Tether/ USDT

קריאה של 2 דקות

שם רישמי- Tether/ USDT

תרגום חופשי לעברית- טטר. משמעות המילה היא קישור/חיבור.

בקצרה- הטטר הינו מטבע דיגיטלי מבוסס בלוקצ'יין כאשר המטבעות המוכנסים למחזור החליפין מגובים ע"י כמות שווה של מטבעות פיאט, מטבעות "רגילים" (כמו דולר, יורו או יין יפני) ונשמרים בחשבון בנק ייעודי. הטוקנים נסחרים תחת הסימון USDT.

וקצת יותר מזה- טטר שייך לזן חדש של מטבעות דיגיטליים הנקראים "מטבעות יציבים״ (Stablecoins). מטרתם של מטבעות מסוג זה היא לשמור על יציבות ערכו של המטבע הדיגיטלי בניגוד למטבעות התנודתיים כשהפופולאריים בינהם הינם הביטקוין או האיתריום.  יציבות זו תוכל לשמש גם כמתווך/אמצעי חליפין (Medium of Exchange) ומקור לשמירה על ערך במקום להיות מנוצל כמדיום השקעות ספקולטיבי.

לקנייה ומכירת מטבעות דיגיטליים לחצו כאן>>

טטר תוכנן ועוצב במיוחד כדי להוות את "הגשר" הדרוש בין מטבעות  "רגילים" ומטבעות דיגיטליים ולהציע יציבות, שקיפות ועלות מינימלית פר עסקה. המטבע צמוד לדולר האמריקאי ושומר על יחס של 1 ל -1 עם הדולר במונחי השווי. עם זאת, חברת Tether Ltd לא נותנת כל ערבות עבור כל זכות לפדיון או החלפת מטבעות הטטר בעבור כסף אמיתי - כלומר, טטר לא ניתן להחליף חזרה לדולר אמריקאי.

המטבע הושק ביולי 2014 בשם Realcoin ומוצב מחדש כ- Tether בנובמבר של אותה שנה ע"י חברת Tether Ltd. בפועל, הסחר במטבע החל רק בפברואר 2015. בנובמבר 2017 לאחר ביצוע מיזלוג (FORK) המערכת נפרצה ונגנבו 31 מליון דולר. למרות כל זאת המערכת התאוששה ולא איבדה את אמון הציבור ונמצאת כיום ברשימת עשרת המטבעות הדיגיטליים המובילים.

מומלץ עבורך

חדשות, כתבות ועדכוני קריפטו

בחינם אצלך במייל!​

מצטרפים >> ונשארים מעודכנים

Tether/ USDT - Bits of Gold - Blog

סיימנו

הצטרפת לכל העדכונים

Tether/ USDT - Bits of Gold - Blog
דילוג לתוכן