה של 8 דקות

הבלוג של ביטס אוף גולד מסכם שנה קלנדרית ואנחנו מתרגשים להציג לכם את הפעילות שעשינו עד כה. ריכזנו עבורכם את תקצירי הכתבות הכי נקראות והכי אהובות לשנת 2018. 

מקום 1 - באתי מהעתיד לבקש מכם להפסיק לעשות את מה שאתם עושים

"באתי מהעתיד לבקש מכם להפסיק לעשות את מה שאתם עושים״ היא כתבה מתורגמת מאתר Reddit שפורסמה לראשונה באוגוסט 2013. הכתבה מתארת באופן אירוני כיצד נראה עתיד הביטקוין בפרט ועתיד המטבעות הדיגיטליים בכלל אי שם בשנת 2025.

התוכן מנוסח בצורה מסתורית ומשעשת והכותב מנסה למעשה לעצור את אלו המחזיקים במטבעות דיגיטליים מלהגיע לאבדון ומזמין אותם להצטרף אל הרשת המחתרתית בה הוא שותף במטרה להרוס כמה שיותר מחשבים עד שהביטקוין יאבד כל רלוונטיות.

הכתבה מתארת את עליית שער המטבע (פי עשרה מידי שנה) כמובילה למצב האבסורד בו אין עוד טעם להשוות אותו אל מול הדולר שכן החל משנת 2021 הדולר יוצא משימוש יחד עם הבנקים כולם.

בהמשך, לצד כספות יקרות ושומרי ראש קמו ה״מצודות״, ערים מבודדות שנולדו מתוך הצורך להגן על המכשור המשמש לכריית המטבעות ועל עשירי הביטקויין שהפכו שניהם למטרה מבוקשת.

מכאן ההידרדרות במצב שקולה לכדור שלג במדרון חלקל - משברים כלכליים, קריסת ממשלות, מלחמות אזרחים ועוד.

בכדי למנוע מהקורא להגיע אל מה שצופן לו העתיד- עליו לעצור את ה״פרוייקט המטורף הזה״ כאן ועכשיו.

מקום 2 - מסע בעקבות הקריפטו הישראלי (חלק א׳, חלק ב׳)

מסע בעקבות הקריפטו הישראלי היא סדרת כתבות בת שני חלקים המתארת ארבעה ימים מרתקים אל נבכי הקריפטו והבלוקצ׳יין בישראל.

הכתבה עוסקת במוקדים, אנשים, אירועים ומפגשים המעצבים את התחום מראשיתו והופכים אותו למה שהוא היום.

ארבעת הימים בתחנות המרכזיות של זירת הבלוקצ׳יין הישראלית מתווים את המסלול להיכרות עם סטארט-אפים מלהיבים, יצירתיות שופעת, מחקר אקדמי פורץ דרך, שיתופי פעולה עסקיים, פירמות ייעוץ שמלוות את התעשייה, התרחבות גאוגרפית בענף, ועוד ועוד.

אין ספק שאחריי שתקראו את הכתבה המלאה, תבינו בדיוק איפה אתם רוצים וצריכים להיות, והכל מופיע במפה האינרקטיבית שהכנו במיוחד עבור הכתבה.

חשוב לזכור, הסיפור של ישראל, קריפטו ובלוקצ׳יין הוא גדול ועשיר עוד יותר מכפי שהספקנו לסקור – וממשיך לצמוח סביבנו כל הזמן.

מקום 3 - איך קונים ביטקוין ואיתריום?

ישנן לא מעט דרכים לסחור בביטקוין ואיתריום המאפשרות לכל אחד לבחור את האופציה המתאימה לו מבחינת עלויות הרכישה, זמן, מורכבות התהליך והסיכון הכרוך בו.

הכתבה ״איך קונים ביטקוין ואיתריום?״ מרכזת עבורכם את הדרכים הנפוצות לקניית ביטקוין ואיתריום כיום- רכישה מאדם פרטי, בורסה / זירת מסחר, חלפני ביטקוין ומסחר סינטטי (CFD) תוך כדי פירוט השלבים, היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.

לפני קניית המטבעות, חשוב לוודא כי יש ברשותכם ארנק דיגיטלי ייעודי, ולהבין את משמעות המפתח הציבורי והמפתח הפרטי ולדאוג לגיבויים מתאימים.

מקום 4 - קריפטו בזירה הספורטיבית

מאז ומעולם היוותה הכלכלה גורם משמעותי בספורט המקצועני, אך נדמה שבשנים האחרונות השפעתה של הכלכלה על הספורט המודרני – מסחרי הפכה למשמעותית אף יותר, כאשר קבוצות ספורט החלו להיסחר בבורסה (מנ׳ יונייטד, יובנטוס וגרין ביי פאקרס למשל).

הדבר הוביל לעליית ערכם של הסכמי פרסום \ מתן חסויות וזכויות שידור באמצעים שונים המשנים את כללי המשחק על המגרש ומחוצה לו.

הכתבה מתארת את כניסתם של ״שחקנים״ חדשים למגרש הספורטיבי- כלכלי המשפיעים על אספקטים רבים ומשנים את ״חוקי המשחק״ – המטבעות הקריפטוגרפים וצופה כיצד האופי ה״קהילתי״ של המסחר ברשת הבלוקצ׳יין עשוי לשנות את מבני הבעלות של הקבוצות ומאפשר דינאמיות וגמישות הן מבחינת השחקנים, הקבוצות, האוהדים והגורמים הכלכליים- מסחריים.

מקום 5 - מספר המשרות בתחום הקריפטו הוכפל מאז תחילת השנה

טכנולוגיית הבלוקצ׳יין שצפויה לשנות את הכלכלה כפי שהכרנו אותה עד היום, הפכה לתחום ה״חם״ בענפי ההייטק והסארטאפ.

לפי הנתונים מהידיעון של AngelList, שנשא את הכותרת ״הביטקוין (לא) מת" בדצמבר 2017 – בזמן שהביטקוין הגיע לשיא של 20,000$, כמות המשרות החדשות הקשורות למטבעות דיגיטליים היתה סביב ה-500. לאחר קריסת המטבע מתחת ל-7,000$ בפברואר השנה, מספר המשרות המבוקשות בתחום זינק ל-1,000.

הכתבה מתארת את דרכו של התחום בפן התעסוקתי גם למשרות שאינן טכנולוגיות במהותן כמו אדמיניסטרציה, מכירות ומשאבי אנוש ומסבירה למה אין ספק שהתפתחות טכנולוגיית הבלוקצ׳יין והמסחר במטבעות דיגיטליים יולידו עוד ועוד משרות בשנה הקרובה ויציפו את שוק העבודה.

 

ולא רק כתבות מעולות היו לנו השנה, גם יומן אירועים, קריפטופדיה וחידוני קריפטו - כל המידע כאן לפניכם.

יומן אירועים

יומן האירועים שלנו הוא המקום המושלם בשבילכם להתעדכן על כל אירועי הקריפטו הכי חמים המתרחשים מדי חודש. את האירועים אנחנו אוספים ממגוון רחב של מקורות מידע מהימן בשביל לוודא שתהיו מכוסים מכל פינה.

תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי לכם בכל אירוע ואירוע כמו תוכן, אג׳נדה, כרטיסים וקישורים מתאימים. אם אתם רוצים ראש שקט, פשוט סנכרנו את יומן האירועים שלנו ללוח השנה שלכם ותהנו מעדכונים שוטפים.

קריפטופדיה

עולם הקריפטו עשוי להיות לעיתים מורכב ומבלבל. בכדי לשרוד שיחת עומק בנושא, חייבים להיות בקיאים בז׳רגון המקצועי. הקירפטופדיה שלנו מהווה מילון מושגים נפוצים וחשובים המחולקים לקטגוריות לנוחיותכם: ביטקוין, איתריום, אלטים, ארנקים, ראשי תיבות, סלאנג וקטגוריה כללית.

הערכים המלאים מכילים מידע מקיף על המושג, אבל אם אין לכם הרבה זמן, תוכלו גם להסתפק בתקציר המושג שהכנו במיוחד עבורכם.

 

חידוני קריפטו

חידוני הקריפטו שלנו הם משחקים משעשים שבאים לבחון את הידע שלכם בעולם המטבעות הדיגטליים. 

השאלונים נכתבים בקפידה ומסווגים לפי רמות קושי משתנות.
חושבים שאתם סאטושי נאקמוטו הבא? אתם חייבים להעמיד את עצמכם מול האתגר הזה ולנסות להשיג את מירב הנקודות.

חשבתם על שאלות סופר קשות שאף אחד לא ידע את התשובה? כתבו לנו ואולי השאלה שלכם תכנס לאחד החידונים שלנו! 

 

בלוג פוסט

מידיי יום חמישי בשעה 12:00 עולה כתבה חדשה לבלוג. הקטגוריות הן מגוונות החל מרגולציה, נושאים כללים, עדכונים שוטפים, חדשות ועוד.

אנחנו עושים את מירב המאמצים בכדי להגיש לכם את התכנים האיכותיים ביותר ע״י איסוף חומרים ותרגום כתבות מובילות כמו גם יצירת תכנים מקוריים מפי כותבי התוכן שלנו.

רוצים לשמוע יותר בנושא מסוים?
כתבו לנו.

אירועים מרתקים, חידונים מלמדים, מושגים חדשים וכתבות איכותיות - כל אלה מחכים לנו גם בשנת הפעילות של 2019. 
וגם בקרוב - הבלוג יוצא גם בגרסה באנגלית.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

חמשת הכתבות האהובות ביותר לשנת 2018 - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

חמשת הכתבות האהובות ביותר לשנת 2018 - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן